Převrácení sidecaru při couvání

Diskuze o čemkoliv
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Uživatelský avatar
Němec
Příspěvky: 336
Registrován: 15 led 2011, 08:32
Bydliště: Horní Dolní
Kontaktovat uživatele:

Převrácení sidecaru při couvání

Nový příspěvek od Němec »

Když sem na jejich vyjížďku koukal nedávno poprvý na videu, kde přičina crashe nebyla, tak jsem myslel, že to frantík překulil v levotočivý, a ono prd...couval a ve svahu to okulil :D
pravda teda je, že je to při couvání lehce nestabilní - zkoušel jsem jedzit po dvou na zpátečku na letišti a je to docela o držku :)
viz 4:10 :lol:
Ural Ranger 2008, 22tis km
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1123
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: Převrácení sidecaru při couvání

Nový příspěvek od Michal »

Geometrie přední vidlice. Když jedeš dopředu, styčná plocha gumy se zemí je až za osou krku řidítek, to táhne řidítka do střední polohy. Když couváš, tak ta plocha je před osou a snaží se dostat za ní, což ti řidítka táhne do rejdu. Zatímco při jízdě dopředu se při náklonu na bok motorka snaží zatočit tím směrem, kam jsi nakloněn a tím snížit náklon, dozadu to drží řidítka pořád v tom dorazu. Motorka se v náklonu vůbec nesnaží srovnat. Když k tomu začneš brzdit, setrvačnost pohybu se tě snaží převrátit ještě víc.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Wan-Chuan
Příspěvky: 27
Registrován: 16 bře 2011, 09:39

Re: Převrácení sidecaru při couvání

Nový příspěvek od Wan-Chuan »

Že jsem takovej drzej...

Co to že mu to tak "..Plivlo.." a pak už jen odtah ?
Uživatelský avatar
Oněgin
Příspěvky: 34
Registrován: 14 úno 2011, 20:53

Re: Převrácení sidecaru při couvání

Nový příspěvek od Oněgin »

Hmm, slušná "bouda". Já jsem flekáče položil jen na bok. Tohle už chce trochu fištróna.
Odpovědět