Reportáž z továrny
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
- Me2d
- Příspěvky: 157
- Registrován: 23 led 2011, 08:10
- Bydliště: Praha východ - Čelákovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reportáž z továrny
Pěkný, a ceny v rublech jako tady v kč
, kdyby se to dalo dovézt normálně, tak by to šlo 
Člověk něčím švihlej bejt musí, jinak by se z toho snad i zbláznil :-)
Re: Reportáž z továrny
za kolik to tam prodávaj u nich v rusku?
propašovat si jednu motorku na náhradní díly

propašovat si jednu motorku na náhradní díly
Ural Ranger 2008, 22tis km
- Me2d
- Příspěvky: 157
- Registrován: 23 led 2011, 08:10
- Bydliště: Praha východ - Čelákovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reportáž z továrny
No píšu 1:1 to znamená ten nejdražší kus 300.000 rublů to jest dle kurzu cca. 180.000,-, domluvit se s irbitem ať jich pošlou pár letadlem... pak chápu , že panu Kučerovi stačí prodat 5 ks ročně + nějaký servis 
Člověk něčím švihlej bejt musí, jinak by se z toho snad i zbláznil :-)
Re: Reportáž z továrny
Me2d - jenže oni Ti jich nejspíš pár kusů letadlem nepošlou
kdo na čem kolik má bych neřešil vůbec - víme o tom prd a tohle Ti nikdo neřekne - a upřímně, ani mě to nezajímá.
Nezapomeň, že řádnej kousek si ukrojí stát na dani - a to nejen přímo na DPH, ale kdo je tady oficiálně prodává, tak ho stát drtí o další a další daně a poplatky..
taky nezapomeň, že Pavel to nebere z Ruska, ale z Lince - tzn. i oni mají svoje marže a nikdo nevíme, za kolik mu to dávaj.
servis no...první dva roky servisování jsem měl zdarma - nepřipadá mi, že by se zrovna na servisu Pavel nějak napakoval v případě funglovek
na 5ti motorkách za 300tis z Tebe prostě pracháč nebude
Nezapomeň, že řádnej kousek si ukrojí stát na dani - a to nejen přímo na DPH, ale kdo je tady oficiálně prodává, tak ho stát drtí o další a další daně a poplatky..
taky nezapomeň, že Pavel to nebere z Ruska, ale z Lince - tzn. i oni mají svoje marže a nikdo nevíme, za kolik mu to dávaj.
servis no...první dva roky servisování jsem měl zdarma - nepřipadá mi, že by se zrovna na servisu Pavel nějak napakoval v případě funglovek
na 5ti motorkách za 300tis z Tebe prostě pracháč nebude
Ural Ranger 2008, 22tis km
- Me2d
- Příspěvky: 157
- Registrován: 23 led 2011, 08:10
- Bydliště: Praha východ - Čelákovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reportáž z továrny
Nemyslel jsem to, tak že by měl být boháč a je mi taky jedno, kolik na tom má, jen jestli by nestálo za to se domluvit přímo s irbitem a zkusit obejít Rakušáky, jen pohled normálního člověka, třeba to nejde a irbit s nikým jiným jednat nechce, nevím, ale mailem prý normálně komunikují a nebo si udělat dovolenou zaletět do Ekatirenburgu pak stopem (:-D) do Irbitu (ani google nenašel cestu) a domů o ose i s dph a cestou se dostaneš do 230000 a máš testovací jízdu jak prase 
Člověk něčím švihlej bejt musí, jinak by se z toho snad i zbláznil :-)
Re: Reportáž z továrny
do toho bych nešel. nerad šetřím na nesprávným místě. a pravda no, jako majitel motorky od Pavla jsem v tomhle vcelku loajální, takže si nedokážu představit jak píšu do Irbitu - dobrý den, v evropě to máme docela drahý, pošlete mi to za svou cenu v rusku (mimochodem tu ruskou bys podle mě nedostal, protože mají doporučený maloobchodní ceny tak bys to dostal za tu ne? ) - třeba počítám obdoba rangera má MSRP - 13500 dolarů )
Patrol bez rezervy, zahrádky světlometu a kdovíčeho ještě kolem 12tis dolarů
http://www.motorcycle.com/specs/ural.html
a docela by mě zajímalo, jak by to bylo s případnýma garančníma prohlídkama nebo s vážnější poruchou motorky
takže bůchví nakolik by ses nakonec s individuálním dovozem dostal
a být výrobce, tak se snažím prodávat přes svou dealerskou síť, která je v evropě vcelku slušná. jako výrobce bych vlastně neviděl důvod, proč někomu v ČR prodat motorku levněji neoficiálně, když mám v ČR zastoupení..
mimochodem prodeje motocyklů ural vzrostly loni o 39% - nejspíš to mají vztaženo rok 2010 ku 2009
Patrol bez rezervy, zahrádky světlometu a kdovíčeho ještě kolem 12tis dolarů
http://www.motorcycle.com/specs/ural.html
a docela by mě zajímalo, jak by to bylo s případnýma garančníma prohlídkama nebo s vážnější poruchou motorky
takže bůchví nakolik by ses nakonec s individuálním dovozem dostal
a být výrobce, tak se snažím prodávat přes svou dealerskou síť, která je v evropě vcelku slušná. jako výrobce bych vlastně neviděl důvod, proč někomu v ČR prodat motorku levněji neoficiálně, když mám v ČR zastoupení..
