M-72
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
M-72
Tak po roce a čtvrt dnes můžu říct, že dnes jsem se stal dalším členem jezdců na ruském boxeru. Byl jsem se poprvé pořádně projet a můžu konstatovat, ta práce a občas nervy v kýblu se fakt vyplatila, je to úžasný zážitek i v tomto počasí. Už mi ani nevadí, že jsem měl 14x motor venku, vyměnil 3 motory a 2 převodovky.
M-72
Re: M-72
Ten rok je poměrně složitý, protože jsem ji stavěl z dílů. Koupil jsem rám, podvozek a sajdu. Zbytek jsem poscháněl, kde se dalo. Ale na rámu jsem našel přijímací značky z naší armády z roku 1952 a motor je z dubna 56.
Barva je klasická syntetika khaki s trochou žlutý, ta tam bohužel není moc vidět.
Barva je klasická syntetika khaki s trochou žlutý, ta tam bohužel není moc vidět.
M-72
Re: M-72
ono stroj by tomu ročníku tak odpovídal. Motor má tedy již vačkovku uloženou na valivých ložiskách místo kluzných, je-li tedy rok motoru 56.
Jinač ti teště chybí spodní přední úchyt na blatník side. Z pohledu to vypadá, že je předek ve vzduchu..
Příjde tam buď takový jako je na fotu, nebo úchyt na "konzolku" přichycenou okolo trubky rámu..
Ta přední značka na blatníku - to už vydávají i veteránské značky na přední blatník?
Tady jsem ještě našel ten druhý typ uchytu toho blatníku na side (starší provedení) a tu konzolku
Jinač ti teště chybí spodní přední úchyt na blatník side. Z pohledu to vypadá, že je předek ve vzduchu..
Příjde tam buď takový jako je na fotu, nebo úchyt na "konzolku" přichycenou okolo trubky rámu..
Ta přední značka na blatníku - to už vydávají i veteránské značky na přední blatník?
Tady jsem ještě našel ten druhý typ uchytu toho blatníku na side (starší provedení) a tu konzolku
Naposledy upravil(a) arno77 dne 05 led 2012, 01:30, celkem upraveno 1 x.
M-72
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: M-72
Moc pěkná, musím ji pochválit. Jenom pár detailů. Vyměnil bych ty hadice od sání za trubky, vyměnil bych gumy na nádrži za ty tlustší (tyhle jsou na K750) no a do budoucna by to chtělo sundat tu německou bednu ze sajdy a dát tam pixlu na zásobníky DP27. Dneska se dají sehnat poměrně lacino i s obsahem. Ale ber to jako názor, samozřejmě záleží na majiteli, jaké to chce.
Don't give in without the fight!
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: M-72
Jo a ještě bych se zeptal, možná trochu provokativně. Jak ti to brzdí? 
Jinak tu pixlu (správná je ta se spodním kulatým dnem) jsem viděl za pětistovku i se třema talířema uvnitř.
Tahle je fakt spíš na BMW.
Jinak tu pixlu (správná je ta se spodním kulatým dnem) jsem viděl za pětistovku i se třema talířema uvnitř.
Don't give in without the fight!
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: M-72
Naposledy upravil(a) Honda Wanderer dne 31 led 2012, 11:33, celkem upraveno 1 x.
Don't give in without the fight!
Re: M-72
Jen doplním Wanderera, ještě bych na moto přidal držáky baterky - dají se na allegru dneska sehnat i originaly. A nejsem se jistý, zda-li víčko nádrže je taky správného typu a nemá-li tam být spíše to plechové ale to už jsou mouchy.
Jinak ty trubky sání - existují dva průměry. Na tvé moto patří se sytičem třídílný sací komplet a sice trubky menšího průměru, ale nevím z hlavy teď kolik to dělá. Podle nich je průměr gum mezi skříň a trubku sytiče. Ještě bych možná předělal lanka ke karburátorům (ikdyž se mi zdají malinko dlouhé) a lanko k zapalování co vede k páčce před/po zápalu na levém řídítku a tyto lanka bych provlíkl středem rámu v "trojúhelníku" pod krkem řízení
Ještě jsem se chtěl prosím tě zeptat, co je to za pneumatiky na motorce? to asi mitasky nebudou, na heidenau to nevypadá.. Na side máš řekl bych ty plochodrážní, ale co pak je to na moto? Docela se mi líbí, že bych tu svou taky do takových obul
Jinak ty trubky sání - existují dva průměry. Na tvé moto patří se sytičem třídílný sací komplet a sice trubky menšího průměru, ale nevím z hlavy teď kolik to dělá. Podle nich je průměr gum mezi skříň a trubku sytiče. Ještě bych možná předělal lanka ke karburátorům (ikdyž se mi zdají malinko dlouhé) a lanko k zapalování co vede k páčce před/po zápalu na levém řídítku a tyto lanka bych provlíkl středem rámu v "trojúhelníku" pod krkem řízení
Ještě jsem se chtěl prosím tě zeptat, co je to za pneumatiky na motorce? to asi mitasky nebudou, na heidenau to nevypadá.. Na side máš řekl bych ty plochodrážní, ale co pak je to na moto? Docela se mi líbí, že bych tu svou taky do takových obul
M-72