Za tri litry takovejhle vzduchac urcite jezdit nebude.
Lambda a vaha vzduchu neni treba, souhlasim s Jakubem. Vaha vzduchu je parametr, kterej se da dopocitat. Je to ciste jen hmotnostni průtok. Oproti karburatoru je i bez lambdy tech vyhod vic, treba presnejsi dodrzeni smesovaciho pomeru v celym rozsahu otacek. Je fakt ze rovnotlakej karburator uz to umi hodne dobre, ale tohle je zas proti rovnotlaku min komplikovany. Dalsi vyhoda je treba moznost zmeny charakteristiky motoru podle potreby.
Michaluv argument ze se ta jednotka neda udelat jako samoucici je urcite na miste. Nicmene urcite to ma i tak vyhody.
Snimac atm. tlaku tam je, to jsem zapomel napsat. Na desce je motorolackej mustkovej snimac. Nic moc, ale na tohle myslim staci. Saci tlak tam neni. Podle me je to velicina, ktera se da myslim s dostatecnou presnosti aproximovat z otevreni klapky a otacek.
serpico, ty jsi mj. nepochopil ze je to opensource. Kdyz si tam das termoclanek pod svicku, tak si proste upravis zdrojak na jinej prepocet z danyho kanalu. A snimace jsou na tom to uplne nejjednodussi. Ta anglictina jsou bezny technicky terminy, to fakt prekladat nebudu. UTFG
Ja porad nejak nechapu proc tam nechal tak obrovskej prostor za klapkou, to mu musi desne ovlivnovat dynamiku. Podle me je to mechanicky reseny dost lajdacky. Prizpusobil se tej ridici jednotce, ktera ma jen jeden vstup na throttle position. Lepsi by byly dve klapky, jako to maj bavoraci.
Jeste dodatecne pridam reakci na fapeka - Napadlo me udelat bloky s klapkama a vstrikovacema a prislusnejma snimacema (saci tlak a teplota, pozice klapky) v hrubym tvaru karburatoru, takze by to na pohled nerusilo. To by nemuselo bejt spatny, ne?

Bohuzel na mym Dneprovi je toho trosku vic s vyssi prioritou, nez priprava smesi, cim se musim zabejvat
