Kontakt na nějaký servis Ural v ČR

Toužíte po Dněpru či Uralu, ale moc o nich nevíte? Zeptejte se!
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
majkl75
Příspěvky: 3
Registrován: 04 lis 2014, 14:42

Kontakt na nějaký servis Ural v ČR

Nový příspěvek od majkl75 »

Zdravím všechny příznivce motocyklů Ural a Dněpr. Chtěl jsem se zeptat jestli někdo tady na fóru neví nebo nemá kontakt na nějaký servis Ural/Dněpr. Myslej jsem, že svého M-72 dám do SovMotCentr - Pavel Kučera, ale po dnešním tel. rozhovoru mi bylo řečeno, že mají práci tak na rok dopředu, čekací listinu nevedou a navíc nestíhají, tudíž si mám prý poradit sám a nebo motocykl prodat. Na Uralu chci samozřejmě jezdit, proto jsem ho také kupoval, akorát na opravy nemám čas, tak ho potřebuji někomu na servis svěřit.

Předem děkuji každému za jakýkoli kontakt na servis. Zdraví Michal
Uživatelský avatar
Soptík
Příspěvky: 286
Registrován: 19 črc 2011, 13:10
Bydliště: Náchod

Re: Kontakt na nějaký servis Ural v ČR

Nový příspěvek od Soptík »

Ahoj,
tak koukám že se p. Kučera nezměnil. Mám s ním stejnou zkušenost. A to že je to arogantní a velice nepříjemný pán. A nechápu jak může tak dlouho podnikat.
A teď k Tvé záležitosti. Co potřebuješ. A odkud jsi. Mám malej servis zabývající se primárně přestavbou aut na LPG a k tomu drobný opravy. Bydlím u hranic a tak věci z polského Allegra pro mě nejsou problém.
PS: M-72 není Ural
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 813
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontakt na nějaký servis Ural v ČR

Nový příspěvek od Davy »

Nejakeho specialistu najdes tezko. Pan Kucera je tady jedinej a veterany nedela, dela primarne motorky ktere prodava. V podstate ti poradil dobre. Pokud chces jezdit na takove vykopavce, tak si pomerne casto ruce uspinit musis. Tyhle motorky se do servisu nevozej a kde neni poptavka neni ani nabidka.
Obecne hledej spis firmy zabejvajici se renovacema motoveteranu. Nejlepsi bude pro zacatek napsat odkud jsi.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontakt na nějaký servis Ural v ČR

Nový příspěvek od fapeko »

Davy,chceš do držky :lol: říci o emce že je vykopávka :oops:.......počkej až přijedu do Prahy dostaneš deku od nás emkařů :P
Jinač souhlasím tady s klukama napiš odkud jsi a vše se dá domluvit ,ale připrav se že ty díly taky nejsou levné a třeba poctiva GO motoru může vyšplhat i nad 20t/kč a nikdo ti nedá na to záruku
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
majkl75
Příspěvky: 3
Registrován: 04 lis 2014, 14:42

Re: Kontakt na nějaký servis Ural v ČR

Nový příspěvek od majkl75 »

