Dněpr
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Re: Dněpr
Tak na první pohled bych já osobně určitě sloupl tu parodii na linky a sundal ta "dobová" zrdcátka,dále bych vylepšil světlo alespon do té černé barvy,řekl bych,že to má moc chromu,sundal všechny možná světélka a odrazky,co tam nemají být,do side dal origo sedačku,v té době určitě tyto věci nebyly,bude na tom ještě hodně práce,aby se to dalo přihlásit jako veterán.
To,že tam jsou karburátory Pekary,to si myslím by projít mohlo,ale třeby ty blinkry se tam taky nehodí.
Jinak pokud jde o rok,řekl bych minimálně 69,ale spíš bych se přikláněl někdy k sedmdesátým létům,možná i k osmdesátým.
To,že tam jsou karburátory Pekary,to si myslím by projít mohlo,ale třeby ty blinkry se tam taky nehodí.
Jinak pokud jde o rok,řekl bych minimálně 69,ale spíš bych se přikláněl někdy k sedmdesátým létům,možná i k osmdesátým.
Re: Dněpr
Tohle se opravdu nehodi přihlásit na VP a se nediv že ti to vrátili, když chceš něco dát na testaci tak to musí splnovat nějaká kriteria a být pokud možno v origo stavu daného typu a roku.
Být tebou tak si vygoogluj ten tvuj typ a rok moto. a porovnej ho s nim nebo koukni na http://www.dnepr.cz
Ty linky si udělej sám, nebo požádej nějakého pismomalíře at ti je uděla+sundej díly které tam nepatří jak je psáno v příspěvku výše
Být tebou tak si vygoogluj ten tvuj typ a rok moto. a porovnej ho s nim nebo koukni na http://www.dnepr.cz
Ty linky si udělej sám, nebo požádej nějakého pismomalíře at ti je uděla+sundej díly které tam nepatří jak je psáno v příspěvku výše
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: Dněpr
Motor 650 OHV tam zcela jistě patří, nikoliv však verze s alternátorem. Ten měl až MT-10. Motor tam někdo dal novější.
Ten chromový tuning musel veteránisty řádně nadzvednout
Ten chromový tuning musel veteránisty řádně nadzvednout
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Dněpr
Koukni se sem http://www.ural.cz/download/historie/kmz_historie.pdf. Tam máš základní popis, co se v kterém roce vyrábělo, co to mělo a nemělo. Zbývá jen, aby ses po přečtení rozhodl, za jaký typ (a rok výroby) to prohlásíš. Protože ať to bude jak chce, budeš muset některé věci vyměnit, nahradit a upravit. Jde jen o to, najít si nejschůdnější variantu...
Re: Dněpr
Vždyt jsme ti to tady už X krát psali co máš udělat !!Musíš hodně googlovat a porovnávat motorky a pokud myslíš že my jsme tady přiblblí a tlacháme jen kecy a dovoluješ si tady urážet zkušené kluky tak............ dál se nebudu vyjadřovat k tvé osobě , musel bych být sprostý !kibisek píše:Takže mi nikdo neporadil, jaký je to typ, jen spousta přiblblých závistivých keců
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: Dněpr
Prosím v klidu, jistě nikdo nemáme potřebu nikoho napadat.
Pro tazatele kibisek: Bylo vám zodpovězeno, nemáte žádný konkrétní typ a rok, ale motorku tvořenou díly z rozdílných typů a roků výroby s pár doplňky a úpravami nepatřící na žádný typ vyrobený v KMZ. Jednoduše je to motorka, na které někdo normálně jezdil a tedy v rámci oprav ji částečně modernizoval a upravil dle svého gusta. Tedy stejně jako si my upravujeme a vylepšujeme naše normální Dněpry a Uraly (normální = stroj sloužící jako motorka = neveterán = stroj s normálními papíry). Já třeba mám doma starou motorku, ČZ175 původně z roku 61, která se veteránem nestane ani za 100 let, protože je složená z dílů různých typů Jaw a ČZ z 40.-tých až 80-tých let.
Pokud z vašeho krásného stroje chcete udělat veterána, což bývá podmínkou pro získání veteránských papírů, budete ho muset pravděpodobně předělat zpátky/dopředu na nějaký typ, který se v KMZ vyráběl. Například pro MT8/K650 bude minimálně potřeba sehnat starší typ motoru s dynamem. Budete si asi muset sám sehnat fotky a podklady z věrohodných zdrojů, kterými komisi doložíte, jak má vybraný typ vypadat a že díly na vašem stroji na tento typ a rok opravdu patří.
Já sám nejsem veteránista. Pokud bych si chtěl pořídit veterána, vzal bych si sebou člověka, co ten konkrétní typ dobře zná a díky němu bych si nekoupil stroj, který není původní nebo alespoň snadno navrátitelný do původního stavu.
