12. Setkání majitelů a příznivců motocyklů Dněpr a Ural
Pravidla fóra
Vyhlašujte zde plánované vyjížďky a akce s otevřenou účastí. Pochlubte se zde zážitky a fotkami z Vašich cest.
Vyhlašujte zde plánované vyjížďky a akce s otevřenou účastí. Pochlubte se zde zážitky a fotkami z Vašich cest.
Re: 12. Setkání majitelů a příznivců motocyklů Dněpr a Ural
Loni byla na jarnim srazu vyjizdka bez problemu sjizdna i na silnicni motorce, vyjizdelo se nejak pred jedenactou. Startovalo se postupne, takze odjezd byl na delsi dobu.
белка
"hydroveverka"
"hydroveverka"
Re: 12. Setkání majitelů a příznivců motocyklů Dněpr a Ural
No vypadá to slibně, počasí by se mělo umoudřit, vyjížďka pohodová. Jsem na sraz zvědavý, je to můj první jarní, tak uvidíme. Už se na Vás těším, doufám že i sever Čech se dá do pohybu a dorazí. Za Šumavu sice dorazím jen já s manželkou v doprovodu rejže, ale co se dá dělat. Jeden kolega to vzdal a druhý má Dněpra nemocného.
Re: 12. Setkání majitelů a příznivců motocyklů Dněpr a Ural
tak jak bylo na srazu?Mě v půli cesty zradila technika,zabalil jsem to v poledne,odstavil doma stroj a ani jsem neměl náladu to spravovat...tak aspon někdo pošlete odkaz na fotky a videa,abych věděl,o co jsem přišel.
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: 12. Setkání majitelů a příznivců motocyklů Dněpr a Ural
Sraz byl výtečný!!! Fotky mam, ale zatim jsem je nebyl schopný dostat ani na stránky, ani kamkoli jinam... Počasí vyšlo, déšť přišel vždycky až večer, kdy už jsme seděli v putyce. Hospoda vařila slušně, hajzlíky čisté, piva k výběru dle chuti každého soudruha. Pěvec Antonín opět nezlamal. Vyjížďka (při navigaci někým, kdo je aspoň částečně při smyslech) samá panoramata. Co se polámalo se nakonec i povedlo opravit, takže každý odjížděl po svých... 
Re: 12. Setkání majitelů a příznivců motocyklů Dněpr a Ural
To je dobře,že se akce vydařila.Já jsem vás zahlédl okolo z okna,když jste projížděly okolo.Tiše jsem zaviděl,tak snad za rok:-))
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.
Re: 12. Setkání majitelů a příznivců motocyklů Dněpr a Ural
Souhlas s Dneprsteinem, sraz super odvaz, krásná příroda, prima kamarádi - všichni kdo nepřijeli, nechť se poučí a přijedou na další sraz. Tady je pár fotek jako vzpomínka na pěkný víkend.
http://jirka-mt-9.rajce.idnes.cz/12._Se ... Ural_2011/
Tak klidně koukejte
http://jirka-mt-9.rajce.idnes.cz/12._Se ... Ural_2011/
Tak klidně koukejte
Re: 12. Setkání majitelů a příznivců motocyklů Dněpr a Ural
Pavle klid,nebyl jsi sám,kdo nejel-mám to tam asi 20 km,jsem z Pacova
jenže Dněprovi se prostě nechtělo,měl jsem v plánu dorazit v sobotu brzo ráno,v pátek jsem lítal po vsi bez problémů,krásně jel no a když má jít do akce,tak si klidně umře....hajzl jeden nevděčná,taky jsem s ním jakou dobu nemluvil.Jinak fotky nádherné,to byl ten kemp vedle elektrárny?
Naposledy upravil(a) Jarda dne 05 čer 2011, 20:14, celkem upraveno 1 x.
Re: 12. Setkání majitelů a příznivců motocyklů Dněpr a Ural
Velmi povedený sraz... Hlavně na společné části vyjížďky jsem se musela pořád otáčet nebo aspoň koukat do zrcátek na kolonu sovětů, úžasný zážitek
Už se těším na další sraz
Fotky dodám co nejdřív, plán na proflákaný nedělní odpoledne se nám trochu pokazil, takže sem si teď k PC jen odskočila od práce...
Fotky dodám co nejdřív, plán na proflákaný nedělní odpoledne se nám trochu pokazil, takže sem si teď k PC jen odskočila od práce...