Děkuji Vám všem za reakce. Jsem z Klínovce nad Chomutovem, motorku nemám problém dovézt na servis kamkoli, samozřejmě čím blíže to bude, tím lépe.
Motorku jsem koupil jako Dněpr MT-12 rv. 1956, ale co jsem koukal, tak je to blbost, v rychlosti jsem koukal na net a zdálo se mi, že to je M-72, ale zrovna u toho bylo napsáno Ural, takže proto ta chyba v názvu...
Vždycky jsem veteránský Ural/Dněpr se sajdou chtěl a tahle koupě byla víceméně rozhodnutí narychlo, prostě se mi dle fotek v inzerátu hrozně líbil a musel jsem ho mít. Kupoval jsem ho od pána s tím, že je po "renovaci". Bral jsem to s rezervou, že je to spíš samodomo i cena motorky tomu odpovídala. Pán ho koupil před renovací prý odněkud z Polska. Zjistil, že bude potřebovat víc dílů, tak koupil dalšího na díly a udělal z nich jednoho. Měl ho rozebraného do šroubku, což je vidět, ale spousta věcí není dotažených, nebo se ještě musí sehnat a nebo jsou staré na výměnu. Říkal, že opravil náhon sajdy, brzdy, natahal novou elektriku atd.
Motorka chytá, svítí, jezdí, řadí i zpátečku, brzdí nic moc(i když nevím jak má ve skutečnosti správně brzdit). Motor běží tiše, akorát v určitých otáčkách se z jednoho válce ozívá ťukání, majitel řikal, že se s tím normálně dá jezdit, tak to nedělal, že jeho známý má BMW boxer a jezdí s tím léta. Nevím co je na tom pravdy, každopádně chci vyměnit válec, nebo udělat výbrus a dát kroužky, případně udělat preventivně všechny šály, prostě aby byl motor po technické stránce v pořádku. Párkrát jsem se po koupi projel v ulici, po odstavení do garáže mi kape olej někde pod motorem, kape palivový kohout a kapou asi i karburátory.
Z dalších věcí co bych chtěl udělat je : chybí gumová držadla řidítek, řízení jsem chtěl přitáhnou a to utahovací kolečko se mi rozsypalo v ruce, možná budou i špatná ložiska v krku řízení, silentblok sedačky řidiče je starý, sehnat sedačku spolujezdce s držadlem, chybí rezerva a motýlek na přitažení,nejsou sklíčka kontrolek na předním světle, sehnat nové zadní krytky světel motorky i sajdy, dát komplet nové lanovody, jak brzd tak plynu, motorku celkově zkontrolovat a seřídit, např. geometrii sajdy vůči motorce, to předchozí majitel neřešil atd. Nechci z toho dělat výstavní kus, ale hlavně aby byla po technické stránce v super stavu. Chci jí občas v zimě ve sněhu projet a v létě dát nějaký výlet.
Zde jsou její fotky: http://majl75.rajce.idnes.cz/Dnepr
Předem všem děkuji za případné nabídky, pokud se najde někdo kdo těmhle motorkám rozumí a bude mít chuť, čas a nadšení to dotáhnout ;)
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Kontakt na nějaký servis Ural v ČR

Nový příspěvek od hipik634-750 »

no, já bych řekl, že je to spíš káčko s kolama z emky s prevodovkou z 12 . celkovy dojem je ok :) to klepani bude smes, ten olej bude z filcu mezi prevodovkou, s tim se smiř. zadni sedlo neschanej, tohle je docela dobry reseni - rozhodne praktictejsi. dily si kup u fapeka a namontuj, s timhle se hraje, na tom se nejezdi :D
pridal bych si urcite rezervu na sajdu, patri to k tomu. vymen si zadni svetylko na sajde, a pri ty prilezitosti i na motorce za to z emky. to v pozadi je taky hezky :)
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 813
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontakt na nějaký servis Ural v ČR

Nový příspěvek od Davy »

Par tipu: Zrejme nesmrdis korunou, tak do toho krku rizeni si objednej od pana Kucery kuzelikovy lozisko. Pokud to neumis sam vymenit, tak jakejkoliv "garazovej" autoservis ti to udela. Lanovody a lanka tady http://www.motonet.cz/nahradni-dily-a-d ... omponenty/ . Majitel toho e-shopu je trosku zmatkar, ale zbozi kvalitni. To co se bezne prodava jako nahradni dily na Dnepry vubec nema smysl kupovat.
Pokud z toho nechces delat veterana (musel bys to cely prekopat), tak tam ten nosic nech. Zadni sedacka je jen k vzteku, obcas si o ni clovek v terenu narazi pr... kostrc :)
Hefty kup vyhrejvany, pokud chces jezdit v zime. Nekde je tu vlakno na tohle tema. Potrebujes palcovy (25 a 26 mm).
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: Kontakt na nějaký servis Ural v ČR

Nový příspěvek od Michal »

Takhle to dopadá, když někdo koupí něco o čem vůbec nic neví. Nejste ale první ani poslední.

1) Jakýkoliv sovětský motocykl je křáp. Jako křáp byl vyroben a křápem zůstane i po perfektně odvedeném servisu. Veškeré díly jsou nekvalitní, jak původní, tak nové. Naprosto kterýkoliv díl vás může kdykoliv zradit. Na tento stroj vám žádný servis nemůže dát žádnou záruku. Musíte být neustále připraven cokoliv opravit, jak v garáži, tak na cestě. Musíte dobře rozumět technice, poznat každý díl i po hmatu a umět většinu věcí opravit i se zavázanýma očima. Ne, nedělám si srandu, myslím to vážně. Některým z nás to vyhovuje, tak na těchto strojích jezdíme. Pokud to nevyhovuje vám, raději ho prodejte a kupte si třeba BMW z 90. let, protože tento stroj vám radost dělat nebude. Případně pro milovníky klasického vzhledu dělá Ural nové stroje, které si zachovávají styl ale jsou nesrovnatelně lépe provozně spolehlivé.

2) Stroj na fotkách je složen z mnoha modelů různého stáří. Pokud to nemá normální papíry, tak veteránské tohlo může dostat asi jedině tam co je dostal Hipík.

