Zpětná vazba mezi pořadatelem srazu a účastníky srazu.
Pravidla fóra
Vyhlašujte zde plánované vyjížďky a akce s otevřenou účastí. Pochlubte se zde zážitky a fotkami z Vašich cest.
Vyhlašujte zde plánované vyjížďky a akce s otevřenou účastí. Pochlubte se zde zážitky a fotkami z Vašich cest.
Zpětná vazba mezi pořadatelem srazu a účastníky srazu.
Občas člověk zabrousí do starších článků a něco si přečte z historie. Konkrétně jsem narazil na řešení otázky jak cestovat na srazy. Příspěvek od Jirky ze Šumavy. http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=729
Tady si myslím je již celkem jasno.
Ale jde mi o jinou věc a tou je zpětná vazba mezi organizátorem srazu a účastníky tohoto srazu. V současné době se v rámci republiky konají tyto srazy a setkání zaměřené na Uraly a Dněpry.
1. Slezský jarní sraz u Pavelků
2. Bukáček - Pavel - takový první letní
3. Šumava - Jirka a jeho tým
4. Homolka - Petr a Jarka
5. Píšťany - Já a Zdeněk
6. Rozhraní - Pavel
7. Podzimní sraz u Pavelků
8. Vstreča - Pavel - zimní sraz ( pokud bude sníh , tak v Rozhraní u Pavla)
Každý sraz je jiný. Byl jsem na všech, kromě jarního u Pavelků. ( určitě budu na jaře 2016)
Pokud se podíváme na účastníky těchto srazů, už se vytvořila během těch let taková skupina skalních příznivců, s kterými se potkáváme pravidelně na všech srazech a vždy si máme co říct. Potom jsou tací, kteří se účastní jen některých srazů a samozřejmě jsou i Ti, kteří přijedou na sraz poprvé a z nějakého důvodu už příště nepřijedou.
A k tomu jsem se chtěl dostat. Nepřijedou proto, že jim něco nevyhovovalo. Přesto, že jinak byli třeba spokojeni. Ale nikomu to neřeknou.
Když se podíváte na diskuzi, tak se tam po srazu objeví pár hodnocení. ( většinou jsou to stejní lidé)
Nikdy se nedá zavděčit všem. Pro někoho je vyjížďka příliš dlouhá, pro někoho naopak příliš krátká.
Někdo má radši trochu terén, někdo hodně terén, někdo má leštěnku a vadí mu i tvrdá tráva, protože by si mohl poškrábat lak. Ale vždy se dá udělat nějaký kompromis, aby to vyhovovalo.
Jedna z možností je varianta trasa pro leštěnkáře a trasa pro ty co chtějí nějaký ten terén.
Dá se i připravit trasa - a) silnice, b) terén, c) do terénu vložit jen pro zájemce úsek, kde si máknou oni i stroje.
Jasné, že toto nepřipadá v úvahu u Pavla, kdy podzimní sraz je SovMotCentr Rallye a již název říká, že se nejedná o vyjížďku a že tam asi ten terén nebude pro každého. I je to připomenuto v pozvánce, že pro začátečníky to asi není. A tím se mu tam objeví pouze lidé, kteří si ten terén chtějí vyzkoušet i když hrozí riziko, že nějaká újma na stroji vznikne.
Ale kompenzace je na srazu v Bukáčku, kde se mohou setkat všichni. (Podle posledních zpráv by měla být změna místa tohoto srazu)
Myslím si, že je škoda, odradit leštěnkáře ( doufám, že tento vžitý název nikoho neuráží ) a majitele silničních Rusů od účasti na těchto srazech. Jsou to příznivci těchto strojů, tak proč je vyčlenit.
Ale je potřeba vědět, co třeba upravit, co zařadit i do programu srazu, kromě vyjížďky. Někdo má třeba nějaký nápad, ale neřekne ho. A možná by to prospělo.
Posledního srazu v Píšťanech se zúčastnilo vyjížďky 28 rusů, 1 čtyřkolka , jedna Jawa a jedno BMW.
