NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, ...
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
- Pavel Kučera
- Příspěvky: 132
- Registrován: 16 úno 2011, 11:12
- Kontaktovat uživatele:
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Nadešel ten správný čas.
Zveřejňujeme PDF s popisem NOVÝCH motocyklů Ural pro rok 2014: Přeji pěkné počtení.
Zveřejňujeme PDF s popisem NOVÝCH motocyklů Ural pro rok 2014: Přeji pěkné počtení.
Naposledy upravil(a) Pavel Kučera dne 19 lis 2013, 10:29, celkem upraveno 1 x.
SovMotCentr | Pavel Kučera
Rozhraní 75 | 569 03 Rozhraní | Česká republika
tel.: +420 461 723 746 (Po - Pá: 8.00 - 12.00 13.00 - 17.00 hod)
e: info@ural.cz | w: www.ural.cz | fb: MotocyklyUral
Rozhraní 75 | 569 03 Rozhraní | Česká republika
tel.: +420 461 723 746 (Po - Pá: 8.00 - 12.00 13.00 - 17.00 hod)
e: info@ural.cz | w: www.ural.cz | fb: MotocyklyUral
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Nechci být za rejpala, byť je ural (a dněpr) podstatou celého tohoto diskusního fóra, tak bych řekl, že celé vlákno patří do sekce šedý trh...
KMZ 8.157-01 Dněpr Solo
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
já si jednohlasnou většinou odhlasuji, že vlákno je dobře tam, kde je
cena masakr, no dalo se to čekat a pokud kvalita výroby tomu bude odpovídat, pak myslím, že cena je tak nějak reálná - navíc není s čím srovnávat, protože sidecary s uzávěrkou a zpátečkou předpokládám nevyrábí nikdo. ono 2008 jsem dal 274 za základ rangera, jediný, co neodpovídalo ceně, byla příprava pod lak, tam měli hoši hodně co dohánět, tak doufám, že dohnali (byť musím podotknout, že motorku jsem parkoval nasolenou v chladným místě, teplý garáže jsem se dočkal až po 5ti letech, kdy stroj vypadá jako 40letý )
holt mít urala je a bude spíš výsada, než právo - takže jako vždy - doufám, že jednoho dne přijde ta chvíle, kdy se mi opět té výsady dostane, protože nebylo v mým životě moc lepších zážitků, než si vézt s budoucí manželkou od Pavla domů netknutou leštěnku.
celkem by mě zajímalo, jak to bude jezdit, jak bude znát ten vyšší krouťák. s karbecama a chodem od spodu jsem spíš nespokojenej, než spokojenej.
lepší brzdy už to má, tak škoda, že nepřidali pětku, by se s tím dalo rozumně přesouvat i po hlavních tazích, tam mi ta vytočená čtyřka a 90-100 na tachu přišlo spíš jako nouzovej přesun, to už nemluvím o dálnicích. to už by nám ale cena poskočila o nějaký ten desetitisíc zase výš vzhledem k počtům vyrobených kusů, počítám.
za sebe musím říct, že všechny ty novinky bych na svý motorce bral hned a že ta relativně vyšší cena nebude na překážku tomu, by si to tu lidi kupovali.
cena masakr, no dalo se to čekat a pokud kvalita výroby tomu bude odpovídat, pak myslím, že cena je tak nějak reálná - navíc není s čím srovnávat, protože sidecary s uzávěrkou a zpátečkou předpokládám nevyrábí nikdo. ono 2008 jsem dal 274 za základ rangera, jediný, co neodpovídalo ceně, byla příprava pod lak, tam měli hoši hodně co dohánět, tak doufám, že dohnali (byť musím podotknout, že motorku jsem parkoval nasolenou v chladným místě, teplý garáže jsem se dočkal až po 5ti letech, kdy stroj vypadá jako 40letý )
holt mít urala je a bude spíš výsada, než právo - takže jako vždy - doufám, že jednoho dne přijde ta chvíle, kdy se mi opět té výsady dostane, protože nebylo v mým životě moc lepších zážitků, než si vézt s budoucí manželkou od Pavla domů netknutou leštěnku.
