kladívka dněpr 650 OHV
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
kladívka dněpr 650 OHV
Zdravím,
máte někdo zkušenosti s kvalitou těchto kladívek od Pavla Kučery?
http://shop.ural.cz/elektricka-zarizeni ... ItemIdx=20
Díky
máte někdo zkušenosti s kvalitou těchto kladívek od Pavla Kučery?
http://shop.ural.cz/elektricka-zarizeni ... ItemIdx=20
Díky
Re: kladívka dněpr 650 OHV
Kvalita těchto kladívek je všeobecně špatná, co kus to originál, musíš je dopasovat sám.
Je jedno kde je koupíš.
Je jedno kde je koupíš.
MV650
K750
K750
Re: kladívka dněpr 650 OHV
Dej tam bezkontak za pár kaček a máš navěky klid ze seřízovaním zápalka
http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=8&t=978
http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=8&t=978
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: kladívka dněpr 650 OHV
Když si vemeš kolik hodin ladění ušetří, je bezkontakt vlastně velmi levný, přesný a spolehlivý.
MV650
K750
K750
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: kladívka dněpr 650 OHV
dneska jsem laboroval s kapacitni sondou na VN kabelu a zjistil jsem ze to kladivko cca od 3000 rpm odskakuje a zapalovani vynechava. Takze dalsi bod pro bezkontakt.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: kladívka dněpr 650 OHV
Davy píše:dneska jsem laboroval s kapacitni sondou na VN kabelu a zjistil jsem ze to kladivko cca od 3000 rpm odskakuje a zapalovani vynechava. Takze dalsi bod pro bezkontakt.
pořád válčím s tím že se motorka cca nad 3000 ot. dusí a nechce jít dál a přisuzoval sem to starýmu kladívku s "vytahanou" pružinou ale když to tak vidím tak i s novým kladívkem by to bylo stejný.
Mám doma ImfSoft z jawy a teoreticky by tam měl fungovat tak to tam zkusím nabastlit a pokud se to povede tak si můžu naladit i křivku předstihu
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: kladívka dněpr 650 OHV
bacha na to teplo u motoru
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: kladívka dněpr 650 OHV
Při 3000 ot. už dávno má být a určitě je jakákliv pružinka roztažená na doraz. V těch otáčkách to už jede na plný předstih. Problém je jinde, pravděpodobně v karburátoruBoo píše: pořád válčím s tím že se motorka cca nad 3000 ot. dusí a nechce jít dál a přisuzoval sem to starýmu kladívku s "vytahanou" pružinou ale když to tak vidím tak i s novým kladívkem by to bylo stejný.
Mám doma ImfSoft z jawy a teoreticky by tam měl fungovat tak to tam zkusím nabastlit a pokud se to povede tak si můžu naladit i křivku předstihu
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: kladívka dněpr 650 OHV
nemyslím pružinu na regulátoru, ale ten pružnej plech co přitlačuje kladívko k pevným kontaktu.Michal píše:Při 3000 ot. už dávno má být a určitě je jakákliv pružinka roztažená na doraz. V těch otáčkách to už jede na plný předstih. Problém je jinde, pravděpodobně v karburátoruBoo píše: pořád válčím s tím že se motorka cca nad 3000 ot. dusí a nechce jít dál a přisuzoval sem to starýmu kladívku s "vytahanou" pružinou ale když to tak vidím tak i s novým kladívkem by to bylo stejný.
Mám doma ImfSoft z jawy a teoreticky by tam měl fungovat tak to tam zkusím nabastlit a pokud se to povede tak si můžu naladit i křivku předstihu
S karburátorama sem už zkoušel všechno možný mám tam K-68, zkusil sem tam dát i původní K-63 a beze změny.
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: kladívka dněpr 650 OHV
Me to teda je schopny tocit do bezvedomi, akorat na zaznamu mam s otackama cim dal castejsi vypadky v zapalovani a trochu je to slyset. Predpokladam ze kladivko odskakuje a snizuje se syceni civky a obcas jiskra uz nepreskoci.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: kladívka dněpr 650 OHV
Zkusil jsi vyměnit kondenzátor za nový? Na zkoušku stačí připojit druhý paralelně. Osobně mám zkušenost, že na ruskou origo cívku vyhovuje kondenzátor poloviční kapacity než pro většinu ostatních cívek. Takže pokud jsi měnil cívku, tak by to dávalo smysl.
