13. Motosetkání Ural - Dněpr Čechy
Pravidla fóra
Vyhlašujte zde plánované vyjížďky a akce s otevřenou účastí. Pochlubte se zde zážitky a fotkami z Vašich cest.
Vyhlašujte zde plánované vyjížďky a akce s otevřenou účastí. Pochlubte se zde zážitky a fotkami z Vašich cest.
13. Motosetkání Ural - Dněpr Čechy
Zdravím příznivce ruských strojů a českomoravskoslezských srazů.
13. Motosetkání Ural - Dněpr Čechy se uskuteční ve dnech 2.9.- 4.9. 2022 v Lounkách v Bistru U Trumpetky.
Předpokládám, že již bude vše tak jak bývalo dříve a vzduchem nebudou poletovat žádné staré, či nové neznámé viry.
Již by měl být umožněn vjezd do lesů a tak trochu změním trasu směrem na sever.
Vynecháme loňské bahenní Babiny a více pojedeme lesem.
Pokud to půjde, bude trasa jak pro bahňáky, tak pro leštěnky.
Program bude obdobný, jako dříve. Průběžně budu podávat informace.
A tak se již těšíme na hojnou účast na tomto, ale i na srazech, které budou pořádány před námi.
Ivan a Zdeněk
13. Motosetkání Ural - Dněpr Čechy se uskuteční ve dnech 2.9.- 4.9. 2022 v Lounkách v Bistru U Trumpetky.
Předpokládám, že již bude vše tak jak bývalo dříve a vzduchem nebudou poletovat žádné staré, či nové neznámé viry.
Již by měl být umožněn vjezd do lesů a tak trochu změním trasu směrem na sever.
Vynecháme loňské bahenní Babiny a více pojedeme lesem.
Pokud to půjde, bude trasa jak pro bahňáky, tak pro leštěnky.
Program bude obdobný, jako dříve. Průběžně budu podávat informace.
A tak se již těšíme na hojnou účast na tomto, ale i na srazech, které budou pořádány před námi.
Ivan a Zdeněk
- Me2d
- Příspěvky: 157
- Registrován: 23 led 2011, 08:10
- Bydliště: Praha východ - Čelákovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 13. Motosetkání Ural - Dněpr Čechy
Že by mi to stihli do září vyrobit?
už by bylo po letech na čase vás poznat... 
Člověk něčím švihlej bejt musí, jinak by se z toho snad i zbláznil :-)
Re: 13. Motosetkání Ural - Dněpr Čechy
Ať to stihnou nebo nestihnou, přijet se na nás podívat můžeš i s tou kombinací kol, co zrovna máš.
- Me2d
- Příspěvky: 157
- Registrován: 23 led 2011, 08:10
- Bydliště: Praha východ - Čelákovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 13. Motosetkání Ural - Dněpr Čechy
Tak se těším idealně na svém už, hlavně aby bylo volno z práce
Člověk něčím švihlej bejt musí, jinak by se z toho snad i zbláznil :-)
Re: 13. Motosetkání Ural - Dněpr Čechy
Tak nám to pěkně rychle utíká. A jako Jirka na Šumavě byl projet trať, tak i já jsem již vyrazil do lesů a polí Českého středohoří. Trať mám sice již projetou, ale nevěděl jsem, co nám tam natropí déšť. A tak jsem se po celodenním dešti vypravil to vyzkoušet.
Jinak to vypadá, že se po dvou letech vrátíme opět do lesů. Kůrovec zničil co mohl, lesáci dřevo odvezli a tak se opět projedeme po lesních cestách. Jedině velké sucho a zákaz vstupu do lesů by nám to ještě mohl překazit.
Vyjížďka bude tak 70% polní a lesní cesty a zbytek asfalt. Žádná velká divočina, jednou do kopce, pak zase z kopce , hlinité polní a lesní cesty. Jeden úsek je trochu kamenitý, no trochu více kamenitý, ale dám si lesní brigádu a ty šutry odházím.