3) Znát techniku a nasát zkušenosti ostatních je u těchto strojů zcela zásadní. Jinak zbytečně opravujete to co je funkční obvykle s horším výsledkem než před opravou a neopravujete to co je opravdu potřeba, případně špatně. Chtít vyměnit šály mluví za vše. Tento motor má lisovanou klikovku jako dvoutakt a ta šály samozřejmě nemá.

Vysvětlivka pojmů: Slovo "křáp" je zde použito z pohledu průměrného uživatele žijícího v 21. století, nikoliv z pohledu nás co jsme zvyklí žít v dílně a spíme se stranovým klíčem pod polštářem.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Kontakt na nějaký servis Ural v ČR

Nový příspěvek od hipik634-750 »

:) treba je to dobova uprava ;)
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
majkl75
Příspěvky: 3
Registrován: 04 lis 2014, 14:42

Re: Kontakt na nějaký servis Ural v ČR

Nový příspěvek od majkl75 »

Děkuji všem za přínosné rady ;) Motorce nerozumím, jak už jsem psal výše, jen jsem sháněl někoho kdo této problematice rozumí a dá do kupy zbytek věcí co se mi na ní nezdá, ale dle příspěvků to tady moc nevypadá... Bláhově jsem myslel, že bude v ČR fungovat i jiný servis Ural/Dněpr když SovMotCentr Kučera nestíhá, práce má na rok dopředu a další zakázky nepřijímá tak očividně poptávka po servisu těchto motorek je v ČR docela velká a je škoda, že tu není někdo další:-(
Uživatelský avatar
bmw730
Příspěvky: 108
Registrován: 16 pro 2011, 14:52
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontakt na nějaký servis Ural v ČR

Nový příspěvek od bmw730 »

Tak začni jinak - servis co ti to dodělá určitě existuje, jsou lidé co renovují veterány - je to jen otázka peněz...
Když se rozhodneš dodělat si motocykl sám, bude to levnější a je z toho potom i jiná radost.
Začni třeba tím že zjistíš typ, rok výroby a nastuduj co máš jinak. Potom zvaž pro a proti jestli se do toho dáš sám.
M-72 r.52 side - černá
M-72 r.52 side - modrá s SPZ
M-72M r.56 side -písková
M-72M r.56 solo - černá civil
https://boxermoto.webnode.cz/
servis Jawa-ČZ
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontakt na nějaký servis Ural v ČR

Nový příspěvek od fapeko »

Hoši vy jste ho špatně pochopili dle mého názoru . On si koupil svého miláčka na ježdění a proto že se mu líbí a neřeši u něho originalitu dílů,že to je z urala a to zase z dněpra a taky jak psal nemá čas na nějaké opravy z důvodů prac. vytížení a taky asi nemá na to ten mechanický um aby si mohl cokoliv opravit . A proto hledá nějakého servismena ,který by se mu o to vše postaral ,popřípadě kdyby měl nějakou poruchu na cestě(a těch bude :D ) ,tak ten dotyčný mechanik se postará o nápravu motorky k jeho spokojenosti.
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Kontakt na nějaký servis Ural v ČR

Nový příspěvek od hipik634-750 »

Myslis neco jako pritel na telefonu, ktery podle popisu: "nejede to" mu rekne, kterej sroubek utahnout ?
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
bzuk
Příspěvky: 13
Registrován: 14 srp 2012, 13:57

Re: Kontakt na nějaký servis Ural v ČR

Nový příspěvek od bzuk »

Mě se osvědčilo Dolamoto ( Link: http://www.dolamoto.cz/web/ ) na opravy jichž se sám neodvažuji, ale je to ve středních Čechách (u Přelouče). Nejsou to specialisti na Uraly, ale neštítějí se jich. Jinak na běžnější správky stačí uhranout jakéhokoliv garážového mechanika - technika Uralu je srovnatelná se Škodou 120 či Ladou. Je to (podle mne) i důvod, proč neexistuje specialisovaný servis - spravěj to kdekoliv, kde nejsou zařízení na jednu značku a jen pár jejich modelů. Na cestách v nouzi jsem již použil např. dílnu nejbližšího JZD (tam může vyvstat problém o žních, mimo žně s nimi nebývají problémy), dále jednou STK na náklaďáky (to bylo předloni v bývalém východním německu - na to že to byli technici STK tak měli i vybavení a ochotu) a za nejexotičejší považuji správku v dílně uměleckého kováře a puškaře v Holandsku - Urala viděl prvně, ale byl to motorkář a nesnesl pohled na Uralové solo stojící u silnice.
Odpovědět