celkem by mě zajímalo, jak to bude jezdit, jak bude znát ten vyšší krouťák. s karbecama a chodem od spodu jsem spíš nespokojenej, než spokojenej.
lepší brzdy už to má, tak škoda, že nepřidali pětku, by se s tím dalo rozumně přesouvat i po hlavních tazích, tam mi ta vytočená čtyřka a 90-100 na tachu přišlo spíš jako nouzovej přesun, to už nemluvím o dálnicích. to už by nám ale cena poskočila o nějaký ten desetitisíc zase výš vzhledem k počtům vyrobených kusů, počítám.
za sebe musím říct, že všechny ty novinky bych na svý motorce bral hned a že ta relativně vyšší cena nebude na překážku tomu, by si to tu lidi kupovali.
Ural Ranger 2008, 22tis km
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
To mi nedělejte, v práci potřebuju pracovat, jsem jen mrkla na forum, než naběhne model a ono tu je šestnáctistránkové PDF, které si prostě musím projít, jinak budu napnutá jak kšandy
No vypadá to rozhodně zajímavě, jediné, co mě zarazilo je olejový filtr. Nebude tam dost na ráně? Každopádně doufám, že se s tou motorkou někde co nejdřív někdo ukáže, abychom ji mohli omrknout naživo.
No vypadá to rozhodně zajímavě, jediné, co mě zarazilo je olejový filtr. Nebude tam dost na ráně? Každopádně doufám, že se s tou motorkou někde co nejdřív někdo ukáže, abychom ji mohli omrknout naživo.
белка
"hydroveverka"
"hydroveverka"
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Za normálních okolností by samotný nabídkový katalog mohl být v sekci komerčních nabídek, ale v tomto případě jde o podklad k diskuzi, takže to patří sem.
Mě zaujal průběh točivého momentu. Já jsem ho zdlouhavýma úpravama a laděním sice citelně vylepšil, stejně tak maximální hodnotu, ale k tomuhle mám pořád co dohánět v nejnižších otáčkách. V modelu 2014 to kupující dostane v základu, bez potřeby na cokoliv šáhnout nebo tomu rozumět a ještě ve stavu homologovaném. Tedy narozdíl ode mě s tím může jet i do německy mluvících zemí. Já bych si musel všude vyrazit falešná éčka
Cenový nárůst mi nepříjde tak hrozný, pokud započítám že i letošní model by musel zdražit o 15 litrů díky moudrému? zásahu pana guvernéra.
Převodovka doufám bude v nejbližších letech na řadě. Byla na to zralá před 20 lety. Nejen odstupňováním a počtem kvaltů, ale celý systém řazení. Také bych ocenil pomalou jedničku, ale místo rychlejšího posledního kvaltu spíše menší skoky mezi všemi kvalty. Rychlejší kvalt by byla stejně jen rychloběžka pro udržování 90-ky na státovce, na rychlejší kvalt to nemá sílu ani po úpravě, na větší rychlost to potřebuje otáčky. Já na brzdě naměřil 35kW při 6500 otáčkách (před naladěním trysek), přičemž ten motor táhne silně a hladce do 7000 bez jakýchkoliv negativních projevů. Ono ale stejně dlouhodobě přes kilo nikdo jet nevydrží, protože s rostoucí rychlostí výrazně roste síla, kterou to sajda táhne do prava.