Projedeme se taky na Babinách.
Pro ty, co nemají rádi polní a lesní cesty bude připravena vyjížďka Českým středohořím po asfaltu. To jsou leštěnkáři. Jirka zavedl nové označení leštěnkářů jako - Silniční jezdci. Zní to hezky. A bahňáky nám
označil jako Posádky stvořené pro polní cesty.
Ale, co ten déšť. Zjistil jsem, že polní a lesní cesty jsou za sucha pěkně sjízdné, ale nesmí před vyjížďkou zapršet. I když to nebylo nijak do kopce, první úsek jsem vyjel až na potřetí v postoji na zadní stupačce a zapnutým pohonem sajdy. Další úsek byl podobný a třetí se mi nepodařilo vyjet vůbec. Je pravda, že na zadním kole je zimní Mitaska s milimetrovým vzorkem, takže drapák by asi byl úspěšnější.
A aktivní kulometčík by byl rozhodně přínosem.
A tak dám na zadek rezervu, která je o hodně lepší a vyrazím to projet znova. Zase pršelo, tak uvidím.
Jinak to vypadá, že se po dvou letech vrátíme opět do lesů. Kůrovec zničil co mohl, lesáci dřevo odvezli a tak se opět projedeme po lesních cestách. Jedině velké sucho a zákaz vstupu do lesů by nám to ještě mohl překazit.
Vyjížďka bude tak 70% polní a lesní cesty a zbytek asfalt. Žádná velká divočina, jednou do kopce, pak zase z kopce , hlinité polní a lesní cesty. Jeden úsek je trochu kamenitý, no trochu více kamenitý, ale dám si lesní brigádu a ty šutry odházím.
Projedeme se taky na Babinách.
Pro ty, co nemají rádi polní a lesní cesty bude připravena vyjížďka Českým středohořím po asfaltu. To jsou leštěnkáři. Jirka zavedl nové označení leštěnkářů jako - Silniční jezdci. Zní to hezky. A bahňáky nám
označil jako Posádky stvořené pro polní cesty.
Ale, co ten déšť. Zjistil jsem, že polní a lesní cesty jsou za sucha pěkně sjízdné, ale nesmí před vyjížďkou zapršet. I když to nebylo nijak do kopce, první úsek jsem vyjel až na potřetí v postoji na zadní stupačce a zapnutým pohonem sajdy. Další úsek byl podobný a třetí se mi nepodařilo vyjet vůbec. Je pravda, že na zadním kole je zimní Mitaska s milimetrovým vzorkem, takže drapák by asi byl úspěšnější.
A aktivní kulometčík by byl rozhodně přínosem.
A tak dám na zadek rezervu, která je o hodně lepší a vyrazím to projet znova. Zase pršelo, tak uvidím.
Re: 13. Motosetkání Ural - Dněpr Čechy
A nezaprší a nezaprší. Takže pokud to tak zůstane, na bláto můžeme zapomenout. Nikde v lese, dokonce ani na Babinách není ani loužička. Je sucho jako na poušti.
Po dvou letech můžeme zase do lesů. Pokud nevstoupí v platnost zákaz vstupu kvůli suchu. Ale snad ještě trochu zaprší.
Jinak je dobré, že cena benzínu klesá, takže cesta na sraz bude o něco levnější. Covid zatím nijak moc neútočí a doufejme, že to tak zůstane.
Takže vše nahrává tomu, aby jste se přijeli Na Trumpetku podívat.
Na vyjížďku vyrazíme v sobotu 10.00.hod.
Dopolední část trasy, která vede převážně po polních a lesních cestách měří 38 km.
Jak jsem již psal minule, pokud nezaprší, nebude žádný problém. Včera jsem to jel s Janou a vše se dalo jet jako jednokolka. A myslím, že by to mohli jet i leštěnkáři.
Oběd v obci Rydeč ve 12.30.