Nikdo nechtěl trasu mimo terén. Ale už jsem se nedozvěděl, jestli to bylo dobré nebo ne. Náhodou jsem zjistil, že to bylo pro některé starší motocykly dost do kopce a že to až tak nejelo. Že by bylo lepší vložit po výjezdu rovinku, nebo zase dolů ať se motor trochu zmátoří. Je pravda, že mě to vůbec nenapadlo, protože trasy jsem hledal na Uralu. Teď to vím a pro příště to můžu upravit. Ale pokud ta zpětná vazba nebude, může se stát, že to bude třeba důvod, aby příště ubylo několik účastníků. Protože si řeknou, že v Píšťanech je to pořád do kopce a to bych to tam mohl taky přehřát.
Protože, každé hodnocení, ať již pozitivní, nebo negativní by mělo vést k tomu, aby se na konané akci pokud možno líbilo.
-
Tady si myslím je již celkem jasno.
Ale jde mi o jinou věc a tou je zpětná vazba mezi organizátorem srazu a účastníky tohoto srazu. V současné době se v rámci republiky konají tyto srazy a setkání zaměřené na Uraly a Dněpry.
1. Slezský jarní sraz u Pavelků
2. Bukáček - Pavel - takový první letní
3. Šumava - Jirka a jeho tým
4. Homolka - Petr a Jarka
5. Píšťany - Já a Zdeněk
6. Rozhraní - Pavel
7. Podzimní sraz u Pavelků
8. Vstreča - Pavel - zimní sraz ( pokud bude sníh , tak v Rozhraní u Pavla)
Každý sraz je jiný. Byl jsem na všech, kromě jarního u Pavelků. ( určitě budu na jaře 2016)
Pokud se podíváme na účastníky těchto srazů, už se vytvořila během těch let taková skupina skalních příznivců, s kterými se potkáváme pravidelně na všech srazech a vždy si máme co říct. Potom jsou tací, kteří se účastní jen některých srazů a samozřejmě jsou i Ti, kteří přijedou na sraz poprvé a z nějakého důvodu už příště nepřijedou.
A k tomu jsem se chtěl dostat. Nepřijedou proto, že jim něco nevyhovovalo. Přesto, že jinak byli třeba spokojeni. Ale nikomu to neřeknou.
Když se podíváte na diskuzi, tak se tam po srazu objeví pár hodnocení. ( většinou jsou to stejní lidé)
Nikdy se nedá zavděčit všem. Pro někoho je vyjížďka příliš dlouhá, pro někoho naopak příliš krátká.
Někdo má radši trochu terén, někdo hodně terén, někdo má leštěnku a vadí mu i tvrdá tráva, protože by si mohl poškrábat lak. Ale vždy se dá udělat nějaký kompromis, aby to vyhovovalo.
Jedna z možností je varianta trasa pro leštěnkáře a trasa pro ty co chtějí nějaký ten terén.
Dá se i připravit trasa - a) silnice, b) terén, c) do terénu vložit jen pro zájemce úsek, kde si máknou oni i stroje.
Jasné, že toto nepřipadá v úvahu u Pavla, kdy podzimní sraz je SovMotCentr Rallye a již název říká, že se nejedná o vyjížďku a že tam asi ten terén nebude pro každého. I je to připomenuto v pozvánce, že pro začátečníky to asi není. A tím se mu tam objeví pouze lidé, kteří si ten terén chtějí vyzkoušet i když hrozí riziko, že nějaká újma na stroji vznikne.
Ale kompenzace je na srazu v Bukáčku, kde se mohou setkat všichni. (Podle posledních zpráv by měla být změna místa tohoto srazu)
Myslím si, že je škoda, odradit leštěnkáře ( doufám, že tento vžitý název nikoho neuráží ) a majitele silničních Rusů od účasti na těchto srazech. Jsou to příznivci těchto strojů, tak proč je vyčlenit.
Ale je potřeba vědět, co třeba upravit, co zařadit i do programu srazu, kromě vyjížďky. Někdo má třeba nějaký nápad, ale neřekne ho. A možná by to prospělo.
Posledního srazu v Píšťanech se zúčastnilo vyjížďky 28 rusů, 1 čtyřkolka , jedna Jawa a jedno BMW.