белка
"hydroveverka"
"hydroveverka"
Re: 12. Setkání majitelů a příznivců motocyklů Dněpr a Ural
Sraz se opravdu povedl. Vašek s vyléčeným zadním převodem na svém dněpru dorazil do Lišova v pořádku. Já jsem ale pár kilometrů před domovem píchnul kolo. Až na defekt pneumatiky cesta zpět domů, do Budějovic v cajku.
Už se těším na Jirkův sraz v Klatovech.
Už se těším na Jirkův sraz v Klatovech.
Re: 12. Setkání majitelů a příznivců motocyklů Dněpr a Ural
белка
"hydroveverka"
"hydroveverka"
Re: 12. Setkání majitelů a příznivců motocyklů Dněpr a Ural
jeden sidecar jsme viděli jak si to odjíždí z campu na podvalníku
na klášterní mok se chytáme dnes, doufám, že to není žádný projímadlo
mimochodem ten chlapík z elektrárny co nám ji ukazoval má prý největší ruce v český republice
na klášterní mok se chytáme dnes, doufám, že to není žádný projímadlo
mimochodem ten chlapík z elektrárny co nám ji ukazoval má prý největší ruce v český republice
Ural Ranger 2008, 22tis km
Re: 12. Setkání majitelů a příznivců motocyklů Dněpr a Ural
a sakra?Co se přihodilo?
Re: 12. Setkání majitelů a příznivců motocyklů Dněpr a Ural
Jarda - tak to nevím
Ural Ranger 2008, 22tis km
Re: 12. Setkání majitelů a příznivců motocyklů Dněpr a Ural
Jedna paní povídala - že zarachotilo v motoru a bylo vymalováno - snad to byl prý druhý motor v krátké době - upřímnou soustrast. Víc nevím, jen co jsem zaslechl. Mně v motoru rachotilo už když jsem vyjížděl z domova a vydrželo to rachotit zase až domů
. Takže kromě nějakého zmoknutí po cestě a posledních 10km v průtrži mračen (ty kapky neuvěřitelně štípou do obličeje
) jsem dojel v pohodě a dokud jede, ať si rachotí - je to Rus. 
Re: 12. Setkání majitelů a příznivců motocyklů Dněpr a Ural
Mluvil jsem přímo s kulometčicí oné posádky a údajně klika. Je pravda, že prý to byl druhý motor za čtvrt roku, což je tedy pech.
Já jsem s Janou vyrazil až v sobotu, protože dřív jsem to nestíhal a počítal jsem jsem že se ještě zúčastníme vyjížďky. Ale to jsem se přepočítal, protože Dněpr po projetí Mělníkem odmítl pracovat. Zhasnul jako kdybych ho vypnul klíčkem. Na základě předchozích potíží jsem usoudil, že to nebudou ani svíčky, ani nic s palivem. Proměřil jsem pro jistotu akumulátor, ale vzhledem k absenci střílení do výfuku a vynechávání chodu motoru jsem vyloučil i to že mi nejde dobíjení. Ale přesto jsem pro jistotu vyměnil relé, které bylo již několikrát příčinou problémů.Takže jediné co přicházelo do úvahy bylo zapalování. Vzhledem k tomu, že mám bezkontakt, nebylo moc co prověřovat. Prohmátl jsem všechny kabely, včetně připojení pod krytem zapalování, upevnění cívky a nic jsem nezjistil. Pomalu jsem začínal rezignovat a vzdát to. Jen tak jsem zkusil šlápnout na startovací páku a ejhle motor nastartoval. Uklidit všechno nářadí a vzhůru vpřed. Nadšení z jízdy trvalo asi 500 metrů a opět se motor odmlčel. Zkoušel jsem našlápnou a nic. V duchu jsem si říkal, že jsem prohrál, když v tom opět známý rachot motoru. Ale dotkl jsem se kabelů a ticho. A tak jsem se rozhodl, že to zkusím najít. Začal jsem prohmatávat každý kabílek u zapalování kousíček po kousíčku až jsem našel příčinu. Na jednom kabelu v upevnění do konektoru nebyl drát dostatečně zmáčknutý a při pohybu nebyl kontakt. Ale na pohled bylo vše v pořádku. Stačilo pořádně zmáčknout kleštěma a bylo to. Takže jsem odstranil závadu, která mě občas trápila. Vypnul jsem motor a už jsem nenastartoval. Až třeba po půlhodině pokusů. Opět jsme vyrazili. Zhruba po hodině jízdy se ozvalo známé střílení a vynechávání motoru. Vypnul jsem světla a opět pohoda. Bylo mi jasné, že teď je to pro změnu dobíjení a jedu asi jen na baterku. Doufal jsem, že na ni dojedu až do cíle. Doufal jsem marně. Pokud byl motor v otáčkách, alternátor asi něco dával,takže jsem nesměl ubrat, což bylo docela problematické při jízdě městem a v zatáčkách. Ale přesto jsme se blížili k cíli. Motor každou chvili zhasínal, ale vždy nakonec chytl. Tak jsme se po krátkém bloudění dostali do poslední vesnice , kde zhasl definitivně a už jsem ho neukecal. Naštěstí to bylo pár metrů před sjezdem do tábora. Trochu jsem zatlačil a potom už jsme tiše sjeli až před Pavlův stánek. V táboře jsem vyměnil baterku, kterou vozím vždy náhradní, vrátil jsem zpět původní relé, šlápl a motor naskočil. Proč nové relé nešlo mi není jasné, ale stalo se. Večer už byla pohoda, ráno jsme vyrazili domů a dojeli bez problémů. Teď už se těším na Šumavský sraz a jsem zvědav jaké překvapení mi Dněpřík zase připraví.