Mě zaujal průběh točivého momentu. Já jsem ho zdlouhavýma úpravama a laděním sice citelně vylepšil, stejně tak maximální hodnotu, ale k tomuhle mám pořád co dohánět v nejnižších otáčkách. V modelu 2014 to kupující dostane v základu, bez potřeby na cokoliv šáhnout nebo tomu rozumět a ještě ve stavu homologovaném. Tedy narozdíl ode mě s tím může jet i do německy mluvících zemí. Já bych si musel všude vyrazit falešná éčka
Cenový nárůst mi nepříjde tak hrozný, pokud započítám že i letošní model by musel zdražit o 15 litrů díky moudrému? zásahu pana guvernéra.
Převodovka doufám bude v nejbližších letech na řadě. Byla na to zralá před 20 lety. Nejen odstupňováním a počtem kvaltů, ale celý systém řazení. Také bych ocenil pomalou jedničku, ale místo rychlejšího posledního kvaltu spíše menší skoky mezi všemi kvalty. Rychlejší kvalt by byla stejně jen rychloběžka pro udržování 90-ky na státovce, na rychlejší kvalt to nemá sílu ani po úpravě, na větší rychlost to potřebuje otáčky. Já na brzdě naměřil 35kW při 6500 otáčkách (před naladěním trysek), přičemž ten motor táhne silně a hladce do 7000 bez jakýchkoliv negativních projevů. Ono ale stejně dlouhodobě přes kilo nikdo jet nevydrží, protože s rostoucí rychlostí výrazně roste síla, kterou to sajda táhne do prava.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Ural bude zachvíli tak dokonalej, že s nim bude moct jezdit každej jouda... 
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Tak si budu muset počkat na novou převodovku. Loni jsem kupoval novou Gobi a tak jsem poněkud vycinkán na mnoho let dopředu.
- Pavel Kučera
- Příspěvky: 132
- Registrován: 16 úno 2011, 11:12
- Kontaktovat uživatele:
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Reaguji na pár poznámek:
1) Re: ... vlákno patří do sekce šedý trh ...
Věřte že jsem velice dlouho přemýšlel, kam vlastně tento příspěvek patří. Jelikož jsem zde zaznamenal zvětšený zájem o to, jak budou nové motocykly Ural vypadat, bylo cílem zveřejnění novinek na těchto motocyklech. Předpokládám, že nás zajímají nejen ty nejstarší vychytávky na krásných starých strojích, ale také to, co se děje kolem nových a nejnovějších. A není to v tu chvíli myšleno jako reklama, tu nám dělají naše stránky ural.cz dostatečnou.
Asi by se slušelo trošku upřesnit pojmy:
- černý trh = nelegální podnikání/prodej
- šedý trh = prodej zboží mimo oficiální síť dovozců (samozřejmě patří do dnešního obchodování)
- standardní trh = oficiální prodej zboží sítí oficiálních dovozců se všemi službami, které k tomu náleží (záruka, kamenný obchod, servis, výměna zboží, dostupnost prodejce, atd.)
Takže jsem se rozhodl, že toto nepatří ani do černého, ani do šedého trhu (námět pro správce diskuze).
2) Čekání na novou převodovku
Věčné téma. S tou dnešní lze žít. Navíc po úpravě kroutícího momentu na motorech 2014 bude život zase o něco snazší. V zásadě platí pravidlo, že s motocykly někteří zkoušíme, až kam se dá zajít. A pokud by měl Ural pomalejší 1. rychl. stupeň, zase budeme zkoušet, co to NEvyjede.
Na NOVÉM Uralu 2014 se musí člověk svézt, aby pochopil, v čem jsou změny. Jezdil jsem na prototypu v neděli 3.11.2013. Pršelo, 3 stC, vichřice. Nechtělo se mi do nemoku. Vyjel jsem z tepla centrálního zastoupení přímo do toho sajrajtu. Výsledek. Dokud kontrolka palivoměru jen blikala (upozornění, že dochází), nereagoval jsem. Až svítila trvale, začal jsem zjišťovat, kde to vlastně bloudím. Neochotně a ještě oklikou jsem se vrátil zpět a nechtělo se mi slézat z motocyklu. Bylo tam přítomno vrchní vedení Uralu. Na dotaz tak co byla odpověď jednoduchá. Dobrý. A není to za 3.