Nikdo nechtěl trasu mimo terén. Ale už jsem se nedozvěděl, jestli to bylo dobré nebo ne. Náhodou jsem zjistil, že to bylo pro některé starší motocykly dost do kopce a že to až tak nejelo. Že by bylo lepší vložit po výjezdu rovinku, nebo zase dolů ať se motor trochu zmátoří. Je pravda, že mě to vůbec nenapadlo, protože trasy jsem hledal na Uralu. Teď to vím a pro příště to můžu upravit. Ale pokud ta zpětná vazba nebude, může se stát, že to bude třeba důvod, aby příště ubylo několik účastníků. Protože si řeknou, že v Píšťanech je to pořád do kopce a to bych to tam mohl taky přehřát.
Protože, každé hodnocení, ať již pozitivní, nebo negativní by mělo vést k tomu, aby se na konané akci pokud možno líbilo.
-
Re: Zpětná vazba mezi pořadatelem srazu a účastníky srazu.
Zapoměl jsi na naše bratry ze Slovenska -sraz BaHaMi u Badína
.Organizačně velmi ,velmi dobře zvládnuté
Ohledně vyjížděk terén-silnice : je každého věc jestli ji pojede ,nebo ne jsme všichni svépravní
Ohledně vyjížděk terén-silnice : je každého věc jestli ji pojede ,nebo ne jsme všichni svépravní
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: Zpětná vazba mezi pořadatelem srazu a účastníky srazu.
Ono to je těžké odhadnout co je správná náročnost. Po zkušenostech z prvních ročníků, kde se pálily spojky a praskaly diferenciály používám méně zkušené jezdce s horším strojem jako lakmusový papírek. Pokud moji trasu projede nezkušený řidič se slabým strojem, tak je to trasa na vyjížďku vhodná pro širokou veřejnost. Pak to chce samozřejmě okořenit nějakým náročnějším volitelným úsekem. Ty jsi to tak měl Ivane minulý a předminulý ročník, mně se to nepodařilo. To považuji osobně za dobrý kompromis. Když jsem absolvoval vyjížďku v roli kulometčíka, tak se mi líbily okresky. Jako řidič ovšem preferuji jednoznačně terén. No a teď babo raď. Líbilo se mi to u Pavla, kde po náročnějším stoupání následovala odpočinková část, kde si stroje mohly odpočinout. V Poříčí to bylo také pohodové. Bohužel v každém kraji je jiný terén a nejde to tak vždy udělat. A když náhodou stroj netáhne jak má, tak je za chvíli rozžhavený. To bylo vidět letos třeba v Píšťanech na Imrovo stroji. Chvíli měl dýmovnici z jednoho, pak zase z druhého výfuku a výkon se ztrácel jako pára nad hrncem. Přitom ta trasa nebyla náročná, ale jízda v koloně v létě si prostě vybere svoji daň. Další aspekt je ten, že v létě většinou jezdím s holkama, tudíž mám raději něco pohodového. Když jedu s Lukášem, tak preferuji něco náročnějšího. Podle mne je zde tolik aspektů, že nelze udělat vyjížďku zajímavou pro všechny. Mně se líbilo na všech srazech a budu na ně jezdit i nadále a nechám se překvapit co nás kde čeká. 
Re: Zpětná vazba mezi pořadatelem srazu a účastníky srazu.
Kdyby vyjížďka měla být podle představ všech, těch variant by bylo tolik, že by v podstatě každý jel svoji samostatnou vyjížďku sám.
Lidé mají výběr - o některých srazech je známo, že jedou asfalt, o jiných že terén. Na zimní sraz nejezdí lidé co si nechtějí zasolit motorku, to je logické. Některé srazy mají dvě varianty vyjížďky, ale pak se na jednu z variant sejde jen pár strojů. Každopádně je pěkné tu volbu nabídnout. Ono i lidé na sraze se houfují do skupin podle zájmů - skalní veteránista si se skalním offrouďákem prostě tolik nepokecá.
Ohledně schopností motorek - to má samozřejmě velký vliv, ale větší vliv mají schopnosti jezdce. Úvoz na sraze v Rozhraní vyjeli machři na jednokolkových Dněprech, zatímco největší problémy měli někteří jezdci na 2WD Uralech.
