Kuželové soukolí Herzog - je to fáma
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma
Za ty numera se prodává proto, že to je prakticky zakázková výroba. Kdyby se jich sypalo 1000 měsíčně, jako dřív, je jasné, že cena bude jiná. Myslím ale, že většina majitelů ví co chce, když si Urala pořizují... Navíc, pokud se podíváš, na speciální stavby motorek se sajdou v zahraničí, tak cena Urala je ještě proti nim nízká
Co se týče podtlaků na Uralech... Naposeldy jsem je ladil v roce 2009 na brzdě. Od té doby, jsem je akorát čistil. Jezdí mi to v pohodě Jaro, léto, podzim, zima. A zapalování na nových Uralech? On s ním někdo má problém??? Já s ním měl problém jen jednou. A to hned na začátku, protože předchozí majitel se v něm vrtal. A došlo k jeho poškození. Po opravě o něm nevím a jen jezdím.
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
- bobanbob
- Příspěvky: 251
- Registrován: 28 led 2011, 23:09
- Bydliště: Okres Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma
to bud rád
Doufám že až dodělám své Káčko dopadnu stejně
Mimochodem nechtěl by sem někdo hodit soupis modelů dněpr jak šly po sobě??? hlavně mě zajímá u jakého modelu se přešlo z 750-SV na 650 OHV. a taky jsem někde četl že je krátký a dlouhý rám ?? mohl by někdo doplnit mé chabé znalosti ,?
čím dál víc totiž pochybuji že mám K-750 .
nemám zadní blatník s pantem ale světlo má s Káčka . na blatníku na side jsem měl světla z blinkrama ale na prasáka dodělávaný . v origo barvě jsou vytlačený obrysy světel s Káčka . jsem z toho blázen
je to bastard jako prase?
Předem dík.
Doufám že až dodělám své Káčko dopadnu stejně
Mimochodem nechtěl by sem někdo hodit soupis modelů dněpr jak šly po sobě??? hlavně mě zajímá u jakého modelu se přešlo z 750-SV na 650 OHV. a taky jsem někde četl že je krátký a dlouhý rám ?? mohl by někdo doplnit mé chabé znalosti ,?
Předem dík.
Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma
Káčko mi jezdí taky dobře
Ze začátku jsem tam ale válčil s karbcema a tak s palcem
Ale po pár úpravách...
O dlouhém a krátkém rámu slyším poprvé... S SV motorem se dělalo víc typů, já mám třeba ještě MT-13, jedná se o motorku s pohonem sajdy a hranatou nádrží, ale jinak je to jako Káčko... Až na blatníky, světla apod.
O dlouhém a krátkém rámu slyším poprvé... S SV motorem se dělalo víc typů, já mám třeba ještě MT-13, jedná se o motorku s pohonem sajdy a hranatou nádrží, ale jinak je to jako Káčko... Až na blatníky, světla apod.
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma
Dlouhý a krátký rám se opravdu u K750 dělal. Do krátkého rámu se prý nevešla převodovka se zpátečkou a je tam rozdíl v délce kardanu. Co se týče typů, tak je to popsané na www.dnepr.cz v historii závodu. 750 SV se dělaly dost dlouho a hodně modifikací. 650 začínaly typem MT9 (6V dynamo, předstih se mění páčkou - nemá aut. regulaci, jednovývodová cívka s rozdělovačem) , následuje MT10 (již 12V alternátor, dvouvývodová cívka, aut. regulace předstihu, dvojsedlo vcelku, zadní stupačky se sklápí kolmo - hodně podobný MT11) , pak MT11 a MT16 - hodně podobný MT10, jiné přepínače na řidítkách, zadní stupačky se již sklápí šikmo. Docela hezky to je zpracované i zde http://www.kolyaska.pl/modele.html .
Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma
750SV a 650OHV se v KMZ dělali souběžně minimálně 10 let.