3) ... s nim bude moct jezdit každej jouda
Znáte joudu, který umí jezdit se sajdkárou
Mě připadá, že se mám pořád co učit. A pokud si jouda myslí, že už to umí, je na správné cestě to někde poslat do příkopu. Ne, ani nejnovější technika nikoho nenaučí jezdit s tím divným uspořádáním kol. Může to s ní být snadnější, připouštím. Ural chce přilákat další zákazníky k ježdění na sajdkáře, tak proč jim to trošku neusnadnit?
1) Re: ... vlákno patří do sekce šedý trh ...
Věřte že jsem velice dlouho přemýšlel, kam vlastně tento příspěvek patří. Jelikož jsem zde zaznamenal zvětšený zájem o to, jak budou nové motocykly Ural vypadat, bylo cílem zveřejnění novinek na těchto motocyklech. Předpokládám, že nás zajímají nejen ty nejstarší vychytávky na krásných starých strojích, ale také to, co se děje kolem nových a nejnovějších. A není to v tu chvíli myšleno jako reklama, tu nám dělají naše stránky ural.cz dostatečnou.
Asi by se slušelo trošku upřesnit pojmy:
- černý trh = nelegální podnikání/prodej
- šedý trh = prodej zboží mimo oficiální síť dovozců (samozřejmě patří do dnešního obchodování)
- standardní trh = oficiální prodej zboží sítí oficiálních dovozců se všemi službami, které k tomu náleží (záruka, kamenný obchod, servis, výměna zboží, dostupnost prodejce, atd.)
Takže jsem se rozhodl, že toto nepatří ani do černého, ani do šedého trhu (námět pro správce diskuze).
2) Čekání na novou převodovku
Věčné téma. S tou dnešní lze žít. Navíc po úpravě kroutícího momentu na motorech 2014 bude život zase o něco snazší. V zásadě platí pravidlo, že s motocykly někteří zkoušíme, až kam se dá zajít. A pokud by měl Ural pomalejší 1. rychl. stupeň, zase budeme zkoušet, co to NEvyjede.
Na NOVÉM Uralu 2014 se musí člověk svézt, aby pochopil, v čem jsou změny. Jezdil jsem na prototypu v neděli 3.11.2013. Pršelo, 3 stC, vichřice. Nechtělo se mi do nemoku. Vyjel jsem z tepla centrálního zastoupení přímo do toho sajrajtu. Výsledek. Dokud kontrolka palivoměru jen blikala (upozornění, že dochází), nereagoval jsem. Až svítila trvale, začal jsem zjišťovat, kde to vlastně bloudím. Neochotně a ještě oklikou jsem se vrátil zpět a nechtělo se mi slézat z motocyklu. Bylo tam přítomno vrchní vedení Uralu. Na dotaz tak co byla odpověď jednoduchá. Dobrý. A není to za 3.
3) ... s nim bude moct jezdit každej jouda
Znáte joudu, který umí jezdit se sajdkárou
Mě připadá, že se mám pořád co učit. A pokud si jouda myslí, že už to umí, je na správné cestě to někde poslat do příkopu. Ne, ani nejnovější technika nikoho nenaučí jezdit s tím divným uspořádáním kol. Může to s ní být snadnější, připouštím. Ural chce přilákat další zákazníky k ježdění na sajdkáře, tak proč jim to trošku neusnadnit?