mimochodem prodeje motocyklů ural vzrostly loni o 39% - nejspíš to mají vztaženo rok 2010 ku 2009
Ural Ranger 2008, 22tis km
- Me2d
- Příspěvky: 157
- Registrován: 23 led 2011, 08:10
- Bydliště: Praha východ - Čelákovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reportáž z továrny
Je to jako sranda, ta cena je z jejich ofiko ceníku jako konečná cena, jinak cena je po evropě +- stejná, to víš že bych chtěl nového, jen holt nejsem podnikatel a jako většina jsem živitel rodiny a dát 3 kila za motorku, která se mi líbí je prostě moc, no a to chci hnanou sajdu, nebudem řešit finance, to každýho věc, buď chceš, nebo ne, že?
jsem prostě čekatel na svýho urala.
Člověk něčím švihlej bejt musí, jinak by se z toho snad i zbláznil :-)
Re: Reportáž z továrny
tak nějak - pokud chceš motorku s hnanou sajdou pak moc výrobců tohle nenabízí.
tou "konečnou" cenou myslíš cenu z ceníku, co jsem dal link, nebo cenu z tý reportáže?
tou "konečnou" cenou myslíš cenu z ceníku, co jsem dal link, nebo cenu z tý reportáže?
Ural Ranger 2008, 22tis km
- Me2d
- Příspěvky: 157
- Registrován: 23 led 2011, 08:10
- Bydliště: Praha východ - Čelákovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reportáž z továrny
jejich ceník přímo stránky irbitu
Člověk něčím švihlej bejt musí, jinak by se z toho snad i zbláznil :-)
Re: Reportáž z továrny
Dalsi vec pri dovozu novy motorky z Irbitu by bylo clo, vsechny mozny poplatky a kdesi cosi, takze pochybuju, ze bys to nakonec dostal domu levneji nez od Pavla a ty nervy za to asi taky nestojej. Pokud bys to teda dovez v jednom kuse, protoze co sem videla video kamaradu, co jeli z Kyrgyzstanu autem, tak ty cesty tam jsou mozna tak na mapach.
белка
"hydroveverka"
"hydroveverka"
- Me2d
- Příspěvky: 157
- Registrován: 23 led 2011, 08:10
- Bydliště: Praha východ - Čelákovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reportáž z továrny
Nechci to vozit, clo je 6% na nový stroj, ale ty cesty nejsou právě ani na mapách
, z legrace jsem chtěl zjistit kolik je to km a google nenašel ani cestu z Irbitu na nejbližší letiště v Ekatěrinburgu 
Člověk něčím švihlej bejt musí, jinak by se z toho snad i zbláznil :-)
Re: Reportáž z továrny
Treba google nezna rusky cesty
Kdysi jsme v nejakym vyhledavaci, myslim ze zrovna googlu, z legrace zadali cestu z USA so Evropy, vysledek byl plan cesty k mori, pak "swim across the Atlantic ocean" a pak zase plan cesty. Ted uz to tam bohuzel neni 
Kamaradi po nejakych cestach jeli, pro mistni normalni cesta, kde jezdily i kamiony, pro nasince neskutecnej offroad. Nejakou mapu meli, a ta cesta na ni pry byla
Kamaradi po nejakych cestach jeli, pro mistni normalni cesta, kde jezdily i kamiony, pro nasince neskutecnej offroad. Nejakou mapu meli, a ta cesta na ni pry byla
белка
"hydroveverka"
"hydroveverka"
- Me2d
- Příspěvky: 157
- Registrován: 23 led 2011, 08:10
- Bydliště: Praha východ - Čelákovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reportáž z továrny
Taky moc pěkná reportáž z fabriky z roku 2007
Člověk něčím švihlej bejt musí, jinak by se z toho snad i zbláznil :-)
Re: Reportáž z továrny
Pavel Kučera si jednou s přáteli dovezl 4 nové sajdy po ose z Irbitu do ČR.
Vyprávění má zde http://www.ural.cz/zuraludocech.htm
Ještě bych upozornil, že verze Uralu pro ruský trh může být jiná, než pro Evropský. Například bych se divil, kdyby měla katalyzátory, přisávání vzduchu do výfuku pro přídavné spalování.
Pro EU dělají jiné typy, než pro USA (kvůli rozdílným technickým předpisům) a také jiné, než pro Austrálii nebo Anglii (oboje se sajdou na levé straně). V EU jde příhlasit pochopitelně jen poslední typ evropské verze, myslím že splňuje EURO3. Žádné jiné typy tu nemají typové schválení.
Vyprávění má zde http://www.ural.cz/zuraludocech.htm
Ještě bych upozornil, že verze Uralu pro ruský trh může být jiná, než pro Evropský. Například bych se divil, kdyby měla katalyzátory, přisávání vzduchu do výfuku pro přídavné spalování.
Pro EU dělají jiné typy, než pro USA (kvůli rozdílným technickým předpisům) a také jiné, než pro Austrálii nebo Anglii (oboje se sajdou na levé straně). V EU jde příhlasit pochopitelně jen poslední typ evropské verze, myslím že splňuje EURO3. Žádné jiné typy tu nemají typové schválení.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.