Zpětná vazba mezi pořadatelem srazu a účastníky srazu.
Napsal: 28 zář 2016, 09:34
Občas člověk zabrousí do starších článků a něco si přečte z historie. Konkrétně jsem narazil na řešení otázky jak cestovat na srazy. Příspěvek od Jirky ze Šumavy. http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=729
Tady si myslím je již celkem jasno.
Ale jde mi o jinou věc a tou je zpětná vazba mezi organizátorem srazu a účastníky tohoto srazu. V současné době se v rámci republiky konají tyto srazy a setkání zaměřené na Uraly a Dněpry.
1. Slezský jarní sraz u Pavelků
2. Bukáček - Pavel - takový první letní
3. Šumava - Jirka a jeho tým
4. Homolka - Petr a Jarka
5. Píšťany - Já a Zdeněk
6. Rozhraní - Pavel
7. Podzimní sraz u Pavelků
8. Vstreča - Pavel - zimní sraz ( pokud bude sníh , tak v Rozhraní u Pavla)
Každý sraz je jiný. Byl jsem na všech, kromě jarního u Pavelků. ( určitě budu na jaře 2016)
Pokud se podíváme na účastníky těchto srazů, už se vytvořila během těch let taková skupina skalních příznivců, s kterými se potkáváme pravidelně na všech srazech a vždy si máme co říct. Potom jsou tací, kteří se účastní jen některých srazů a samozřejmě jsou i Ti, kteří přijedou na sraz poprvé a z nějakého důvodu už příště nepřijedou.
A k tomu jsem se chtěl dostat. Nepřijedou proto, že jim něco nevyhovovalo. Přesto, že jinak byli třeba spokojeni. Ale nikomu to neřeknou.
Když se podíváte na diskuzi, tak se tam po srazu objeví pár hodnocení. ( většinou jsou to stejní lidé)
Nikdy se nedá zavděčit všem. Pro někoho je vyjížďka příliš dlouhá, pro někoho naopak příliš krátká.
Někdo má radši trochu terén, někdo hodně terén, někdo má leštěnku a vadí mu i tvrdá tráva, protože by si mohl poškrábat lak. Ale vždy se dá udělat nějaký kompromis, aby to vyhovovalo.
Jedna z možností je varianta trasa pro leštěnkáře a trasa pro ty co chtějí nějaký ten terén.
Dá se i připravit trasa - a) silnice, b) terén, c) do terénu vložit jen pro zájemce úsek, kde si máknou oni i stroje.
Jasné, že toto nepřipadá v úvahu u Pavla, kdy podzimní sraz je SovMotCentr Rallye a již název říká, že se nejedná o vyjížďku a že tam asi ten terén nebude pro každého. I je to připomenuto v pozvánce, že pro začátečníky to asi není. A tím se mu tam objeví pouze lidé, kteří si ten terén chtějí vyzkoušet i když hrozí riziko, že nějaká újma na stroji vznikne.
Ale kompenzace je na srazu v Bukáčku, kde se mohou setkat všichni. (Podle posledních zpráv by měla být změna místa tohoto srazu)
Myslím si, že je škoda, odradit leštěnkáře ( doufám, že tento vžitý název nikoho neuráží ) a majitele silničních Rusů od účasti na těchto srazech. Jsou to příznivci těchto strojů, tak proč je vyčlenit.
Ale je potřeba vědět, co třeba upravit, co zařadit i do programu srazu, kromě vyjížďky. Někdo má třeba nějaký nápad, ale neřekne ho. A možná by to prospělo.
Posledního srazu v Píšťanech se zúčastnilo vyjížďky 28 rusů, 1 čtyřkolka , jedna Jawa a jedno BMW.
Nikdo nechtěl trasu mimo terén. Ale už jsem se nedozvěděl, jestli to bylo dobré nebo ne. Náhodou jsem zjistil, že to bylo pro některé starší motocykly dost do kopce a že to až tak nejelo. Že by bylo lepší vložit po výjezdu rovinku, nebo zase dolů ať se motor trochu zmátoří. Je pravda, že mě to vůbec nenapadlo, protože trasy jsem hledal na Uralu. Teď to vím a pro příště to můžu upravit. Ale pokud ta zpětná vazba nebude, může se stát, že to bude třeba důvod, aby příště ubylo několik účastníků. Protože si řeknou, že v Píšťanech je to pořád do kopce a to bych to tam mohl taky přehřát.