SovMotCentr | Pavel Kučera
Rozhraní 75 | 569 03 Rozhraní | Česká republika
tel.: +420 461 723 746 (Po - Pá: 8.00 - 12.00 13.00 - 17.00 hod)
e: info@ural.cz | w: www.ural.cz | fb: MotocyklyUral
Rozhraní 75 | 569 03 Rozhraní | Česká republika
tel.: +420 461 723 746 (Po - Pá: 8.00 - 12.00 13.00 - 17.00 hod)
e: info@ural.cz | w: www.ural.cz | fb: MotocyklyUral
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Tak jsem si ty vymoženosti z PDF taky vyčetl. Taky bych se přidal ke kritice převodovky, byť jsem na tom nikdy nejel. Dát skoro 400tis. (bez náhonu na sajdu to totiž nemá cenu) za novou motorku, která zvládne dlouhodobě jenom kilo po dálnici, to už koupí opravdu jen nadšenec = málokdo. Těmito úpravami jak techniky, tak ceny, má teď totiž Ural paradoxně mnohem větší konkurenci, než měl před tím. Už to prostě není takový ten "lidový vůz", pro specifické nadšence, ale zařadil se mezi běžnou produkci motocyklů, která se dnes dá koupit na krámě. Stačí si porovnat ceny s řekněme přímými konkurenty (aspoň dle mě) např. Harley, Triumph, MotoGuzzi, či BMW. A nejsem si jist, jestli Ural bude považován za stejně kvalitní, byť má ceny vyšší. Uralu totiž navíc oproti ostatním zůstala už jen ta sajda a to už je málo.
Nechci polemizovat o ceně, je jasné, čím to vzniklo. Je to spíš změna politiky firmy a aby si díky tomu na Urale nepodřízli pod sebou větev. Nechat výše uvedená vylepšení jako variabilní možnost při nákupu (včetně diskutovaného vstřikování), to by byla ovšem jiná káva...
Berte to spíš jako názor potenciálního kupce. Dříve, teď už nejspíš ne.
Nechci polemizovat o ceně, je jasné, čím to vzniklo. Je to spíš změna politiky firmy a aby si díky tomu na Urale nepodřízli pod sebou větev. Nechat výše uvedená vylepšení jako variabilní možnost při nákupu (včetně diskutovaného vstřikování), to by byla ovšem jiná káva...
Berte to spíš jako názor potenciálního kupce. Dříve, teď už nejspíš ne.
Don't give in without the fight!
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
na svým 2008 jsem naměřil nějakých 116, přes kilo se dostaneš v pohodě, pokud zrovna nefouká protivítr a nemám tam nějaký hovadský plexi, jaký tam na zimu mívám. takže to není až tolik o tom dostat z toho přes kilo, spíš za jakých otáček se těch přes 110 a víc koná. a třeba Ivovi ten jeho jezdí ještě rychleji, proti tomu mi můj přišel jako zdechlina
hnanej sidecar nemáš s čím porovnávat - protože něco takovýho pokud vím koupit nejde, natož se zpátečkou. bez zpátečky a náhonu na side bych bral sajdu leda tak na léto. no chtěl bych vidět origo triumph nebo bwm se side, za kolik by to bouchali, natož třeba s 2WD nebo zpátečkou.
dle vašich specifik já jsem ten jouda, kterej na to má - zajímá mě jen jestli se mi to líbí, jestli mě to bude bavit a kde se do toho leje benzín. rusky jsem za těch pět let pochytil tak maximálně ypan a po technický stránce čím míň na tom musím něco dělat, tím jsem spokojenější majitel. víc než technika mě každou zimu zajímá, jestli se stihnu po nadílce projet, než to projedou aktivní silničáři. a nějak necítím, že by mejch 300k bylo pro továrnu míň užitečných, než 300k zapálenýho fandy. ono proč by ural nemohl být pro běžnýho smrtelníka, kterýmu se to prostě líbí a baví ho to.
ono jedno rozhodnutí fandy Tak už si to nekoupím mohou vyvážit (nebo spíš převážit) dvě rozhodnutí joudů Tak už si to koupím
hnanej sidecar nemáš s čím porovnávat - protože něco takovýho pokud vím koupit nejde, natož se zpátečkou. bez zpátečky a náhonu na side bych bral sajdu leda tak na léto. no chtěl bych vidět origo triumph nebo bwm se side, za kolik by to bouchali, natož třeba s 2WD nebo zpátečkou.
