koupě K750

Toužíte po Dněpru či Uralu, ale moc o nich nevíte? Zeptejte se!
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
lokers888
Příspěvky: 2
Registrován: 07 črc 2016, 22:24

koupě K750

Nový příspěvek od lokers888 »

Zdravím všechny..

Chtěl by jsem koupit K 750 se sajdkou. Jsem úplný amatér v této moto... ( minulé supertenere 750 a ted 1150 gs adventure)

Přečetl jsem si toho tady na foru hodně a chci se zeptat jestli někdo nebude prodávat a nebo jestli neví o nečem fajn. Chtěl by jsem už něco kompletního po renovaci a s papírama at alespon svezu ženu než do toho začnu sypat :)
Jsem samozřejmě omezen financemi.
Nebo jestli má cenu něco takového: https://motorky.bazos.cz/inzerat/626211 ... r-K750.php

Všem předem děkuji za odpovědi a pomoc...
Uživatelský avatar
bobanbob
Příspěvky: 251
Registrován: 28 led 2011, 23:09
Bydliště: Okres Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě K750

Nový příspěvek od bobanbob »

těžko radit buhví jak to je udělaný .
já osobně jsem rád že jsem si pořídil dojetej šrot udělal renovaci a tím pádem vím na čem sem
lokers888
Příspěvky: 2
Registrován: 07 črc 2016, 22:24

Re: koupě K750

Nový příspěvek od lokers888 »

joo to je určitě nejlepší znát tu motorku skoro do šroubku. asi tak taky dopadnu ale spíš jsem myslel jestli tady někdo nechce prodat svého a nebo jestli je tady v čr něco ted slušnýho na prodej.
Uživatelský avatar
zdeněk
Příspěvky: 348
Registrován: 27 úno 2011, 10:35
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě K750

Nový příspěvek od zdeněk »

Začal bych asi od MT 16 se zpátečkou a náhonem na sajdu :D
zdeněk
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
Beowulf
Příspěvky: 17
Registrován: 14 zář 2016, 14:33

Re: koupě K750

Nový příspěvek od Beowulf »