2WD?
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
2WD?
Dobrý den,zjistil jsem,že nutně k svému životu potřebuji buď urala,nebo dněpra se sajdou.Všichni mi říkají na co to budu mít a kam s tím budu jezdit.Odpovídám-nevím,prostě to chci.(Pár motorek mám).Prosím,jestli mi někdo může poradit:je možno jednoduše zaměnit sedlo kytaru za klasické dvě sedadla?Svezu se v terénu v zimě s 1 WD?Má význam 2 WD bez uzávěrky diferenciálu?Rizika a nevýhody WD? za případnou radu děkuji nastotisíckrát petřik
Re: 2WD?
hnane kolo sajdy ma vyhodu a to hlavně v zimě
uzavěrka se da dodělat ale neni zapotřeby když maš obsazenou sajdu
rizika jsou vždy hlavně když něco seženeš co bylo leta provozovano bez jakekoliv udržby
chce to rozebrat vyčistit povyměnovat co je třeba a pak uživat
ja osobně jsem koupil projel a diferak sem rozlamal
po rozebrani sem zjistil že tam bylo minimum oleje a totalně vybite ložiska
tak sem sehnal dily
zrepasoval sem to a doted žadny problem
a co vlastně chceš koupitkdyž uvažuješ zaměnit dlouhe sedlo za 2 tandemove
odhadem myslim že asy nějake mt
uzavěrka se da dodělat ale neni zapotřeby když maš obsazenou sajdu
rizika jsou vždy hlavně když něco seženeš co bylo leta provozovano bez jakekoliv udržby
chce to rozebrat vyčistit povyměnovat co je třeba a pak uživat
ja osobně jsem koupil projel a diferak sem rozlamal
po rozebrani sem zjistil že tam bylo minimum oleje a totalně vybite ložiska
tak sem sehnal dily
zrepasoval sem to a doted žadny problem
a co vlastně chceš koupitkdyž uvažuješ zaměnit dlouhe sedlo za 2 tandemove
odhadem myslim že asy nějake mt
Re: 2WD?
Dobrý večer,
vlastním MT 16 a jsem s ním spokojen. Dnes bych se možná nebránil ani Dněpru 11. (Terény nevyhledávám)
Záleží tedy hlavně, kde chcete s motocyklem jezdit. Jednou za rok jezdím na zimní sraz do Řásné u Telče, a tam
se mi hnaná loďka již hodila. Ale v mém případě je to výjimečně.
Mám dva kamarády. Oba mají MT 16.
První z nich demontoval motor OHV a namontoval SW. Preferuje klidnější jízdu, občasný terén a méně řazení. V terénu se mu náhon loďky hodí.
Druhý má úplně odlišný styl jízdy. Zanechal OHV, terén nevyhledává a jezdí "na plný plyn". Ten právě tvrdí, že diferenciál a reduktor akorát zvyšuje spotřebu paliva a je to další zdroj poruch.
Já osobně jsem někde mezi nimi, ale spíše bych se malinko přikláněl ke druhému kamarádu, ač jsem zatím s diferenciálem žádný větší problém neměl. Na té silnici to nedostává takový záhul.
Jinak bych souhlasil s Drumbasem, raději bych v případě volby MT 16 diferenciál zkontroloval. Pozor ale na válečková ložiska. Měl jsem válečky po celém ponku a málem bych to obrečel
Se sedadly nemám zkušenost, koupil jsem motocykl již se dvěma sedadly.
vlastním MT 16 a jsem s ním spokojen. Dnes bych se možná nebránil ani Dněpru 11. (Terény nevyhledávám)
Záleží tedy hlavně, kde chcete s motocyklem jezdit. Jednou za rok jezdím na zimní sraz do Řásné u Telče, a tam
se mi hnaná loďka již hodila. Ale v mém případě je to výjimečně.
Mám dva kamarády. Oba mají MT 16.
První z nich demontoval motor OHV a namontoval SW. Preferuje klidnější jízdu, občasný terén a méně řazení. V terénu se mu náhon loďky hodí.
Druhý má úplně odlišný styl jízdy. Zanechal OHV, terén nevyhledává a jezdí "na plný plyn". Ten právě tvrdí, že diferenciál a reduktor akorát zvyšuje spotřebu paliva a je to další zdroj poruch.
Já osobně jsem někde mezi nimi, ale spíše bych se malinko přikláněl ke druhému kamarádu, ač jsem zatím s diferenciálem žádný větší problém neměl. Na té silnici to nedostává takový záhul.
Jinak bych souhlasil s Drumbasem, raději bych v případě volby MT 16 diferenciál zkontroloval. Pozor ale na válečková ložiska. Měl jsem válečky po celém ponku a málem bych to obrečel
Se sedadly nemám zkušenost, koupil jsem motocykl již se dvěma sedadly.
Re: 2WD?
Výměna dvojsedla za dvě samostatná sedla není jen tak.
- je jiný uchycení na rámu- buď se musí sehnat díly uřezané z rámu a převařit, nebo bastlit.
Zadní je uchyceno na blatníku- tam stačí jen dovrtat díry ( někdy není potřeba ani to)
Víc by ti napověděl katalog náhradních dílů...
- je jiný uchycení na rámu- buď se musí sehnat díly uřezané z rámu a převařit, nebo bastlit.
Zadní je uchyceno na blatníku- tam stačí jen dovrtat díry ( někdy není potřeba ani to)
Víc by ti napověděl katalog náhradních dílů...
DNĚPR 11-1974, DNĚPR19-1993,3ks M72-????, a spousta dalších samohybných vejhyklů
Re: 2WD?
Pokud si seženeš kompletní sedla ,tak jediná úprava spočívá v tom ,že si navaříš na rám k nádrži trubku ve tvaru T do které přijde silenblok http://allegro.pl/dniepr-ural-k-750-tul ... 01663.html a mezi rám navaříš tenhle klín( viz foto) za 100zl a můžeš tam namontovat přední sedlo
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: 2WD?
Mám tady na opravu Dněpra 12 a musím uznat ,že ten náhon side je parádní věc oproti nehnané .
Nikde to netáhne ,ruce neboli(hlavně pravačka) a celkový požitek z jízdy je o poznání lepší .
Jediné co bych vytkl ,že ten Dněpr 12 nemá bržděnou side
Nikde to netáhne ,ruce neboli(hlavně pravačka) a celkový požitek z jízdy je o poznání lepší .
Jediné co bych vytkl ,že ten Dněpr 12 nemá bržděnou side
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz