Další přírůstek

Toužíte po Dněpru či Uralu, ale moc o nich nevíte? Zeptejte se!
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Uživatelský avatar
stepky
Příspěvky: 135
Registrován: 02 srp 2011, 04:28

Další přírůstek

Nový příspěvek od stepky »

Ahoj, tak jsem se taky stal dalším hrdým majitelem Dněpru.
"Mělo" by jít o K650 z roku 1971. Minimálně rám a nádrž tomu odpovídá

Můj záměr je dostat jej na veteránské značky. Na fotce je stav po přivezení
P1060113.JPG
a zatím aktuální stav po částečném odstrojení
P1070080.JPG
http://stepky.rajce.idnes.cz/dnepr
603
Příspěvky: 6
Registrován: 25 srp 2011, 16:02
Bydliště: . . na cestě Praha-Mělník

Re: Další přírůstek

Nový příspěvek od 603 »

. . .moc pěkná, teda ale musím říct, že sem opravdu chodí víc a víc lidí a to je dobře. . .prosím tebe, když bys to dával na veteránský, máš k tomu normální papíry? to bych měl zájem,. .ten paskvil co chci provozovat já, je z různých typů a tak na veteránský to asi nepřihlásím . . .mimochodem, jestli to není tajné, kolik stála?
Uživatelský avatar
matbiker
Příspěvky: 97
Registrován: 30 srp 2011, 13:08
Bydliště: Pozděchov

Re: Další přírůstek

Nový příspěvek od matbiker »

A nemá to na Káčko nějaký divný motor?
Asi MT09.
Nemůžeš? Přitvrď si a nastup!!
Uživatelský avatar
stepky
Příspěvky: 135
Registrován: 02 srp 2011, 04:28

Re: Další přírůstek

Nový příspěvek od stepky »

Ahoj, CZ papíry k tomu bohužel nemam. Kdybych je měl, tak nepotřebuju veteránsky :-)
Cena byla 24000,- (na fotkách vypadá lépe než ve skutečnosti, proto jsem žačal s kompletní generálkou, jinak je ale pojizdná).

Typ rámu a nádrže ukazuje na rok 1971. Typ motoru je podle toho co jsem vyčetl MT9 tak rok 1973-74.
Mluvil jsem s majitelem stejného stroje a stejného motoru co už má testaci K 650 za sebou a prý s tím nebyl žádný problém (rusové montovali to co bylo právě po ruce).

Jinak když by jste mi pomohli určit typ přesněji budu jedině rád.

Díky, Stepky
http://stepky.rajce.idnes.cz/dnepr
Uživatelský avatar
Míra
Příspěvky: 270
Registrován: 15 led 2011, 00:50
Bydliště: klec u třeboně

Re: Další přírůstek

Nový příspěvek od Míra »

motor máš nejspíš 11ku, protože má alternátor. alternátory se začali montovat od roku 85, blok pro dynamo je jinej, musí se pro altík dost upravit. z MT9 máš možná převodovku. vyfoť regulátor dobíjení, a předstihu, napiš typ karburátorů a vyfoť ještě tvar žeber válcův okolí trubek zdvihacích tyček. u převodovky vyfoť vypínací mechanizmus spojky. uvidíme co se dá zjistit,
Dněpr 11 solo/side
Uživatelský avatar
stepky
Příspěvky: 135
Registrován: 02 srp 2011, 04:28

Re: Další přírůstek

Nový příspěvek od stepky »

Ahoj, alternátor 424 se montoval velkém od roku 1974, do MB650 dokonce dříve - aspoň podle této prezentace
http://www.goodkarmaproductions.com/HTM ... 0G-424.pdf.

Karburátor je 302.
Regulátor nebyl součástí dodávky :-)

Fotky: alternátor, převodovka (ruské využití zahradní hadice :-))A a žebra.

Díky, Stepky
http://stepky.rajce.idnes.cz/dnepr
Uživatelský avatar
Míra
Příspěvky: 270
Registrován: 15 led 2011, 00:50
Bydliště: klec u třeboně

Re: Další přírůstek

Nový příspěvek od Míra »

no já prohlédnu dněpr bibli, no regulátor předstihu je novější typ, alternátor taky - ty úplně starý maj jinačí krycí plech. ale altík mohl někdo klidně přehodit, regulátor taktéž. už si měl hlavy? tyhle hlavou jsou starší typ. zajímalo by mě, jestli jsou tam písty s plochým, nebo vypuklým dnem. jak je vyřešenej oddech z motoru?
Dněpr 11 solo/side
Uživatelský avatar
stepky
Příspěvky: 135
Registrován: 02 srp 2011, 04:28

Re: Další přírůstek

Nový příspěvek od stepky »

Ahoj,
jojo, předstih se reguluje automaticky. Alternator je typ 424 (na ten už jsem koukal).
Hlavy jsem dole ještě neměl, ale půjdou dolu :lol:

Jak je řešen oddech motoru je vidět na této fotce.

Diky, Stepky
http://stepky.rajce.idnes.cz/dnepr
Uživatelský avatar
stepky
Příspěvky: 135
Registrován: 02 srp 2011, 04:28

Re: Další přírůstek

Nový příspěvek od stepky »

Dobrý večer, tak jsem zase hledal na internetu a v dokumentacich. Teoreticky by mohlo jít o jeden z prvních modelů MT-10 z roku 1973. První kusy se vyráběli se starým rámem a starou nádrží, ale už byli 12 voltové.
http://bcozz.multiply.com/journal/item/2264
a
http://www.goodkarmaproductions.com/htm ... matics.pdf

a teď babo raď :lol:
http://stepky.rajce.idnes.cz/dnepr
Odpovědět