Já jsem s Janou vyrazil až v sobotu, protože dřív jsem to nestíhal a počítal jsem jsem že se ještě zúčastníme vyjížďky. Ale to jsem se přepočítal, protože Dněpr po projetí Mělníkem odmítl pracovat. Zhasnul jako kdybych ho vypnul klíčkem. Na základě předchozích potíží jsem usoudil, že to nebudou ani svíčky, ani nic s palivem. Proměřil jsem pro jistotu akumulátor, ale vzhledem k absenci střílení do výfuku a vynechávání chodu motoru jsem vyloučil i to že mi nejde dobíjení. Ale přesto jsem pro jistotu vyměnil relé, které bylo již několikrát příčinou problémů.Takže jediné co přicházelo do úvahy bylo zapalování. Vzhledem k tomu, že mám bezkontakt, nebylo moc co prověřovat. Prohmátl jsem všechny kabely, včetně připojení pod krytem zapalování, upevnění cívky a nic jsem nezjistil. Pomalu jsem začínal rezignovat a vzdát to. Jen tak jsem zkusil šlápnout na startovací páku a ejhle motor nastartoval. Uklidit všechno nářadí a vzhůru vpřed. Nadšení z jízdy trvalo asi 500 metrů a opět se motor odmlčel. Zkoušel jsem našlápnou a nic. V duchu jsem si říkal, že jsem prohrál, když v tom opět známý rachot motoru. Ale dotkl jsem se kabelů a ticho. A tak jsem se rozhodl, že to zkusím najít. Začal jsem prohmatávat každý kabílek u zapalování kousíček po kousíčku až jsem našel příčinu. Na jednom kabelu v upevnění do konektoru nebyl drát dostatečně zmáčknutý a při pohybu nebyl kontakt. Ale na pohled bylo vše v pořádku. Stačilo pořádně zmáčknout kleštěma a bylo to. Takže jsem odstranil závadu, která mě občas trápila. Vypnul jsem motor a už jsem nenastartoval. Až třeba po půlhodině pokusů. Opět jsme vyrazili. Zhruba po hodině jízdy se ozvalo známé střílení a vynechávání motoru. Vypnul jsem světla a opět pohoda. Bylo mi jasné, že teď je to pro změnu dobíjení a jedu asi jen na baterku. Doufal jsem, že na ni dojedu až do cíle. Doufal jsem marně. Pokud byl motor v otáčkách, alternátor asi něco dával,takže jsem nesměl ubrat, což bylo docela problematické při jízdě městem a v zatáčkách. Ale přesto jsme se blížili k cíli. Motor každou chvili zhasínal, ale vždy nakonec chytl. Tak jsme se po krátkém bloudění dostali do poslední vesnice , kde zhasl definitivně a už jsem ho neukecal. Naštěstí to bylo pár metrů před sjezdem do tábora. Trochu jsem zatlačil a potom už jsme tiše sjeli až před Pavlův stánek. V táboře jsem vyměnil baterku, kterou vozím vždy náhradní, vrátil jsem zpět původní relé, šlápl a motor naskočil. Proč nové relé nešlo mi není jasné, ale stalo se. Večer už byla pohoda, ráno jsme vyrazili domů a dojeli bez problémů. Teď už se těším na Šumavský sraz a jsem zvědav jaké překvapení mi Dněpřík zase připraví.