Byla sobota, šest hodin ráno, vstávám, posléze dolaďuji drobné nedostatky na dněprovi a razím 20km do Soběslavi, na veteránskou testaci. Největší chyba co jsem moch udělat, motorku dva dni předem umejt a nedojet jí projet. na testaci přijíždím již s pochybnou funkcí spojky. Motorka kontrolou v pohodě prošla. Odjíždíme tedy podívat se do vzdálenější vsi na Offroad závody. po pár stech metrech to přijde, už docela silou vymáčknu spojku že přeřadím, v tom hvízdne v převodovce a spojka zůstane natrvalo vystavená. Takže na parkovišti vyndavám z dněpra převodovku, půjčuji si kladivo, vymlátím z převodovky orezlou zadřenou vypínací tyčku, u ochotného pána v protějším domku obrušuji na brusce, a hurá zkládat

. poučení na příště, motorku zbytečně nemejt, a když už, tak pořádně projet. a dělat hřídelky trošku volnější. Jak sem zjistil, stačí na demontáž převodovky dva klíče (13/17, 19/22) a sikovky knipex.