Stránka 1 z 1
Další přírůstek
Napsal: 21 zář 2011, 16:55
od stepky
Ahoj, tak jsem se taky stal dalším hrdým majitelem Dněpru.
"Mělo" by jít o K650 z roku 1971. Minimálně rám a nádrž tomu odpovídá
Můj záměr je dostat jej na veteránské značky. Na fotce je stav po přivezení
P1060113.JPG
a zatím aktuální stav po částečném odstrojení
P1070080.JPG
Re: Další přírůstek
Napsal: 23 zář 2011, 10:55
od 603
. . .moc pěkná, teda ale musím říct, že sem opravdu chodí víc a víc lidí a to je dobře. . .prosím tebe, když bys to dával na veteránský, máš k tomu normální papíry? to bych měl zájem,. .ten paskvil co chci provozovat já, je z různých typů a tak na veteránský to asi nepřihlásím . . .mimochodem, jestli to není tajné, kolik stála?
Re: Další přírůstek
Napsal: 23 zář 2011, 12:07
od matbiker
A nemá to na Káčko nějaký divný motor?
Re: Další přírůstek
Napsal: 23 zář 2011, 12:58
od stepky
Ahoj, CZ papíry k tomu bohužel nemam. Kdybych je měl, tak nepotřebuju veteránsky

Cena byla 24000,- (na fotkách vypadá lépe než ve skutečnosti, proto jsem žačal s kompletní generálkou, jinak je ale pojizdná).
Typ rámu a nádrže ukazuje na rok 1971. Typ motoru je podle toho co jsem vyčetl MT9 tak rok 1973-74.
Mluvil jsem s majitelem stejného stroje a stejného motoru co už má testaci K 650 za sebou a prý s tím nebyl žádný problém (rusové montovali to co bylo právě po ruce).
Jinak když by jste mi pomohli určit typ přesněji budu jedině rád.
Díky, Stepky
Re: Další přírůstek
Napsal: 23 zář 2011, 14:25
od Míra
motor máš nejspíš 11ku, protože má alternátor. alternátory se začali montovat od roku 85, blok pro dynamo je jinej, musí se pro altík dost upravit. z MT9 máš možná převodovku. vyfoť regulátor dobíjení, a předstihu, napiš typ karburátorů a vyfoť ještě tvar žeber válcův okolí trubek zdvihacích tyček. u převodovky vyfoť vypínací mechanizmus spojky. uvidíme co se dá zjistit,
Re: Další přírůstek
Napsal: 23 zář 2011, 15:05
od stepky
Ahoj, alternátor 424 se montoval velkém od roku 1974, do MB650 dokonce dříve - aspoň podle této prezentace
http://www.goodkarmaproductions.com/HTM ... 0G-424.pdf.
Karburátor je 302.
Regulátor nebyl součástí dodávky
Fotky: alternátor, převodovka (ruské využití zahradní hadice

)A a žebra.
Díky, Stepky
Re: Další přírůstek
Napsal: 23 zář 2011, 16:46
od Míra
no já prohlédnu dněpr bibli, no regulátor předstihu je novější typ, alternátor taky - ty úplně starý maj jinačí krycí plech. ale altík mohl někdo klidně přehodit, regulátor taktéž. už si měl hlavy? tyhle hlavou jsou starší typ. zajímalo by mě, jestli jsou tam písty s plochým, nebo vypuklým dnem. jak je vyřešenej oddech z motoru?
Re: Další přírůstek
Napsal: 23 zář 2011, 19:15
od stepky
Ahoj,
jojo, předstih se reguluje automaticky. Alternator je typ 424 (na ten už jsem koukal).
Hlavy jsem dole ještě neměl, ale půjdou dolu
Jak je řešen oddech motoru je vidět na této fotce.
Diky, Stepky
Re: Další přírůstek
Napsal: 23 zář 2011, 21:55
od stepky
Dobrý večer, tak jsem zase hledal na internetu a v dokumentacich. Teoreticky by mohlo jít o jeden z prvních modelů MT-10 z roku 1973. První kusy se vyráběli se starým rámem a starou nádrží, ale už byli 12 voltové.
http://bcozz.multiply.com/journal/item/2264
a
http://www.goodkarmaproductions.com/htm ... matics.pdf
a teď babo raď
