Jakou M72 nejlépe hledat?

Diskuze o čemkoliv
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Uživatelský avatar
bobanbob
Příspěvky: 251
Registrován: 28 led 2011, 23:09
Bydliště: Okres Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou M72 nejlépe hledat?

Nový příspěvek od bobanbob »

Mirek píše:U nás 200 kč
to je dobrá cena . to jsi asi člen nějakého klubu?
lub
Příspěvky: 25
Registrován: 05 zář 2011, 17:43

Re: Jakou M72 nejlépe hledat?

Nový příspěvek od lub »

bobanbob píše:
technická na veterány se dělá každej rok :D
důsledný v mém případě nebyli vůbec jinak by to neprošlo :D mám to poskládany k obrazu svému .

a právě takovými dobrými skutky testačních komisí může být dlážděna cesta do pekel, obzvláště pokud jsou zvýrazňovány.Ono se také klidně může stát,že se jednou nepodaří FKHV ČR ministerské úředníky udržet na uzdě a ježdění s těmito značkami bude hodně komplikované.Ostatně to už v minulosti bylo.Jinak pro romanovic24 je vše ohledně testací a dalších informací na těchto stránkách http://www.fkhv.cz/
MOTOCENTRUM CB
Příspěvky: 27
Registrován: 22 bře 2015, 12:25
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou M72 nejlépe hledat?

Nový příspěvek od MOTOCENTRUM CB »

romanovic24 píše: Ohledně toho diferenciálu, to uzávěrka jak se všude píše, nebo odpojení druhého kola uplně?
je to normální zablokování klece, kola moto+sajda jsou spojena, rozdíl jsou díly na obr.2 to je tam navíc.
Myslím že M73 neměla difer ale jen přípojení kola sajdy, jako má Ural. Pohon na emce mě trápí taky, ale to až v důchodu, a je v pořadí až za tankem, ponorkou, parní lokomotivou ......
Naposledy upravil(a) MOTOCENTRUM CB dne 10 pro 2016, 16:19, celkem upraveno 1 x.
opravy sovětské techniky se zaměřením na Dněpr, Ural, T34-55M
romanovic24

Re: Jakou M72 nejlépe hledat?

Nový příspěvek od romanovic24 »

Tak se dovídám zajímavé věci :lol: .
Nakonec jsem dospěl k názoru, že až uvidím motorku, co má "výbavu" co chci, tak ji vezmu, pokud bude cena přijatelná vůči stavu. :lol:
čekal jsem tu technickou v řádu tisíců a vy tady píšete 200,600 :lol: :lol: . To je lepší než na papírech. :o
lub
Příspěvky: 25
Registrován: 05 zář 2011, 17:43

Re: Jakou M72 nejlépe hledat?

Nový příspěvek od lub »

Doporučuji se ohledně otestování nejdříve optat v některém klubu.Ona se cena pro členy a nečleny může zásadně lišit až o ty zmiňované tisíce( a to každý rok). Navíc některé kluby tyhle motorky ani testovat nechtějí, a nebo si dohledají jak má opravdu vypadat. Což se kromě nákladů na spolehlivé zprovoznění může taky prodražit.
pete
Příspěvky: 66
Registrován: 17 led 2013, 12:51

Re: Jakou M72 nejlépe hledat?

Nový příspěvek od pete »

for romanovic24

Ještě k rozdílům K750 a MT12.
Přesný rok výroby MT12 od do nevím, ale Káčko nemělo zpátečku a hnanou sajdu, postupnou modernizací se z Káčka přešlo na označení řady MT (myslím, že pozdější název dněpr). Hlavní oblast modernizace byla v nové kubatuře motoru na 650 rozvody OHV, hranaté nádrže, el. soustava 12V (Mky a káčka 6V) apod. No a MT12 byla pro civilní trh s hnanou sajdou a zpátečkou, protože hnaná sajda byla doménou Mv750 vyráběných pouze pro armádu ve vyšší kvalitě zpracování (motorky pro civilní trh se tolik nekontrolovaly).
Takže tebou zvolený přístup výběru motorky je vzhledem k požadavkům nejrozumnější. Kup MT12 (nebo prostě stroj, který má hnanou sajdu, zpátečku, starší nádrž -kapku a zbytek doděláš dle tvých představ. Věř, že i z výrobních linek vyjížděly různě poskládané motorky tzv. co dům dal, protože pětiletka se neptala co je vyrobené, ale kolik kusů.

A co se týče technické u veteránů tak se tomu říká testace. Až budeš mít motorku hotovou tak jí musí zhodnotit komisař nějakého veteránského klubu a poté krajská komise, což může stát rozdílně. Nevím jaké mají zkušenosti ostatní kolegové, ale mě celková testace stála cca. 3.000,-Kč a následná roční 500,-Kč.
Romanovic24

Re: Jakou M72 nejlépe hledat?

Nový příspěvek od Romanovic24 »

Diky chlapi za informace, kdy jste vedeli o necem na prodej, dejte vedet.
Este jedna vec, jak se pohledove lisi prevodovky se zpatecko a bez zpatecky? Ram jsou k nim stejne, nebo je zpateckova delsi? Jak se tam vlaste ta zpatecka řadi?
Romanovic24

Re: Jakou M72 nejlépe hledat?

Nový příspěvek od Romanovic24 »

Diky chlapi za informace, kdy jste vedeli o necem na prodej, dejte vedet.
Este jedna vec, jak se pohledove lisi prevodovky se zpatecko a bez zpatecky? Ram jsou k nim stejne, nebo je zpateckova delsi? Jak se tam vlaste ta zpatecka řadi?
Boldrik-1945
Příspěvky: 122
Registrován: 06 črc 2015, 12:02
Bydliště: Kardašova Řečice

Re: Jakou M72 nejlépe hledat?

Nový příspěvek od Boldrik-1945 »

Zdarec chlape,převodovka ze spátečkou je delší a z pravé stranymá placatou páčku kterou tam tu zpátečku zařadíš.Co se týče rámu,tak zpátečková verze ho má delší.
Yamaha virago xv 750
Čz 175-standart 25B r.v.1938
K-750 r.v.1960
romanovic24

Re: Jakou M72 nejlépe hledat?

Nový příspěvek od romanovic24 »

Když bych si koupil MT 12 s náhonem na side, dá se případně náhon jednoduše odstranit? Vyjmutím celého diferenciálnu a nahrazením celého hliníkového bloku z motorky bez náhonu na side? Pasuje to na kyvku?
Uživatelský avatar
bobanbob
Příspěvky: 251
Registrován: 28 led 2011, 23:09
Bydliště: Okres Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou M72 nejlépe hledat?

Nový příspěvek od bobanbob »

kivka je jiná
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Jakou M72 nejlépe hledat?

Nový příspěvek od fapeko »

Ano kyvná vidlice je jiná ,ale to nebrání namontovat na ní diferenciál bez náhonu respektíve stačí dát delší "štefty" pro víko (dekl) a vytvořit nějakou distanc. podložku.
Nebo vytáhnot hřídel náhonu sajdy a do diferenciálu strčit jen vidličku kard. kříže at "nechčije" olej a zablokovat kola uzávěrkou (nebo jiným způsobem)
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Odpovědět