Kdo by mě půjčil vyzkoušet jízdu se side?
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Re: Kdo by mě půjčil vyzkoušet jízdu se side?
On je pohon sajdy zapsán v TP?
Re: Kdo by mě půjčil vyzkoušet jízdu se side?
Neviděl jsem TP u Dněpra s poháněnou sajdou, ale já tam mám napsáno : poháněno zadní kolo motocyklu.
Takže předpokládám, že u poháněné sajdy bude napsáno : poháněno zadní kolo motocyklu a postraního voziku.
Ale to ať se podívá někdo, kdo má sajdu poháněnou a už od výrobce.
Takže předpokládám, že u poháněné sajdy bude napsáno : poháněno zadní kolo motocyklu a postraního voziku.
Ale to ať se podívá někdo, kdo má sajdu poháněnou a už od výrobce.
Re: Kdo by mě půjčil vyzkoušet jízdu se side?
V techničáku se najde leccos, u SOLO Dněpra máme "Počet náprav: 3" a zatím to nikdo neřešil... Stejně jako hmotnost 170kg asi nebude reálná a nikde to nikdo nepřevažoval.
Problém je spíš ta změna typu z MT11 na MT16, to už asi bude napsáno i v malém techničáku. "Normální smrtelník" to asi stejně nepozná, ale kdyby se v tom někdo začal vrtat, mohl by to být problém. Jak máme pohon side psaný v TP se schválně kouknu, až se k němu dostanu.
Jarda: Pohon side dost záleží na tom, v jakých podmínkách chceš jezdit. Když jedu jako řidič, nedostáváme se se sajdou do míst, kde by byl náhon potřeba a ani po tom zatím nějak zvlášť netoužím
Máme pevnou uzávěrku, ne diferák, takže řídít to v terénu potřebuje trochu přepnout myšlení (nebo spíš vypnout mozek?) a to mi moc nejde
Ale jinak myslím, že pohon side je výhoda, "může se hodit".
Problém je spíš ta změna typu z MT11 na MT16, to už asi bude napsáno i v malém techničáku. "Normální smrtelník" to asi stejně nepozná, ale kdyby se v tom někdo začal vrtat, mohl by to být problém. Jak máme pohon side psaný v TP se schválně kouknu, až se k němu dostanu.
Jarda: Pohon side dost záleží na tom, v jakých podmínkách chceš jezdit. Když jedu jako řidič, nedostáváme se se sajdou do míst, kde by byl náhon potřeba a ani po tom zatím nějak zvlášť netoužím
белка
"hydroveverka"
"hydroveverka"
Re: Kdo by mě půjčil vyzkoušet jízdu se side?
Pohon s diferenciálem je obrovská výhoda, motorka netáhne do strany, neojíždí se ji tolik kola velkou sbíhavostí, jde s ní dobře zatáčet. Uzávěrka je použitelná a vhodná až v těžkém bahnitém terénu nebo sněhu. Na pevném povrchu s uzávěrkou nejde zatáčet. Nevýhoda novějších Uralů s pouze uzávěrkou je v tom, že při jízdě do kopce (tedy pod plynem) s vyřazenou uzávěrkou nejde zatočit doleva, se zařazenou zase nejde zatočit doprava. Ta uzávěrka s rozdělením síly 1:1 narozdíl od asymetrických diferáků (2:1) způsobuje, že vás sajda přetlačuje, k čemuž se ještě přidává účinek sbíhavosti, která je nutná pro jízdu bez pohonu sajdy. Kdyby Ural dělal uzavíratelný nebo samosvorný diferenciál, ihned bych si ho dokoupil.
Dněpr sice má diferenciál, do kterého jde doplnit uzávěrka s vojenské verze, jenže při chatrné konstrukci uložení planetek, dněpřích materiálech a dněpří kvalitě zpracování je ježdění s tímto diferákem někam dál spíše technickým dobrodružstvím.
U Uralu v TP nemám uveden pohon sajdy (poháněná pouze "zadní náprava"), přestože je to dle TP model, který pohon má.
Dněpr sice má diferenciál, do kterého jde doplnit uzávěrka s vojenské verze, jenže při chatrné konstrukci uložení planetek, dněpřích materiálech a dněpří kvalitě zpracování je ježdění s tímto diferákem někam dál spíše technickým dobrodružstvím.
U Uralu v TP nemám uveden pohon sajdy (poháněná pouze "zadní náprava"), přestože je to dle TP model, který pohon má.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Kdo by mě půjčil vyzkoušet jízdu se side?
V TP mám taky napsáno poháněná zadní náprava, ale v poznámkách doplněno : poháněno zadní kolo motocyklu