Nováček se slátaninou MT12 v kombinaci asi s M16 atd. atd.
Napsal: 08 zář 2016, 21:50
Zdravím, koupil jsem nevím co a potřebuji pomoc, pomoc, ale hlavně vydatnou pomoc
http://pictub.club/image/cPkB2
Koupil jsem toto:


V ukrajinském nebo ruském techničáku je napsáno
Dněpr 12 což ale určitě není. Má to hnanou sajdu.
V techničáku sedí číslo se štítkem a s číslem na rámu u tlumiče. Číslo motoru nesedí, jelikož je určitě měněn. Podle mne tam byla původně 750,ale nyní je tam 650 motorka je rok výroby 1977.
Motorka je proclena,ale na jiné jméno, ale mám na něj kontakt v celním dokladu je uvedeno jen číslo rámu(štítku) . Borec co jí koupil jí dal do servisu v šlapanicích u Brna.
Tam do faktury o práci napsali, že je to M-16, ale to též není.
Rozsah provedených prací ze dne1. 3.2016:
Odtah vozidla
Odstrojení moto. Oprav a zpojízdnění elektroinstalace komplet, osvětlení, zápalovací okruh, dobíjení, blikače. Moto přebíjí 17 asi vadný regulátor dobíjení.
Přepojení původní spínací skříňky
Zkušební start, seřízení ventilů..
Odřezání držáků vyvypínačepínače pod sedačkou
Vyřazení tažného zařízení
Dolití a dobití baterie
Oprava nádrže, opískování, vyřezánízkorodovaných částí nádrže, vysazení a zaletování, oprava závitů-montáž šteftů a srovnání a přeletování holendru pro palivový kohout. Nátěr odrezovač. Aplikace nádrž v nádrži.
Montáž na Moto. Výměna palivových hadiček.
Montáž kolenových plechů
Nalití paliva a start
Odtah k zákazníkovi..
Materiál je tam asi za 1400,-
Nejvíc stálo vylití nádrže tou sračkou, stála 1000,-
Děláno na tom bylo 27 hodin.
Cena celkem 14631,-
Je to ale hroznej šrot musí se okytovat nádrž ošmirgli a nastříkat a udělat tu bílou linku.
Na motoru ty gumový příruby od trubek sání vzduchu jsou rozpadlé. V motoru je místo filtru stáčený jen obr klubo ze silného rybářského vlasce. Motor střílí jak prase a z pravého výfuku jde černý kouř. A asi z hlavy po zahřátí teče černý olej. Vyčistil jsem karburátory a jde už jen pravej válec tak sem hrkal se šroubem bohatosti na levým a teď nejde pravej, levej slabě a hrozně střílí, ale neteče a nekouří.
Chtěl jsem na to udělat veteránské papíry, ale nevím jestli má cenu pouštět se do oprav.
Stálo mne to 47000,- mám k temu ještě držák kanystru, ale v jiné barvě (zelené) a štít na světlo s plexi také v jiné barvě.
Má to bezkontak zapalování.
Poraďte jestli je to na poslání ze skály.
Pokud ne budu řešit nádrž, ale nevím u koho a koupím karburátory K68, nyní tam jsou K302. Zkusil bych zatřít barvou rezavá místa a nějak rozleštit aby se to spojilo se starým lakem a mohlo to na papíry, ale nevím jak se lakuje a leští, kompresor nemám a nikdy jsem to nedělal se vším potřebuji pomoc. Taky nevím jestli by mi prošly ty výfuky. Který jsou z nerezu a někdo je asi dělal(přírubu mají) Zajímavé také je, že jeden válec má štefty pro karburátory horizontálně a druhý vertikálně, z toho důvodu je na jednom válci příruba co má vlastní štefty otočeny o 90% něco jako podložka vlastně přechodka.
Budu asi potřebovat machra co to zkoukne, na fotkách to vypadá líp.
http://pictub.club/image/cPkB2 Koupil jsem toto:


V ukrajinském nebo ruském techničáku je napsáno
Dněpr 12 což ale určitě není. Má to hnanou sajdu.
V techničáku sedí číslo se štítkem a s číslem na rámu u tlumiče. Číslo motoru nesedí, jelikož je určitě měněn. Podle mne tam byla původně 750,ale nyní je tam 650 motorka je rok výroby 1977.
Motorka je proclena,ale na jiné jméno, ale mám na něj kontakt v celním dokladu je uvedeno jen číslo rámu(štítku) . Borec co jí koupil jí dal do servisu v šlapanicích u Brna.
Tam do faktury o práci napsali, že je to M-16, ale to též není.
Rozsah provedených prací ze dne1. 3.2016:
Odtah vozidla
Odstrojení moto. Oprav a zpojízdnění elektroinstalace komplet, osvětlení, zápalovací okruh, dobíjení, blikače. Moto přebíjí 17 asi vadný regulátor dobíjení.
Přepojení původní spínací skříňky
Zkušební start, seřízení ventilů..
Odřezání držáků vyvypínačepínače pod sedačkou
Vyřazení tažného zařízení
Dolití a dobití baterie
Oprava nádrže, opískování, vyřezánízkorodovaných částí nádrže, vysazení a zaletování, oprava závitů-montáž šteftů a srovnání a přeletování holendru pro palivový kohout. Nátěr odrezovač. Aplikace nádrž v nádrži.
Montáž na Moto. Výměna palivových hadiček.
Montáž kolenových plechů
Nalití paliva a start
Odtah k zákazníkovi..
Materiál je tam asi za 1400,-
Nejvíc stálo vylití nádrže tou sračkou, stála 1000,-
Děláno na tom bylo 27 hodin.
Cena celkem 14631,-
Je to ale hroznej šrot musí se okytovat nádrž ošmirgli a nastříkat a udělat tu bílou linku.
Na motoru ty gumový příruby od trubek sání vzduchu jsou rozpadlé. V motoru je místo filtru stáčený jen obr klubo ze silného rybářského vlasce. Motor střílí jak prase a z pravého výfuku jde černý kouř. A asi z hlavy po zahřátí teče černý olej. Vyčistil jsem karburátory a jde už jen pravej válec tak sem hrkal se šroubem bohatosti na levým a teď nejde pravej, levej slabě a hrozně střílí, ale neteče a nekouří.
Chtěl jsem na to udělat veteránské papíry, ale nevím jestli má cenu pouštět se do oprav.
Stálo mne to 47000,- mám k temu ještě držák kanystru, ale v jiné barvě (zelené) a štít na světlo s plexi také v jiné barvě.
Má to bezkontak zapalování.
Poraďte jestli je to na poslání ze skály.
Pokud ne budu řešit nádrž, ale nevím u koho a koupím karburátory K68, nyní tam jsou K302. Zkusil bych zatřít barvou rezavá místa a nějak rozleštit aby se to spojilo se starým lakem a mohlo to na papíry, ale nevím jak se lakuje a leští, kompresor nemám a nikdy jsem to nedělal se vším potřebuji pomoc. Taky nevím jestli by mi prošly ty výfuky. Který jsou z nerezu a někdo je asi dělal(přírubu mají) Zajímavé také je, že jeden válec má štefty pro karburátory horizontálně a druhý vertikálně, z toho důvodu je na jednom válci příruba co má vlastní štefty otočeny o 90% něco jako podložka vlastně přechodka.
Budu asi potřebovat machra co to zkoukne, na fotkách to vypadá líp.