dle vašich specifik já jsem ten jouda, kterej na to má - zajímá mě jen jestli se mi to líbí, jestli mě to bude bavit a kde se do toho leje benzín. rusky jsem za těch pět let pochytil tak maximálně ypan a po technický stránce čím míň na tom musím něco dělat, tím jsem spokojenější majitel. víc než technika mě každou zimu zajímá, jestli se stihnu po nadílce projet, než to projedou aktivní silničáři. a nějak necítím, že by mejch 300k bylo pro továrnu míň užitečných, než 300k zapálenýho fandy. ono proč by ural nemohl být pro běžnýho smrtelníka, kterýmu se to prostě líbí a baví ho to.
ono jedno rozhodnutí fandy Tak už si to nekoupím mohou vyvážit (nebo spíš převážit) dvě rozhodnutí joudů Tak už si to koupím
Ural Ranger 2008, 22tis km
- Pavel Kučera
- Příspěvky: 132
- Registrován: 16 úno 2011, 11:12
- Kontaktovat uživatele:
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Krásný názor.
Už jsem o tom mockrát přemýšlel. Proč je lidem, kteří si koupili nový motocykl, vyčítáno, že si na něm neumí to a to opravit, vytunit, předělat. Všechny, kteří si jej koupili u nás znám osobně, jsou to zajímaví lidé, kteří se v "našem" světě ocitli mnohdy ani sami neví jak. Prostě si koupili motocykl a chtějí si jej užít. Mají svoje další zájmy, umí tisíc jiných věcí. Proč musí umět i vše kolem svého motocyklu? Naučí se na něm jezdit, zamilují si jej a užívají si. Nevyčítejme jim to.
Zastal bych se Petra "Němce". On opravdu začal od začátku, nikdy na tom předtím neseděl. Našel si ke svému motocyklu cestu a předpokládám, že by jej za nic neměnil (nikdy něříkej nikdy
). On není jouda. A věřte, že si Irbit váží každého prodaného motocyklu, protože ví, že přibyl do rodiny další člověk, pro kterého má smysl tuhle továrnu držet, provozovat a rozvíjet.
Ono je asi pravdou, že tento motocykl si "normální" člověk nekoupí (v dobrém slovy smyslu). Musí mít nějakou úchylku. A je jedno, jestli si koupí stroj za pár tisíc a dokáže si jej opravit, zprovoznit a potom na něm jezdit, či si koupí stroj hotový a jezdí. Prostě jde proti proudu. Někteří to ustojí, jiní za rok znechuceně prodávají. Zajímavé je, že majitelé nových strojů neprodávají (snad jen v nouzi). Oni si ten stroj vysnili, vydělali si na něj a teprve potom koupili. Nikdo z nich jej nekoupil z okamžitého hnutí mysli. Rok dva přemýšlí, okolí jim to rozmlouvá a poté ovšem závidí. Stejně tak obdivuji majitele starších strojů, kteří mnohdy z vraku vykouzlí nový stroj, ustojí všechny zákeřnosti při jeho opravě a stroj si nechají.
Dovolím si připomenout slova jednoho z lidí, kteří mi chybí, majitele Dnpěru 16: Všechen pot a slzy jsou zapomenuty ve chvíli, kdy sednu na svůj motocykl .... nebo tak nějak to tehdy napsal, je to fakt dávno ...
Našel jsem fotku, přikládám.
