Stránka 1 z 1
Ural 650, rv1996 nemá papíry - co s tím (Upraveno)
Napsal: 25 led 2012, 09:30
od wejk@volny.cz
Zdravím, chtěl jsem se Vás zeptat jestli náhodou nevíte co je potřeba k přihlášení motorky Ural 650 OHV, kterou můj otec přivezl z Ukrajiny a máme jen kupní smlouvu. Protože je starší a já tomu nerozumím a vůbec jsem nevěděl že takovou motorku máme tak se chci zeptat..

Kdyby jste náhodou měl někdo o ni zájem napište mě na
wejk@volny.cz protože nevím co s ní.(rok výroby 1996 a je se sajdou v perfektním stavu)
Re: Dotaz
Napsal: 25 led 2012, 10:23
od Míra
to máš problém, veteránský značky díky roku nepřipadaj v úvahu, a ukrajinský papíry jsou k ničemu. takže jedině koupit bílý značky za "pár desítek tisíc", či motorku rozprodat na díly. datší věc je koupit torzo jiný motorky třeba z roku 80, a tuhle nechat na díly a udělat z ní jednu na zelený značky. tomuhle se říká smůla a blbej kup.
Re: Dotaz
Napsal: 25 led 2012, 14:13
od wejk@volny.cz
Míra píše:to máš problém, veteránský značky díky roku nepřipadaj v úvahu, a ukrajinský papíry jsou k ničemu. takže jedině koupit bílý značky za "pár desítek tisíc", či motorku rozprodat na díly. datší věc je koupit torzo jiný motorky třeba z roku 80, a tuhle nechat na díly a udělat z ní jednu na zelený značky. tomuhle se říká smůla a blbej kup.
Děkuju za odpověď. A myslíte že se to nedá: udělat technickou a normálně tomu udělat naše papíry?
Re: Dotaz
Napsal: 25 led 2012, 15:24
od Honda Wanderer
Ne. Pořád musíš míc v ruce nějaké použitelné doklady. Nemůžeš vytvořit registraci z ničeho...
Re: Dotaz
Napsal: 25 led 2012, 15:49
od matbiker
Bílou značku klidně můžeš udělat, problém bych v tom neviděl.

Doděláš kotoučové brzdy, katalyzátor a podobně, pak s tím zajedeš do Výzkumného ústavu silničních vozidel, tam ti to otestují podle platných norem a když bude všechno odpovídat, tak ti dají individuální testaci a schválení ......
Omlouvám se, to byl jen pokus o ftípek.
Re: Jaký sroj? (Upraveno)
Napsal: 25 led 2012, 18:03
od Dneprstein
Tak přesně takhle to v 90-tých letech probíhalo. Táta v ÚVMV dělal na oddělení hluku a timhle způsobem vystavovali homologace autům, který je u nás neměly. Na kolik to tehdy vyšlo netušim. A jestli to takhle jde i dneska to už vůbec ne. Ale myslím, že dnes v tom bude, kvůli EU, emisním normám a podobně, výrazně větší problém než tehdy...
Jaký sroj? (Upraveno)
Napsal: 26 led 2012, 08:59
od Viktor
Takže veterán je normálně po 20 letech a příhlásit u nás by se jako veterán potom dal jak se ptal wejk? Nebo bez techničáku z toho nejde udělat veterán?
Re: Ural 650, rv1996 nemá papíry - co s tím (Upraveno)
Napsal: 26 led 2012, 09:04
od Míra
Jde to i bez techničáku. minimální stáří veterána je 25let.
Re: Ural 650, rv1996 nemá papíry - co s tím (Upraveno)
Napsal: 26 led 2012, 09:24
od Jirka-MT9
Nechci dělat chytrolína, ale není to Míro 30 let? Tuším že 25 let to bylo, ale že to upravili na 30.
Re: Ural 650, rv1996 nemá papíry - co s tím (Upraveno)
Napsal: 26 led 2012, 09:28
od Míra
pravda

zmátl mě příspěvek od Viktora, kde psal o dvaceti letech, a já vim že teď je to o 5 let víc

ale máš pravdu, už je to dokonce 30let stáří - respektive do roku výroby 1980, myslím že stroj z roku 1981 na zelený značky nemá nárok, ikdyž mu je už 31let.
Re: Ural 650, rv1996 nemá papíry - co s tím (Upraveno)
Napsal: 26 led 2012, 10:06
od matbiker
Přesně, teď je závazný rok 1980....
Re: Ural 650, rv1996 nemá papíry - co s tím (Upraveno)
Napsal: 26 led 2012, 22:22
od jean
Uf, tak to mám štastie, moj dnepr je presne r.v. 1980.
Re: Ural 650, rv1996 nemá papíry - co s tím (Upraveno)
Napsal: 30 pro 2012, 19:14
od Mirek
Ahoj pročítám si fora a narazil jsem na tvůj dotaz. Výrobní štítky se dají na netu sehnat na jakou motorku chceš, čísla a datumy si tam vyrazíš. Doklad o koupi není potřeba notářsky ověřený. Mám ještě psát dál?