Moje první moto se sajdou

Toužíte po Dněpru či Uralu, ale moc o nich nevíte? Zeptejte se!
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Petrik
Příspěvky: 9
Registrován: 30 čer 2013, 10:40

Moje první moto se sajdou

Nový příspěvek od Petrik »

Zdravím pánové a dámy,rád bych se s Váma poradil o koupi jednoho stroje.Delší dobu pokukuju po něčem podobném se sajdou.Ale trochu se bojím té spolehlivosti,rád bych se třeba projel trochu víc dál než dělat kolečka kolem domu. :)
Přihazuji odkaz na stroj který mi padnul do oka.

http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.as ... =233956308
Uživatelský avatar
zdeněk
Příspěvky: 360
Registrován: 27 úno 2011, 10:35
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje první moto se sajdou

Nový příspěvek od zdeněk »

Stroj vypadá na pohled dobře (nemá zpátečku, el.6V,plochodrážní gumy). Mám K750 a trumfnu si s ním i 500km (Elefantentreffen) ale jízda to je očistec a neustálé očekávání nějaké závady :( Když už Dněpra tak bych za stejné peníze pořídil MT 16 se zpátečkou, náhonem a brzdou sajdy :) Samozřejmě ideální je pořídit si Urala 750 SWD co nejmladší ročník a s ním už se dá cestovat kdekoli a kamkoli tisíce kilometrů :mrgreen:
zdeněk
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
Petrik
Příspěvky: 9
Registrován: 30 čer 2013, 10:40

Re: Moje první moto se sajdou

Nový příspěvek od Petrik »

Díky Zdeňku za postřeh i když jsi mě teda moc nepotěšil.Na Káčku se mi líbí ten vzhled takového retrovozítka.Ale je pravda,že když se podívám na MT 11 nebo 16,tak je to ve směs podobné.Původně jsem chtěl spíš něco z Německa nebo Rakouska.Proto se dívám na nabídku z autoscout24.

http://www.autoscout24.de/Moto/ListGN.a ... fromhome=1

http://www.autoscout24.de/Moto/ListGN.a ... fromhome=1
Petrik
Příspěvky: 9
Registrován: 30 čer 2013, 10:40

Re: Moje první moto se sajdou

Nový příspěvek od Petrik »

Pánové,co říkáte na toto vozítko.Je pravda,že je to trochu mimo od mých představ ale vypadá celkem dobře.Určitě bych udělal nějaké úpravy(třeba ten zadní chrom.nosič se mi nelíbí).

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =180596479
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Moje první moto se sajdou

Nový příspěvek od hipik634-750 »

zdeněk píše:Stroj vypadá na pohled dobře (nemá zpátečku, el.6V,plochodrážní gumy). Mám K750 a trumfnu si s ním i 500km (Elefantentreffen) ale jízda to je očistec a neustálé očekávání nějaké závady :( Když už Dněpra tak bych za stejné peníze pořídil MT 16 se zpátečkou, náhonem a brzdou sajdy :) Samozřejmě ideální je pořídit si Urala 750 SWD co nejmladší ročník a s ním už se dá cestovat kdekoli a kamkoli tisíce kilometrů :mrgreen:
jsem rad, ze nemam stejny pocit, kdyz uz to vypadalo, ze je vse ok, tak mi odeslo to cerpadlo.
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
serpico-3
Příspěvky: 455
Registrován: 16 led 2013, 16:03

Re: Moje první moto se sajdou

Nový příspěvek od serpico-3 »

Zdeněk- opravdu je Ural plný moderních vyfikundací tak spolehlivé vozidlo? Opravdu ŘJ a membránové karburátory jsou zárukou úspěchu? Nebo je to spíš tím, že je moto nové a ne unavené životem a mnohými majiteli s jejich experimenty jako třeba M72 nebo K 750? Nevím, nemám s tím zkušenosti, ale patrně to nebude tak ideální...třeba někdo pomůže.. ;)
Uživatelský avatar
zdeněk
Příspěvky: 360
Registrován: 27 úno 2011, 10:35
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje první moto se sajdou

Nový příspěvek od zdeněk »

