Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
Mám pocit,že se s nimi setkal i Pavel Suchý na své jawě 350. Mimo jiné taky svého času zasloužilí cestovatel na dněpru i Uralu 650
Každopádně na cesty je lepší ural 750. Ale jde to řešit v případě nedostatku financí i starším bmw s připojenou sajdou,co se týče starších strojů,tak mnohem spolehlivější než dněpr je potom k-750 a jemu podobné s motorem SV. Ale potom je ona cestovní rychlost okolo 90kmh možná pouze v případě montáže zadního převodu ze solo motorky. Což není takový problém. Potom jen pár drobných úprav na motoru kvůli zvýšení výkonu a může se vyrazit. S m-72 jsem projel celé toskánsko a Alpy. S trochou odhodlání a trpělivostí to jde 
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
sel bych asi do toho rangera
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
- SVEY
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24 črc 2013, 16:34
- Bydliště: Kamenné Žehrovice (u Kladna)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
Takový? http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... res=EXPORTIvo píše:mnohem spolehlivější než dněpr je potom k-750 a jemu podobné s motorem SV.
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
Třeba i takový. Ale pozor,většinou nemají platné papíry a jsou to motocykly staré okolo 40 let. Takže je nutná důkladná renovace a příprava před cestou i v průběhu cesty. Takže pokud nejsi manuálně zručný,rovnou na to zapomeň a jdi do nového Urala s pohonem sajdy.
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
Ten basic je luxusní. Jen nemá hnanou sajdu. Ale i bez toho se dá žít 
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
Bez hnané sajdy se dá žít, ale myslím, že tam někde na Sibiři a dále na východě by mohla hnaná sajda dost pomoci, zvlášť jestli někde mimo asfalt trochu zaprší 
Jo, to jsou oni, Petr a Julie, jeli kus cesty s Pavlem Suchým.
Jo, to jsou oni, Petr a Julie, jeli kus cesty s Pavlem Suchým.
белка
"hydroveverka"
"hydroveverka"
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
To máš pravdu. Ale pokud není jiná možnost...Dodělání náhonu není sice nemožné,ale dosti nákladné to je. Tak bych to asi přežil bez toho. Navíc jestli s ním pojedou na solo motorkách,tak si myslím,že do ničeho hrozného se pouštět nebudou.
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
- SVEY
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24 črc 2013, 16:34
- Bydliště: Kamenné Žehrovice (u Kladna)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
Jenom 23 000 Kč. S pohonem sajdy. Před renovaci: http://www.armyburza.cz/inzerat/k750
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
Bez techničáku a celková renovace plus techničák cca 70tis. Pokud ho vůbec seženeš.
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
- SVEY
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24 črc 2013, 16:34
- Bydliště: Kamenné Žehrovice (u Kladna)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
Těchnický průkaz můžu sehnat v Rusku. Pomůže to? Jinak - se vším všude by sem mohl vejít do těch 100 litrů, ne? 
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
To ano,ale pořád je lepši ural 750
Asi bych šel spíš do toho basica, i když bez náhonu. Jako rusovi ti ruský to vadit nebude. Asi to tady v ČR přihlašovat nebudeš 
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
Každé vozidlo přihlášené v bývalé CCCP je na hranicích evidované u celníku UA při vjezdu do Schengenského prostoru a jsem zvědav jak jim vysvětlíš na SK-UA hranicích ,že máš RU papíry ,když ta motorka neopustila velkou rus.
Tyhle ruské papíry máš tady v CZ k velkému H ,protože nemáš šanci legálně je tady zlegalizovat
Poláci to mají vymakané tak ,že do UA jedou autem s polskýma papírama a SPZ na motorku schovanýma v kapse a zpět jede už na UA motorce s namontovanou polskou SPZ a v závěsu jede za ním ten maník s autem
Tyhle ruské papíry máš tady v CZ k velkému H ,protože nemáš šanci legálně je tady zlegalizovat
Poláci to mají vymakané tak ,že do UA jedou autem s polskýma papírama a SPZ na motorku schovanýma v kapse a zpět jede už na UA motorce s namontovanou polskou SPZ a v závěsu jede za ním ten maník s autem
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
- SVEY
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24 črc 2013, 16:34
- Bydliště: Kamenné Žehrovice (u Kladna)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
No... Já faktický mužů udělat i to, že koupím saidu tam, v Rusku a přivezu ji sem s ruskými SPZ-kami. 
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
Ten Ural 750 r.v. 2006 (http://motorky.bazos.cz/inzerat/2507417 ... prodej.php) je ze zmíněných jednoznačně nejlepší pro takovou cestu. Chybějící náhon sajdy může být problém daleko na východ od Bajkalu, když bude na cestě 20cm hluboké bahno. To tam ale budou mít problém všechny motorky. Pak se budeš muset zapřáhnout na lano za náklaďák, který jediný to s pohonem všech kol projede bez problémů. A nebo počkat, až bahno buďto uschne nebo zamrzne. Takových situací ale nebude mnoho.
Nazvat K750 spolehlivým strojem mi příjde dost odvážné, to výjde nastejno jako Dněpr. Tedy jen pro odvážné mechaniky. Spolehlivou M72 budeš schánět těžko, buď bude mít mnoho dílů příliž opotřebovaných nebo vyměněných za polské replikové díly všelijaké kvality. I tak bude Ural 750 spolehlivostí lepší. Kromě toho M72 je drahá protože je to veterán.
Nazvat K750 spolehlivým strojem mi příjde dost odvážné, to výjde nastejno jako Dněpr. Tedy jen pro odvážné mechaniky. Spolehlivou M72 budeš schánět těžko, buď bude mít mnoho dílů příliž opotřebovaných nebo vyměněných za polské replikové díly všelijaké kvality. I tak bude Ural 750 spolehlivostí lepší. Kromě toho M72 je drahá protože je to veterán.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.