Protože, každé hodnocení, ať již pozitivní, nebo negativní by mělo vést k tomu, aby se na konané akci pokud možno líbilo.
-
Tady si myslím je již celkem jasno.
Ale jde mi o jinou věc a tou je zpětná vazba mezi organizátorem srazu a účastníky tohoto srazu. V současné době se v rámci republiky konají tyto srazy a setkání zaměřené na Uraly a Dněpry.
1. Slezský jarní sraz u Pavelků
2. Bukáček - Pavel - takový první letní
3. Šumava - Jirka a jeho tým
4. Homolka - Petr a Jarka
5. Píšťany - Já a Zdeněk
6. Rozhraní - Pavel
7. Podzimní sraz u Pavelků
8. Vstreča - Pavel - zimní sraz ( pokud bude sníh , tak v Rozhraní u Pavla)
Každý sraz je jiný. Byl jsem na všech, kromě jarního u Pavelků. ( určitě budu na jaře 2016)
Pokud se podíváme na účastníky těchto srazů, už se vytvořila během těch let taková skupina skalních příznivců, s kterými se potkáváme pravidelně na všech srazech a vždy si máme co říct. Potom jsou tací, kteří se účastní jen některých srazů a samozřejmě jsou i Ti, kteří přijedou na sraz poprvé a z nějakého důvodu už příště nepřijedou.
A k tomu jsem se chtěl dostat. Nepřijedou proto, že jim něco nevyhovovalo. Přesto, že jinak byli třeba spokojeni. Ale nikomu to neřeknou.
Když se podíváte na diskuzi, tak se tam po srazu objeví pár hodnocení. ( většinou jsou to stejní lidé)
Nikdy se nedá zavděčit všem. Pro někoho je vyjížďka příliš dlouhá, pro někoho naopak příliš krátká.
Někdo má radši trochu terén, někdo hodně terén, někdo má leštěnku a vadí mu i tvrdá tráva, protože by si mohl poškrábat lak. Ale vždy se dá udělat nějaký kompromis, aby to vyhovovalo.
Jedna z možností je varianta trasa pro leštěnkáře a trasa pro ty co chtějí nějaký ten terén.
Dá se i připravit trasa - a) silnice, b) terén, c) do terénu vložit jen pro zájemce úsek, kde si máknou oni i stroje.
Jasné, že toto nepřipadá v úvahu u Pavla, kdy podzimní sraz je SovMotCentr Rallye a již název říká, že se nejedná o vyjížďku a že tam asi ten terén nebude pro každého. I je to připomenuto v pozvánce, že pro začátečníky to asi není. A tím se mu tam objeví pouze lidé, kteří si ten terén chtějí vyzkoušet i když hrozí riziko, že nějaká újma na stroji vznikne.
Ale kompenzace je na srazu v Bukáčku, kde se mohou setkat všichni. (Podle posledních zpráv by měla být změna místa tohoto srazu)
Myslím si, že je škoda, odradit leštěnkáře ( doufám, že tento vžitý název nikoho neuráží ) a majitele silničních Rusů od účasti na těchto srazech. Jsou to příznivci těchto strojů, tak proč je vyčlenit.
Ale je potřeba vědět, co třeba upravit, co zařadit i do programu srazu, kromě vyjížďky. Někdo má třeba nějaký nápad, ale neřekne ho. A možná by to prospělo.
Posledního srazu v Píšťanech se zúčastnilo vyjížďky 28 rusů, 1 čtyřkolka , jedna Jawa a jedno BMW.
Nikdo nechtěl trasu mimo terén. Ale už jsem se nedozvěděl, jestli to bylo dobré nebo ne. Náhodou jsem zjistil, že to bylo pro některé starší motocykly dost do kopce a že to až tak nejelo. Že by bylo lepší vložit po výjezdu rovinku, nebo zase dolů ať se motor trochu zmátoří. Je pravda, že mě to vůbec nenapadlo, protože trasy jsem hledal na Uralu. Teď to vím a pro příště to můžu upravit. Ale pokud ta zpětná vazba nebude, může se stát, že to bude třeba důvod, aby příště ubylo několik účastníků. Protože si řeknou, že v Píšťanech je to pořád do kopce a to bych to tam mohl taky přehřát.
Protože, každé hodnocení, ať již pozitivní, nebo negativní by mělo vést k tomu, aby se na konané akci pokud možno líbilo.
-