Už jsem o tom mockrát přemýšlel. Proč je lidem, kteří si koupili nový motocykl, vyčítáno, že si na něm neumí to a to opravit, vytunit, předělat. Všechny, kteří si jej koupili u nás znám osobně, jsou to zajímaví lidé, kteří se v "našem" světě ocitli mnohdy ani sami neví jak. Prostě si koupili motocykl a chtějí si jej užít. Mají svoje další zájmy, umí tisíc jiných věcí. Proč musí umět i vše kolem svého motocyklu? Naučí se na něm jezdit, zamilují si jej a užívají si. Nevyčítejme jim to.
Zastal bych se Petra "Němce". On opravdu začal od začátku, nikdy na tom předtím neseděl. Našel si ke svému motocyklu cestu a předpokládám, že by jej za nic neměnil (nikdy něříkej nikdy
Ono je asi pravdou, že tento motocykl si "normální" člověk nekoupí (v dobrém slovy smyslu). Musí mít nějakou úchylku. A je jedno, jestli si koupí stroj za pár tisíc a dokáže si jej opravit, zprovoznit a potom na něm jezdit, či si koupí stroj hotový a jezdí. Prostě jde proti proudu. Někteří to ustojí, jiní za rok znechuceně prodávají. Zajímavé je, že majitelé nových strojů neprodávají (snad jen v nouzi). Oni si ten stroj vysnili, vydělali si na něj a teprve potom koupili. Nikdo z nich jej nekoupil z okamžitého hnutí mysli. Rok dva přemýšlí, okolí jim to rozmlouvá a poté ovšem závidí. Stejně tak obdivuji majitele starších strojů, kteří mnohdy z vraku vykouzlí nový stroj, ustojí všechny zákeřnosti při jeho opravě a stroj si nechají.
Dovolím si připomenout slova jednoho z lidí, kteří mi chybí, majitele Dnpěru 16: Všechen pot a slzy jsou zapomenuty ve chvíli, kdy sednu na svůj motocykl .... nebo tak nějak to tehdy napsal, je to fakt dávno ...
Našel jsem fotku, přikládám.
Naposledy upravil(a) Pavel Kučera dne 19 lis 2013, 19:40, celkem upraveno 1 x.
SovMotCentr | Pavel Kučera
Rozhraní 75 | 569 03 Rozhraní | Česká republika
tel.: +420 461 723 746 (Po - Pá: 8.00 - 12.00 13.00 - 17.00 hod)
e: info@ural.cz | w: www.ural.cz | fb: MotocyklyUral
Rozhraní 75 | 569 03 Rozhraní | Česká republika
tel.: +420 461 723 746 (Po - Pá: 8.00 - 12.00 13.00 - 17.00 hod)
e: info@ural.cz | w: www.ural.cz | fb: MotocyklyUral
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Boďa také říkával: "...ale když to jede!!!"
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Honda Wanderer: Nemyslím, že by se inovovaný Ural dostával do chumlu konkurence. Aspoň pro mě je teda pořád dost jedinečný, vzhledem - ten v zásadě nezměnil, pohonem sajdy, a vůbec celkovou konstrukcí motocyklu už z výroby postaveného na provoz se sajdkárou. Všechny ostatní motorky, byť mají spoustu vymožeností, kterým se teď Ural trochu přiblížil, je potřeba na provoz se sajdou přestavět, a u nás navíc i celkem složitě vypapírovat jako přestavbu.
Taky patřím spíš k těm, kdo chtějí na motorce jezdit, a ne po každé projížďce napsat manželovi seznam, co všechno zas nefunguje a je potřeba opravit (toto se teď týká spíše mého postaršího japonce, než Urala
). Pokud možno bezúdržbový stroj s kotoučovými brzdami - to by mi v provozu někdy dost usnadnilo život a rozhodně bych se za ty vymoženosti nestyděla 
Taky patřím spíš k těm, kdo chtějí na motorce jezdit, a ne po každé projížďce napsat manželovi seznam, co všechno zas nefunguje a je potřeba opravit (toto se teď týká spíše mého postaršího japonce, než Urala
белка
"hydroveverka"
"hydroveverka"