Výběr 3 jídla a pokud nedojde ke změně, tak 1.Kuřecí řízek, brambor
2. Výpečky, knedlík, zelí
3. Hovězí svíčková, knedlík
Po obědě se projedeme na Babinách a pro ty, co si budou chtít vyzkoušet své dovednost bude
připravena soutěž, kde nebude záležet až tak na rychlosti.
Odpolední trasa bude asfaltová, protože terénu si užijete dost dopoledne. Délka 25 km.
Potom bude trochu času na odpočinek a jako již tradičně budeme pokračovat v soutěžích, kde určitě
Ural porazí Dněpr.
Tonda opět zahraje, takže i zapět si můžeme.
A tak si udělejte čas a přijeďte na 13. Setkání Na Trumpetce.
Po dvou letech můžeme zase do lesů. Pokud nevstoupí v platnost zákaz vstupu kvůli suchu. Ale snad ještě trochu zaprší.
Jinak je dobré, že cena benzínu klesá, takže cesta na sraz bude o něco levnější. Covid zatím nijak moc neútočí a doufejme, že to tak zůstane.
Takže vše nahrává tomu, aby jste se přijeli Na Trumpetku podívat.
Na vyjížďku vyrazíme v sobotu 10.00.hod.
Dopolední část trasy, která vede převážně po polních a lesních cestách měří 38 km.
Jak jsem již psal minule, pokud nezaprší, nebude žádný problém. Včera jsem to jel s Janou a vše se dalo jet jako jednokolka. A myslím, že by to mohli jet i leštěnkáři.
Oběd v obci Rydeč ve 12.30.
Výběr 3 jídla a pokud nedojde ke změně, tak 1.Kuřecí řízek, brambor
2. Výpečky, knedlík, zelí
3. Hovězí svíčková, knedlík
Po obědě se projedeme na Babinách a pro ty, co si budou chtít vyzkoušet své dovednost bude
připravena soutěž, kde nebude záležet až tak na rychlosti.
Odpolední trasa bude asfaltová, protože terénu si užijete dost dopoledne. Délka 25 km.
Potom bude trochu času na odpočinek a jako již tradičně budeme pokračovat v soutěžích, kde určitě
Ural porazí Dněpr.
Tonda opět zahraje, takže i zapět si můžeme.
A tak si udělejte čas a přijeďte na 13. Setkání Na Trumpetce.
- Me2d
- Příspěvky: 157
- Registrován: 23 led 2011, 08:10
- Bydliště: Praha východ - Čelákovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 13. Motosetkání Ural - Dněpr Čechy
Letos mi to nevychází, tak holt příští rok se to otočí, dlouhej-krátkej týden je někdy pěkná sfiňa
užijte si to a bahno asi bude, teda aspon u nás už 2 dny prší a minulý týden taky. Tak se těším na videa zabahněných strojů 
Člověk něčím švihlej bejt musí, jinak by se z toho snad i zbláznil :-)
Re: 13. Motosetkání Ural - Dněpr Čechy
Škoda, tak snad příště.
S tím bahnem to není tak jisté. Minulý týden bylo sucho jako na poušti. V neděli jsem si chtěl ověřit jak to půjde po dvounočním a celodenním dešti. No, šlo to, ale některé úseky by dělaly jednokolkám se sjetým vzorkem problém. Ale je pravda, že to bylo hned po tom dešti a pokud nebude jeden den pršet, tak už to bude vypadat zase jinak.
Takže je možné, že videa zabahněných strojů neuvidíš.
A navíc, budu muset trochu z toho případného bahna ubrat, protože ne každý tam chce jet. A potom je škoda, když kvůli jedné loužičce ( no, někdy je to pořádná louže) se třeba nezúčastní nějaké soutěže v jízdě zručnosti. A tím pádem nemůže ukázat své jezdecké umění.
S tím bahnem to není tak jisté. Minulý týden bylo sucho jako na poušti. V neděli jsem si chtěl ověřit jak to půjde po dvounočním a celodenním dešti. No, šlo to, ale některé úseky by dělaly jednokolkám se sjetým vzorkem problém. Ale je pravda, že to bylo hned po tom dešti a pokud nebude jeden den pršet, tak už to bude vypadat zase jinak.
