http://www.uloz.to/xaMZdFf/homolka-rar
Děkuji, těším se na další ročník.
Málokterý motor je v takovém stavu, se kterým by si mírně teplejší Brisk neporadil. Mírně teplejší svíčky se líp čistí v motoru, který spaluje nadměrné množství oleje. Svíčky ale ničí také slabá jiskra, kvůli které se špatně čistí. Doporučuji zkontrolovat vše, co sílu jiskry ovlivňuje. Zejména napěťové úbytky v napájení cívky, svody/probíjení VN vedení a spojů a cívku samotnou. Některé cívky jsou pověstné problémama, např. ta origo dněpří. U cívek s přepěťovou ochranou vybíječi (origo dněpří a uralí cívky) nesmí na nich za provozu přeskakovat jisky, to je známka závady ve VN vedení. Zákeřné je, když přeskakuje jiskra z vybíječe na kryt zapalování. Není to vidět a bez krytu to funguje. V tom případě funguje natřít vnitřek krytu zapalování tlustou vrstvou asfaltové barvy.pavel3.0.9 píše:....Já už si to neumím vysvětlit.Ujedu 130km v kuse a jede jako blázen,pak ho necham chvilku stát a po pár km,začne vynechávat a svíčky KO.Dám nový a vklidu dojedu.Ted tam dávam N15c.zkoušel jsem teplejší,studnejší,naší vyroby,cizí,i sem sehnal stary Pal a stejně životnost cca stejná.