Neznám nikoho, kdo má K650, ani jsem tento stroj na žádném srazu neviděl.
Pro tazatele kibisek: Bylo vám zodpovězeno, nemáte žádný konkrétní typ a rok, ale motorku tvořenou díly z rozdílných typů a roků výroby s pár doplňky a úpravami nepatřící na žádný typ vyrobený v KMZ. Jednoduše je to motorka, na které někdo normálně jezdil a tedy v rámci oprav ji částečně modernizoval a upravil dle svého gusta. Tedy stejně jako si my upravujeme a vylepšujeme naše normální Dněpry a Uraly (normální = stroj sloužící jako motorka = neveterán = stroj s normálními papíry). Já třeba mám doma starou motorku, ČZ175 původně z roku 61, která se veteránem nestane ani za 100 let, protože je složená z dílů různých typů Jaw a ČZ z 40.-tých až 80-tých let.
Pokud z vašeho krásného stroje chcete udělat veterána, což bývá podmínkou pro získání veteránských papírů, budete ho muset pravděpodobně předělat zpátky/dopředu na nějaký typ, který se v KMZ vyráběl. Například pro MT8/K650 bude minimálně potřeba sehnat starší typ motoru s dynamem. Budete si asi muset sám sehnat fotky a podklady z věrohodných zdrojů, kterými komisi doložíte, jak má vybraný typ vypadat a že díly na vašem stroji na tento typ a rok opravdu patří.
Já sám nejsem veteránista. Pokud bych si chtěl pořídit veterána, vzal bych si sebou člověka, co ten konkrétní typ dobře zná a díky němu bych si nekoupil stroj, který není původní nebo alespoň snadno navrátitelný do původního stavu.
Neznám nikoho, kdo má K650, ani jsem tento stroj na žádném srazu neviděl.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Dněpr
Michale napsal jsi to krásně. Pokud se nemýlím, tak tak v mém origo ruském TP bylo psáno K-650 MT-9 r.v.1971, ale je pravda že k motorce na obrázku to má poměrně daleko. Tu z obrázku bych viděl postavit na MT-10 rok 1974 a více, tam by těch úprav bylo asi nejméně.
Re: Dněpr
pro uživatele kibisek doporučuji trochu pokory k ostatním, tím, že si jenom něco koupím a pak se budu rozčilovat, že mi nikdo absolutně přesně neodpoví tady nikoho neoslníš. Jinak doporučuji jako základ se podívat na http://www.kolyaska.pl/modele.html a porovnat K 650 Dněpr r.v. 67 -77 s tím co máš doma, a které chromy zabarvit.
Re: Dněpr
Ahoj Kibisku: s timto pristupem nemuzes cekat, ze ti nekdo bude odpovidat. I pres tvou neuctu k stavajicim clenum ti doporucim precist clanek na http://www.eurooldtimers.com/cze/testac ... zidel.html. V odstavci " Základní informace o odpovídajícím stavu vozidla:" se te tyka minimalne bod 8.
Kdyz v googlu zadas "veteranska testace" tak je to hned prvni odkaz.
Sam resim podobny problem. S motorkou chci letos na testaci (řijen - listopad). Kdyz nepocitam stovky hodin v garazi, tak stale zustavaji stovky hodin na internetu - hledani vhodneho typu, cteni dokumentaci a manualu, prochazeni prispevku na forech, prekladani, prohlizeni fotek, sledovani inzeratu,........ Bez vlastnich fotek uz ma muj adresar "Dnepr" pres 700 MB dokumentaci, navodu, manualu, zajimavich fotek, proste vseho co potrebuju k renovaci a k testaci.
Jsem clenem veteran klubu a ohledne testace jsem uz nekolikat mluvil s klubovym komisaren.....
Na testaci je treba se proste PRIPRAVIT.
Stepky
Kdyz v googlu zadas "veteranska testace" tak je to hned prvni odkaz.
Sam resim podobny problem. S motorkou chci letos na testaci (řijen - listopad). Kdyz nepocitam stovky hodin v garazi, tak stale zustavaji stovky hodin na internetu - hledani vhodneho typu, cteni dokumentaci a manualu, prochazeni prispevku na forech, prekladani, prohlizeni fotek, sledovani inzeratu,........ Bez vlastnich fotek uz ma muj adresar "Dnepr" pres 700 MB dokumentaci, navodu, manualu, zajimavich fotek, proste vseho co potrebuju k renovaci a k testaci.
Jsem clenem veteran klubu a ohledne testace jsem uz nekolikat mluvil s klubovym komisaren.....
Na testaci je treba se proste PRIPRAVIT.
Stepky
http://stepky.rajce.idnes.cz/dnepr