Takže je možné, že videa zabahněných strojů neuvidíš.
A navíc, budu muset trochu z toho případného bahna ubrat, protože ne každý tam chce jet. A potom je škoda, když kvůli jedné loužičce ( no, někdy je to pořádná louže) se třeba nezúčastní nějaké soutěže v jízdě zručnosti. A tím pádem nemůže ukázat své jezdecké umění.
Re: 13. Motosetkání Ural - Dněpr Čechy
Neboj, tři dny sluníčka a bude se za námi prášit. Ideální by bylo, kdyby zapršelo tak 2 dny před srazem. Nebude ani bahno a nebude ani prach.
- Me2d
- Příspěvky: 157
- Registrován: 23 led 2011, 08:10
- Bydliště: Praha východ - Čelákovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 13. Motosetkání Ural - Dněpr Čechy
Člověk něčím švihlej bejt musí, jinak by se z toho snad i zbláznil :-)
Re: 13. Motosetkání Ural - Dněpr Čechy
Chlapci nějak měníte Dněpry za Uraly, proč je to tak
. 6.8 jsme navštívili občerstvení u Trumpetky a pěkně tam bylo prašno, ale ledová káva byla supr a příjemná paní vedoucí která nám dala informaci na ubytovaní. Na Šumavě jsme se namlsali, tak pokud zdraví dovolí tak dorazíme. Samjos Samotanovi
Re: 13. Motosetkání Ural - Dněpr Čechy
Proč se mění Dněpry za Uraly ?
Řekl bych, že jeden z hlavních důvodů je rozdíl v údržbě Dněpra a Urala a v technických závadách těchto strojů. Jsou lidi, kteří rádi jezdí na motocyklu se sajdou, ale ne každý je zapálený mechanik toužící strávit co nejvíce času při opravách Dněpra. Určitě se najdou majitelé Dněpra, kteří budou tvrdit, že při pravidelné údržbě jezdí tento stroj bez problémů. Ano, pravidelná údržba sice zaručí určitou bezporuchovost, ale kvalita jednotlivých součástek není vždy na potřebné výši. I když životnost některých součástek je hodně ovlivněna osobou sedící za řidítky.
Dněpra jsem koupil v roce 2008 a do té doby jsem nevěděl, že něco takového existuje. Byl to Dněpr MT-11. Tedy nepoháněná sajda. Vzhledem k tomu, že jsem začal jezdit na srazy, kde jsem hodně často musel tlačit( nebo kulometčík) přestavěl jsem to na Dněpra MT 16. Poháněná sajda. To už bylo o něčem jiném. I když musím sebekriticky říct, že hodně záleží na řidiči a ne vždy na poháněné sajdě.
Takže až do roku 2014 jsem jezdil na Dněpru a kromě kromě prasklé kliky, se mi přihodily všechny závady o kterých zpívá Tonda v jedné z jeho písniček.( Právě jsem propálil píst ....) A některé další závady o kterých ani nezpívá.
Když jsem spočítal kolik jsem do toho vrazil, tak jsem zjistil, že kdybych v té době koupil nového Urala, ani bych nedal o tak moc víc. V té době, jsem ale o Uralu neměl ani páru.
A tak jsem na konci roku 2014 koupil od Pavla Kučery nového Urala. Posledního s karburátory. Další už byly pouze se vstřikováním.
A bylo po problémech. Do dnešní doby pouze v rámci garance výměna spojkové páčky, prasklé lanko na spojku , po sedmi letech výměna AKB, žárovka ve světlometu.
Jediná taková závada která se projevila, je koroze. Ale to je tím, že jezdím v blátě,
ve vodě, ve sněhu a nepatřím k těm, co okolo motocyklu běhají s hadrem, vodou, olejíčkem atd.
Samozřejmě to není dobře, ale jak jsem již psal nejsem ten typ, co rád tráví čas v garáži.