Na žádném sraze jsem nepotkal nic, co by se nedalo projet jednokolkou. Natolik jsou pořadatelé ohleduplní ke všem.
Sraz ale není pouze vyjížďka, ikdyž kvůli té tam mnozí z nás jezdí.
Roli hraje i prostředí a zázemí srazu. Někteří z různých důvodů (pohodlnost ale i zdravotní problémy) neradi nocují ve stanu. Někteří si potrpí na kvalitu jídla. Někteří musí brát ohledy na podmínky pro děti. Pořadatelé zde mají velmi omezený výběr a mnohá místa toho moc nenabízí.
Nakonec pak rozhoduje počasí, s tím nejde dělat vůbec nic.
Lidé mají výběr - o některých srazech je známo, že jedou asfalt, o jiných že terén. Na zimní sraz nejezdí lidé co si nechtějí zasolit motorku, to je logické. Některé srazy mají dvě varianty vyjížďky, ale pak se na jednu z variant sejde jen pár strojů. Každopádně je pěkné tu volbu nabídnout. Ono i lidé na sraze se houfují do skupin podle zájmů - skalní veteránista si se skalním offrouďákem prostě tolik nepokecá.
Ohledně schopností motorek - to má samozřejmě velký vliv, ale větší vliv mají schopnosti jezdce. Úvoz na sraze v Rozhraní vyjeli machři na jednokolkových Dněprech, zatímco největší problémy měli někteří jezdci na 2WD Uralech.
Na žádném sraze jsem nepotkal nic, co by se nedalo projet jednokolkou. Natolik jsou pořadatelé ohleduplní ke všem.
Sraz ale není pouze vyjížďka, ikdyž kvůli té tam mnozí z nás jezdí.
Roli hraje i prostředí a zázemí srazu. Někteří z různých důvodů (pohodlnost ale i zdravotní problémy) neradi nocují ve stanu. Někteří si potrpí na kvalitu jídla. Někteří musí brát ohledy na podmínky pro děti. Pořadatelé zde mají velmi omezený výběr a mnohá místa toho moc nenabízí.
Nakonec pak rozhoduje počasí, s tím nejde dělat vůbec nic.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Zpětná vazba mezi pořadatelem srazu a účastníky srazu.
Ne, na bratry ze Slovenska jsem nezapomněl ( tam se snad dostanu příští rok) , ale bral jsem v úvahu srazy u nás.fapeko píše:Zapoměl jsi na naše bratry ze Slovenska -sraz BaHaMi u Badína.Organizačně velmi ,velmi dobře zvládnuté
![]()
Ohledně vyjížděk terén-silnice : je každého věc jestli ji pojede ,nebo ne jsme všichni svépravní
Re: Zpětná vazba mezi pořadatelem srazu a účastníky srazu.
Jirko s Michalem dobře jste to napsali, díky. Odezva jako vždy. Michal vzpomněl počasí. Je pravda, větru, dešti neporučím. Vlastně, pokud si dobře pamatuji, tak na žádném srazu se mi ještě nestalo, aby v sobotu ráno začalo lít jako z konve a pršelo celý den. Párkrát se stalo, že začalo pršet na konci vyjížďky a to už se dá přežít. Ale co v případě celodenního sobotního deště. Nasadit nepromoky a vyrazit ? Nebo to prosedět ve stanu nebo v hospodě ? Budu se muset zamyslet nad tzv. mokrou variantou.
Ještě k výjezdu u Pavla. Pamatuješ si Michale na výjezd na Dlouhý vrch, kde nás jelo jenom pár. Jak byl asi náročný s porovnáním s výjezdem u Pavla, abych si tak udělal obrázek. Jestli to jde takhle porovnat. U nás to byl krpál a šutry , tady zase hluboké koleje.
Ještě k výjezdu u Pavla. Pamatuješ si Michale na výjezd na Dlouhý vrch, kde nás jelo jenom pár. Jak byl asi náročný s porovnáním s výjezdem u Pavla, abych si tak udělal obrázek. Jestli to jde takhle porovnat. U nás to byl krpál a šutry , tady zase hluboké koleje.
Re: Zpětná vazba mezi pořadatelem srazu a účastníky srazu.
