Cívka Terrot+ problém s výkonem
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Cívka Terrot+ problém s výkonem
Zdravím všechny.Potřebavl bych poradit,sice to není o Uralech a Dněprech,ale jsou tu velice sikovní lide. Náhodou se mi "poštěstilo" koupit mopeda Terrot z roku 1932.Bohužel mám štěstí jako vždy a je poškozená zapalovací cívka.Tady je takové oddělené zapalování poháněné ozubeným kolem.Cívka je vložena do rotoru.viž foto.Nevíte dala by se navinou znovu ta cívka?Renovuje je někdo u nás?Urcite tam bude několik tisici zavitu,bohužel je přerusen na nekolika mistech ,tak asi odmotavanim se netrefím přesne.děkuji za rady.
Zapomnel jsem důležitou vec.Ta cívka je vysokonapetová ,rovnou z ni jde VN kabel na cívku.Takže je to slaboulinky drat a zavitu typuju tak 20tis.
Zapomnel jsem důležitou vec.Ta cívka je vysokonapetová ,rovnou z ni jde VN kabel na cívku.Takže je to slaboulinky drat a zavitu typuju tak 20tis.
Naposledy upravil(a) Mira3.0.9 dne 15 črc 2014, 20:21, celkem upraveno 2 x.
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.
Re: Cívka Terrot
http://www.civky.vyrobce.cz/indexCZ.htm
Názory v jiných diskuzích jsou trochu rozporuplné. Já od nich jezdím cívku bez problémů. Jsou ale i jiné. Zkuste
www.veteranforum.cz
Názory v jiných diskuzích jsou trochu rozporuplné. Já od nich jezdím cívku bez problémů. Jsou ale i jiné. Zkuste
www.veteranforum.cz
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Re: Cívka Terrot
Samozřejmě, že to půjde, mám kamaráda, který je v tom perfektní, navíjí magnetky a např. i statory a rotory Velorexů , J 500 apod. Pokud nic neseženeš, dej vědět.. 
Re: Cívka Terrot
Prosil bych také kontakt, třeba na SZ- Dík Jarda_naserpico-3 píše:Samozřejmě, že to půjde, mám kamaráda, který je v tom perfektní, navíjí magnetky a např. i statory a rotory Velorexů , J 500 apod. Pokud nic neseženeš, dej vědět..
Re: Cívka Terrot
Není problém, jen to dělá osobně, takže nevím, jak to bude s časem, ale Terrot už je domluven..
Re: Cívka Terrot
Jsme zapomněl poděkovat. Cívka perfektně řemeslně vyrobená. Sice to chvilku trvalo ,ale čekání se vyplatilo. Po nabuzení magnetu ,zapalování běhá jako čert. Moc děkuji a pana Sobotku velice doporučuji!!!!
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.
Re: Cívka Terrot
Jsem rád, že jsi spokojen. Měl jsem tu magnetku/cívku/ v ruce a je to mazaně dělané. Když jsi mu oznámil, že má slabou jiskru, byl posmutnělý a rozjel vlastní nabuzení..Dodací lhůty jsou jeho slabost, má toho hodně a já když mi shořela el. pila, tak jsem použil lži, že je to sousedky, nejen kvůli rychlosti ale i kvůli tomu, aby si vzal ode mě peníze.. 
Re: Cívka Terrot
Zdravím všechny ještě mám jeden problém.Z počátku mel stroj kompresi ,že jsem ho musel startovat přes dekompresor,jinak jsem ohnul slapku.Ale po ujetí cca 70km výkon motoru klesnul a v kopci nema sílu. Ted moto nastartuju snadno bez dekompresou. Koukal jsem na válec,není na něm videt opotřebení prasátka,škrábance atd.Zkusil bych vyměnit kroužky.Vrtání je tam 48mm.Nevíte z čeho by tam mohly pasovat ty krouzky?hledal jsem o stroji nejake info a nasel jsem,ze se tento moped vyrabel 2 rychlostni.ja mam starší provení s 1 rychlosti.Je to 2T obsah 100cm.Tak je otázka jestli tento frantik neni delaný jen na jízdu po rovině.
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.
Re: Cívka Terrot+ problém s výkonem
Jde o to, jak jsou široké apod. Informoval bych se ve firmě Buzuluk Komárov, změřil kroužky / zámky se musí vypilovat dle starých,/ ale je možné, že budou mít i kroužky přímo z dvoutaktů.. Zasílají i na dobírku..
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Cívka Terrot+ problém s výkonem
ony tyhle stary veci mivaly sileny mazani, treba 1:20, jestli si daval dnesni pomery, tak si to pridrel a chybi komprese ... ten olej to i tesnil, mazívávalo se to M6A treba, nebyvaly specialni na dvoutakty
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Cívka Terrot+ problém s výkonem
Větší mazací poměr byl u těchto motorů z důvodů ložisek na klice. Nebyly tam jehlové ložiska, ale bronzové pouzdra proto musel být poměr oleje vyšší. To nebude důvod ztráty komprese, spíš bych se mrkl, jestli někde nefučí třeba pod hlavou. Nicméně poměr oleje bych dával 1:20 právě kvůli klice.
Re: Cívka Terrot+ problém s výkonem
Pavel a ze simaka jsi zkoušel kroužky ??http://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi ... ic_ma=8375
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: Cívka Terrot+ problém s výkonem
Děkuju za rady. Olej jsem dával 1:20.Klika e uložená na ložiskách na ojnici jsou jehly, což mě na ten rok překvapilo. Zkusím vyčistit spalovací prosto od karbonu,udělám nová těsnění na válec atd. Děkuju za typ s těma kroužkama ze simsona.
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.
Re: Cívka Terrot+ problém s výkonem
Dost častá závada starých dvojtaktů je těsnění na čepech klikovky , jak procházejí karterama ven !!! Nasává tam falešnej vzduch.
Re: Cívka Terrot+ problém s výkonem
o tom vím.Ale co mám zkušenost tak se to projevuje vysokýma otáčkama a neseříditelnému volnoběhu
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.