Takže, to je asi ten hlavní důvod, proč dochází k těmto záměnám.
A pokud Ti to vyjde, tak se Na Trumpetku přijeď podívat.
Řekl bych, že jeden z hlavních důvodů je rozdíl v údržbě Dněpra a Urala a v technických závadách těchto strojů. Jsou lidi, kteří rádi jezdí na motocyklu se sajdou, ale ne každý je zapálený mechanik toužící strávit co nejvíce času při opravách Dněpra. Určitě se najdou majitelé Dněpra, kteří budou tvrdit, že při pravidelné údržbě jezdí tento stroj bez problémů. Ano, pravidelná údržba sice zaručí určitou bezporuchovost, ale kvalita jednotlivých součástek není vždy na potřebné výši. I když životnost některých součástek je hodně ovlivněna osobou sedící za řidítky.
Dněpra jsem koupil v roce 2008 a do té doby jsem nevěděl, že něco takového existuje. Byl to Dněpr MT-11. Tedy nepoháněná sajda. Vzhledem k tomu, že jsem začal jezdit na srazy, kde jsem hodně často musel tlačit( nebo kulometčík) přestavěl jsem to na Dněpra MT 16. Poháněná sajda. To už bylo o něčem jiném. I když musím sebekriticky říct, že hodně záleží na řidiči a ne vždy na poháněné sajdě.
Takže až do roku 2014 jsem jezdil na Dněpru a kromě kromě prasklé kliky, se mi přihodily všechny závady o kterých zpívá Tonda v jedné z jeho písniček.( Právě jsem propálil píst ....) A některé další závady o kterých ani nezpívá.
Když jsem spočítal kolik jsem do toho vrazil, tak jsem zjistil, že kdybych v té době koupil nového Urala, ani bych nedal o tak moc víc. V té době, jsem ale o Uralu neměl ani páru.
A tak jsem na konci roku 2014 koupil od Pavla Kučery nového Urala. Posledního s karburátory. Další už byly pouze se vstřikováním.
A bylo po problémech. Do dnešní doby pouze v rámci garance výměna spojkové páčky, prasklé lanko na spojku , po sedmi letech výměna AKB, žárovka ve světlometu.
Jediná taková závada která se projevila, je koroze. Ale to je tím, že jezdím v blátě,
ve vodě, ve sněhu a nepatřím k těm, co okolo motocyklu běhají s hadrem, vodou, olejíčkem atd.
Samozřejmě to není dobře, ale jak jsem již psal nejsem ten typ, co rád tráví čas v garáži.
Takže, to je asi ten hlavní důvod, proč dochází k těmto záměnám.
A pokud Ti to vyjde, tak se Na Trumpetku přijeď podívat.
Re: 13. Motosetkání Ural - Dněpr Čechy
Myslel sem si to je náhradních dílech a v závadách, ty některé díly je des a hruza. Mám MT10 ze 75. a s tím jezdíme převážně na veteránské srazy a potom MT11 z 92. a to byl solo ale nechalo se k němu připojit sajdku a páva, oba jsem komplet renovoval stálo to dost času v dílně a také moře peněz, ještě že mam tolerantní manželku. S MT 11 máme najeto asi 45000km po Čechách ale i Moravu. U Dněpra se člověk nesmí bát umazat ruce. V loni sem dával nové rozvody a vydržely necelé 2000km byli z Polska, potom sem dal od Pavla Kučery, ale také nic moc jsou hlučné. Je to dost o kvalitě dílu. Jezdím také i občas v zimně ale sul dělá divy a tak zas hadr a ACF-50. Na Dněpru je stále co dělat a vylepšovat, ale na to musí mít člověk chut ale i čas.. Mi jsme od Orlických hor tak jezdíme po horách a je jej po asfaltových cestách i naviják byl parkrát potřeba. Většinou jezdíme sami v 2017 jsme byli na Sluneční zátoce co pořádal Pavel to bylo ještě s MT10 a letos na Šumavě. Tak se těšíme tam k Vám.