Ivane, Pavlovo Údolí vůně spojek bylo výrazně snadnější. Šutry byly jen ve spodní části s mírným sklonem, strmější úsek byl hliněný, navíc nikde žádná zatáčka. Z té koleje se dalo každých pár metrů vyjet, když už tam člověk spadnul. Levý sklon cesty byl méně příznivý pro dvoukolky, snižoval obecný handicap jednokolek. Pro společnou vyjížďku různých strojů geniální trať. Pro zdolání bylo potřeba jen udržet otáčky a v případě zpomalení co nejrychleji nabrat rychlost, ve které funguje benzínový dvouválec. Bylo ale velmi sucho, pokud by to rozmoklo, mohl to být těžký oříšek.
Tvůj kopec byla hromada šutrů v celém strmém úseku - jakmile se protočí kolo, rychlost klesne, jak se kolo znova chytí, otáčky jsou příliš nízké a na šutrech v krpálu se špatně rozjíždí. K tomu uprostřed toho krpálu levá zatáčka, což je peklo pro jednokolky. Přesto to Jandera na jednokolce vyjel.
Tvůj kopec byla hromada šutrů v celém strmém úseku - jakmile se protočí kolo, rychlost klesne, jak se kolo znova chytí, otáčky jsou příliš nízké a na šutrech v krpálu se špatně rozjíždí. K tomu uprostřed toho krpálu levá zatáčka, což je peklo pro jednokolky. Přesto to Jandera na jednokolce vyjel.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Zpětná vazba mezi pořadatelem srazu a účastníky srazu.
Kolegové vždyť ty srazy jsou super. Taková komunita jakou my máme je velice vzácná.
U mě je zřetelně vidět jak se prohlubuje závislost Vás, kamarády, znovu a znovu zase vidět.
Šumavou jsem v 2014 náhodně začal - tam přežiju vše a i s dítětem.
Tak jsem letos zkusil i Homolku.
Tam samozřejmě nemůžu absolvovat s devítiletým klukem všechno - alespoň ne první rok. Ale naprostá spokojenost.
Tak jsem to nevydržel a musel jsem Vám ukázat čerstvě dodělanýho Vlka v Píšťanech. No a tak jsem to projel s "neleštěnkama" a mám hotové zatěžkávající zkoušky. Samozřejmě, až si vezmu den dovčy a v klidu budu moct celý den jet, tak přijedu s dněpříkem, třeba i k Pavelkům, ale zatím je to komplikováno tím, že se v pátek do večera řeší nějakej teleskop v Chile, či zkolabovanej měřící systém někde hluboko v černé afroamerice.
Také Michale počítej s tím, že většina z nás starších si váží každého setkání, jednoduše proto, že už jich tolik nebude.
I když mi v létě říkal Franta Buřval, že jsem ještě ve vývoji...
Takže za mě určitě spokojenost a také lidé, kteří udrží v provozu Rusa rozhodně nevyhledávají po srazu psychologa.
U mě je zřetelně vidět jak se prohlubuje závislost Vás, kamarády, znovu a znovu zase vidět.
Šumavou jsem v 2014 náhodně začal - tam přežiju vše a i s dítětem.
Tak jsem letos zkusil i Homolku.
Tam samozřejmě nemůžu absolvovat s devítiletým klukem všechno - alespoň ne první rok. Ale naprostá spokojenost.
Tak jsem to nevydržel a musel jsem Vám ukázat čerstvě dodělanýho Vlka v Píšťanech. No a tak jsem to projel s "neleštěnkama" a mám hotové zatěžkávající zkoušky. Samozřejmě, až si vezmu den dovčy a v klidu budu moct celý den jet, tak přijedu s dněpříkem, třeba i k Pavelkům, ale zatím je to komplikováno tím, že se v pátek do večera řeší nějakej teleskop v Chile, či zkolabovanej měřící systém někde hluboko v černé afroamerice.
Také Michale počítej s tím, že většina z nás starších si váží každého setkání, jednoduše proto, že už jich tolik nebude.
I když mi v létě říkal Franta Buřval, že jsem ještě ve vývoji...
Takže za mě určitě spokojenost a také lidé, kteří udrží v provozu Rusa rozhodně nevyhledávají po srazu psychologa.