Re: kladívka dněpr 650 OHV
Cívku mám tuto od Pavla: http://shop.ural.cz/elektricka-zarizeni ... ?ItemIdx=0 a pořád to stejný jako s origo, kondenzátory sem taky zkoušel různý ruský a i Jawácký.Jirka-MT9 píše:Zkusil jsi vyměnit kondenzátor za nový? Na zkoušku stačí připojit druhý paralelně. Osobně mám zkušenost, že na ruskou origo cívku vyhovuje kondenzátor poloviční kapacity než pro většinu ostatních cívek. Takže pokud jsi měnil cívku, tak by to dávalo smysl.
Davy: Tak je možný že mám opravdu slabý to péro na kladívku, sice to zapalování bylo komplet nový ,ale smontovaný už z Ukrajiny, tak je možný že je to náká stará uloženka. Zkusím tam nabastlit ImfSoft, teplota by měla být v poho, na jawě je to taky pod deklem tak uvidíme. Jestli to po tom pořád nepojede tak to asi hodím ze skály, už si s tím nevím rady.
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: kladívka dněpr 650 OHV
Zkusil bych rychlé, prasácké řešení:
1) Přihnout pérko kladívka, případně k němu vložit ještě jedno, aby se zvýšila síla přítlaku.
2) Přebrousit kontakty kladívka, aby neměly důlky a pecky (mě kladívko peckovalo celkem dost, brousil jsem ho tak 2x ročně).
3) Zkontrolovat jestli kontakty nejsou uvolněné v ramínku, případně jim pěkně soudružsky domluvit kladivem (mě tam kloktaly a to pak fakt nefunguje).
No, a uvidíš...
Jo - a co se týče "odstředivého regulátoru": Je potřeba, aby pérka šla do tahu bez vůle hned od nuly, jinak to spíš nereguluje než reguluje...
1) Přihnout pérko kladívka, případně k němu vložit ještě jedno, aby se zvýšila síla přítlaku.
2) Přebrousit kontakty kladívka, aby neměly důlky a pecky (mě kladívko peckovalo celkem dost, brousil jsem ho tak 2x ročně).
3) Zkontrolovat jestli kontakty nejsou uvolněné v ramínku, případně jim pěkně soudružsky domluvit kladivem (mě tam kloktaly a to pak fakt nefunguje).
No, a uvidíš...
Jo - a co se týče "odstředivého regulátoru": Je potřeba, aby pérka šla do tahu bez vůle hned od nuly, jinak to spíš nereguluje než reguluje...
Re: kladívka dněpr 650 OHV
Já prostě nevěřím tomu, že výrobce při konstrukci vytvořil zapalování, které při max. otáčkách nestíhá. Pamatuji u rozdělovačů na škodovkách , do 7000ot/min to stíhaly, pokud bylo vše o.k. Nevím kolik mi točí káčko , které už něco pamatuje,/ ale jelikož jezdím většinou plný knedlík/ ale poslední s čím mám problém je zapalování. Právě v největších otáčkách se motor cítí nejlépe..A co se týče odstředivé regulace, většinou jedna pružinka měla určitou vůli, patrně aby náběh nebyl moc zbrklý... 
Re: kladívka dněpr 650 OHV
Dneprstein píše:Zkusil bych rychlé, prasácké řešení:
1) Přihnout pérko kladívka, případně k němu vložit ještě jedno, aby se zvýšila síla přítlaku.
2) Přebrousit kontakty kladívka, aby neměly důlky a pecky (mě kladívko peckovalo celkem dost, brousil jsem ho tak 2x ročně).
3) Zkontrolovat jestli kontakty nejsou uvolněné v ramínku, případně jim pěkně soudružsky domluvit kladivem (mě tam kloktaly a to pak fakt nefunguje).
No, a uvidíš...
Jo - a co se týče "odstředivého regulátoru": Je potřeba, aby pérka šla do tahu bez vůle hned od nuly, jinak to spíš nereguluje než reguluje...
Díky, zkusím, pérka na regulátoru sou OK akorát vačka má rozdíl ve vrcholech cca 0,1-0,15mm v knížce píšou max 0,2 jinak je to zmetek (tím to snad nebude)