Ural 8.103 650 1991
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Ural 8.103 650 1991
Nazdar chlapáci, včera jsem si na Ebay.de vydražil svůj první ruský stroj. Povětšinou mi v garáži parkují jawy a čízy, jeden větší a jeden menší japonec. Sajdu mám u Jawy 640, s tou obvykle podnikáme letní výlety na zmrzlinu a přesuny na kraší vzdálenosti. Chuť na vetší sajdu přišla v momentě uvědomnění si, že naše celková hmotnost (já 2m/100kg, manželka 168/60kg), ale zejména hmotnost juniora 5 let - 28kg nadále poroste (no hlavně to svádím na malýho), takže se pohybujeme velmi blízko hranice rozumné nosnosti Jawičky a laminátového velouše.
Vzhledem k tomu že k armádě a vojenským záležitostem mám přirozenou nechuť (byť jsem na vojně pobyl necelé 2 měsíce). Neláká mě ani eMka, ani Kčko, ale cílil jsem na novější model, ideálně k porejpání. Protože toto porejpání se je v podstatě moje velké hobby (jako technik se neživím rukama, ale ponejvíc myší).
V hledáčku se objevil právě tento modrý - no šrot z roku 1991, u kterého pan němec (ale jinak to je rus) uvádí výhody pro denní použití - př. vidlice sidecarového typu, 12V elektro-rozvod, Celobubnové kola s rovnými dráty, atp. Což jsou zrovna ty vlastnosti, které mi vyhovují. V uniformě mě nikdy nikdo nepotká, ani s křížem, ani s hvězou. Spíš v kůži
O celkovém stavu si nedělám nejmenší iluze, stroj kupuju jako "projekt" a počítám že do něj ještě značně vykrvácím.
Vzhledem k tomu že k armádě a vojenským záležitostem mám přirozenou nechuť (byť jsem na vojně pobyl necelé 2 měsíce). Neláká mě ani eMka, ani Kčko, ale cílil jsem na novější model, ideálně k porejpání. Protože toto porejpání se je v podstatě moje velké hobby (jako technik se neživím rukama, ale ponejvíc myší).
V hledáčku se objevil právě tento modrý - no šrot z roku 1991, u kterého pan němec (ale jinak to je rus) uvádí výhody pro denní použití - př. vidlice sidecarového typu, 12V elektro-rozvod, Celobubnové kola s rovnými dráty, atp. Což jsou zrovna ty vlastnosti, které mi vyhovují. V uniformě mě nikdy nikdo nepotká, ani s křížem, ani s hvězou. Spíš v kůži
O celkovém stavu si nedělám nejmenší iluze, stroj kupuju jako "projekt" a počítám že do něj ještě značně vykrvácím.
- Davy
- Příspěvky: 805
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ural 8.103 650 1991
To nevypada spatne. Asi to jezdilo ve snehu, resp. v soli. Na sajde mas kolo z Dnepra.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: Ural 8.103 650 1991
Tuším že těch překvápek bude víc, ale uvidíme. O víkendu pro něj zajedu, mám to kousek, a pak teprve začne detektivní činnost.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Ural 8.103 650 1991
good luck a opatrne
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Ural 8.103 650 1991
Vítám tě tady a přeji dobré nervy při opravách tohoto báječného stroje
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Re: Ural 8.103 650 1991
Hípo opatrně to je jasné, na jawo-sajdě už jsem něco posajdil, takže už lecos vím. No a než se tohle rozhejbe, tak ještě mnoho vody v potoce za barákem uplyne. Ale těším se.
Re: Ural 8.103 650 1991
Chlapáci a hned mám na vás prosbu. Odvezu stroj z německa na mém vleku za osobák? Vlek je Agadost Handy 7 s ložnou plochou 2060 x 1250x300. Počítám s tím že si pod moto udělám paletu, abych to celé zvedl do výšky tak, abych měl motor a blatník sajdy nad sajtnama.
Zkráceně tedy, vleze se to na šířku kol na šířku ložné plochy ? Jde o převoz 25km, žádná divočina přes půl zeměkoule.
Zkráceně tedy, vleze se to na šířku kol na šířku ložné plochy ? Jde o převoz 25km, žádná divočina přes půl zeměkoule.
Re: Ural 8.103 650 1991
Ja to mé káčko vezl na tom samém vozíku ,ale musel jsem demontova sajdu kvůli šířce a sundat přední kolo kvůli délky vozíku , ale i tak to bylo jen tak tak aby se to tam vešlo (motor je moc široký)
Te motorky bylo škoda....
Te motorky bylo škoda....
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Re: Ural 8.103 650 1991
Když jsme to vozili mi tak motorka byla na vleku a kolo sajdy hozené přes sajtnu vedle.
URAL 750 2WD
Re: Ural 8.103 650 1991
Ural je široký 175cm, dlouhý zhruba 2,5m. Vykoumejte, jak to tam s těmito rozměry usadíte a jak tam těch 350kg dostanete. Já bych si v půjčovně půjčil vozík pro 3 motorky, tam Ural vejde akorát a půjčovné výjde asi na 300kč.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Ural 8.103 650 1991
Kamarádovi jsem předloni vezl z Německa Urala stejným způsobem jako Rohlík,tedy kolo od sajdy přes sajtnu.Dali jsme ho na vozík ve čtyřech a bez problémů jsme dojeli až do Olomouce.
Re: Ural 8.103 650 1991
Tak chlapáci, hlásím překročení státní hranice. Ural se vlezl na vozík od Agadosu naprosto přesně, samozřejmě díky předem připravené paletce, díky které se vezl asi o 20cm výše. Nájezd přes prkna, stejně tak jsezd - v sestavě 3 mužové, úplná pohoda.
Re: Ural 8.103 650 1991
A pod střechou mezi svými. Hned jsem pořešil nějaké dílčí drobnosti, např. oprava spojkové páčky, resp. výměna, protože ta původní byla zprasená takovým stylem že by se za to styděli i zemědělci na kombajnu. Nahradil jsem jí páčkou z ČZ 472, která má přesně stejný tvar, dokonce i design držáčku odpovídá perfektně (že by RVHP?), nyní spojka spojkuje a chodí zlenounka, jedním prstem.
Re: Ural 8.103 650 1991
Dnešní malý progres, ladil se přední buben. Majiteli asi někde upadla do kopřiv malá rozpěrka z bubnu (hádám jsou tam 2), takže buben plandal asi o 4-5mm sem a tam a s ním i kolo, zítra udělám výkres a oblažím soustružníka. A bude to i zatáčet ! Zároveň se podařilo rozhýbat přední brzdu.
Re: Ural 8.103 650 1991
Tak jsem do rusa nainstaloval nové japonské svíčky Denso a dějí se věci. Motor běží na volnoběh, krásně se vytáčí, chod se uklidnil a už jsem jel na 3jku skoro 60km/h No divočina