Ural má určitě použity lepší materiály a konstrukčně je dál (zdvihátka – dural, lisovaná vodítka s guferama, lepší mazání, větší průměr ventilů, olejový filtr, karburátor Keihin se spotřebou 5,2litru, startér, alternátor Denso, el. zapalování, přední vidlice – kyvka, závěrka ((i když diferák je diferák)). Nikdy mě nenechal ve štychu i když jsem jej několikrát řádně utopil (KURSK) :mrgreen:
Při 100km/h se dá Ural normálně zvládnout ale K750 při stovce nestačí dálniční pás s šířkou 12m.
Největší problém u Uralu jsem měl s hlavním převodem ale jak teď vidím tak je to v kvalitě (nekvalitě) ozubených kol. Jelikož používám výkonnější motor s podstatně větším krouťákem, nový převod zvládl dost náročné expedice na Ukrajinu a Albánii bez destrukce. Jelikož se mi sešly 4 sady kol provedl jsem laický test na poklep a ač nemám hudební sluch byl zvuk jednotlivých kol zcela odlišný ( nejhorší soukolí znělo jako když praštíš s lopatou o zem :shock: až po zvuk kvalitní ocelové ladičky – toto soukolí používám dodnes). Je to samozřejmě na dlouhou diskusi.
Uralí i Dněpří motor samozřejmě prošel mou oblíbenou úpravou sacích a výfukových kanálů (kompresní poměr nezvyšuji snižováním hlavy ale těsnějším sesazením motoru). Na Burala jsem zatím nešáhl a to má najeto 160 000 km
:shock:
zdeněk
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
serpico-3
Příspěvky: 455
Registrován: 16 led 2013, 16:03

Re: Moje první moto se sajdou

Nový příspěvek od serpico-3 »

Ano je to jako s klikou u auta, při poklepu musí "zvonit" , jakmile chraptí , je prasklá. Měl jsem na mysli spolehlivost, protože když jsem se nachomýtl k novějším strojům , majitelé vždy žehrali, ale když jsem kdysi na veletrhu motocyklů v Prazej viděl poprvé URala v jeho různých modifikacích , za cenu 330000 kč a přečetl si, co vše je na něm od zahraničích firem, říkal jsem si, jaká asi bude spolehlivost...Já nemám takové výkony jako Ty, ani nenajedu moc km, tak mi to stačí, a i kdyby, stará technika je mi milejší a největší potěšení mám, když ve starém železe vzbudím život a opět si ověřím, co v 30. letech jen se šuplerou machři dokázali..Ale nic proti tomu, jsem rád, že jsi potvrdil, že to není sráč.. :)
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Moje první moto se sajdou

Nový příspěvek od hipik634-750 »

zdeněk píše:Ural má určitě použity lepší materiály a konstrukčně je dál (zdvihátka – dural, lisovaná vodítka s guferama, lepší mazání, větší průměr ventilů, olejový filtr, karburátor Keihin se spotřebou 5,2litru, startér, alternátor Denso, el. zapalování, přední vidlice – kyvka, závěrka ((i když diferák je diferák)). Nikdy mě nenechal ve štychu i když jsem jej několikrát řádně utopil (KURSK) :mrgreen:
Při 100km/h se dá Ural normálně zvládnout ale K750 při stovce nestačí dálniční pás s šířkou 12m.
Největší problém u Uralu jsem měl s hlavním převodem ale jak teď vidím tak je to v kvalitě (nekvalitě) ozubených kol. Jelikož používám výkonnější motor s podstatně větším krouťákem, nový převod zvládl dost náročné expedice na Ukrajinu a Albánii bez destrukce. Jelikož se mi sešly 4 sady kol provedl jsem laický test na poklep a ač nemám hudební sluch byl zvuk jednotlivých kol zcela odlišný ( nejhorší soukolí znělo jako když praštíš s lopatou o zem :shock: až po zvuk kvalitní ocelové ladičky – toto soukolí používám dodnes). Je to samozřejmě na dlouhou diskusi.
Uralí i Dněpří motor samozřejmě prošel mou oblíbenou úpravou sacích a výfukových kanálů (kompresní poměr nezvyšuji snižováním hlavy ale těsnějším sesazením motoru). Na Burala jsem zatím nešáhl a to má najeto 160 000 km
:shock:
V čem spočívá úprava kanálu?
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Odpovědět