Ohledně kvality Uralu - tu asi všichni známe. Tohle téma jsem nezakládal jako kritiku, ale jako konstatování faktu. Mnoho lidí včetně mě si po těch novinkách myslelo, že kuželová soukolí jsou opravdu od Herzogu. Někteří po rozlámání ruského soukolí pak marně sháněli to neexistující německé.
Ty povolující se nebo ustřižené šrouby ozubeného soukolí jsou u ročníků 2007 a částečně i 2008 taky poměrně rozšířené a kvůli devastujícímu dopadu stojí za preventivní rozborku rozvodovky, výměnu za pevnostní a podlepení závitu.
Na vlastní kvalitu Uralu si nestěžuji. Sice bych ocenil třeba to soukolí, na které bych se mohl 100% spolehnout, kvalitnější ložiska a hlavně povrchovou úpravu, jenže v Irbitu nemůžou dělat vše dokonalé, protože už by se dostali s cenou moc vysoko.
S tou neexistující antikorozní ochranou podezřívám rusy, že neznají sůl, že se v Rusku silnice nesolí. Se čtvrt století starou Hondou jsem najezdil spoustu km v zimě ve slaný břečce i sněhu a kromě odkrytých závitů mi tam nikdy nic nerezlo. A přitom je lak na mnoha místech narušen od četných jízd v terénu. Na Uralu se mi slaná vlhkost dostala mnohde pod neporušeně vypadající barvu, tam to kompled podrezlo a já pak odlupoval celé velké kusy laku. A to jsem mnoho zachránil tím, že jsem skoro celou motorku před zimou nastříkal voskem na podvozky aut (na Němcovo doporučení). Lak na sajdě a blatnících je snad nějaký smalt. Je hrozně křehký a nepružný, snadno se rozbije a odloupne. Na druhou stranu se to ale dá brát jako pozitivum - lak sice moc nevydrží, ale o to dřív si to člověk může dát do takové barvy, jaká se mu líbí
Ohledně kvality Uralu - tu asi všichni známe. Tohle téma jsem nezakládal jako kritiku, ale jako konstatování faktu. Mnoho lidí včetně mě si po těch novinkách myslelo, že kuželová soukolí jsou opravdu od Herzogu. Někteří po rozlámání ruského soukolí pak marně sháněli to neexistující německé.
Ty povolující se nebo ustřižené šrouby ozubeného soukolí jsou u ročníků 2007 a částečně i 2008 taky poměrně rozšířené a kvůli devastujícímu dopadu stojí za preventivní rozborku rozvodovky, výměnu za pevnostní a podlepení závitu.
Na vlastní kvalitu Uralu si nestěžuji. Sice bych ocenil třeba to soukolí, na které bych se mohl 100% spolehnout, kvalitnější ložiska a hlavně povrchovou úpravu, jenže v Irbitu nemůžou dělat vše dokonalé, protože už by se dostali s cenou moc vysoko.
S tou neexistující antikorozní ochranou podezřívám rusy, že neznají sůl, že se v Rusku silnice nesolí. Se čtvrt století starou Hondou jsem najezdil spoustu km v zimě ve slaný břečce i sněhu a kromě odkrytých závitů mi tam nikdy nic nerezlo. A přitom je lak na mnoha místech narušen od četných jízd v terénu. Na Uralu se mi slaná vlhkost dostala mnohde pod neporušeně vypadající barvu, tam to kompled podrezlo a já pak odlupoval celé velké kusy laku. A to jsem mnoho zachránil tím, že jsem skoro celou motorku před zimou nastříkal voskem na podvozky aut (na Němcovo doporučení). Lak na sajdě a blatnících je snad nějaký smalt. Je hrozně křehký a nepružný, snadno se rozbije a odloupne. Na druhou stranu se to ale dá brát jako pozitivum - lak sice moc nevydrží, ale o to dřív si to člověk může dát do takové barvy, jaká se mu líbí
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
- zdeněk
- Příspěvky: 360
- Registrován: 27 úno 2011, 10:35
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma
Co se týká kuželového soukolí na Urala 750. Tak jsem samozřejmě pátral, kde koupit solidní soukolí. Nesehnal jsem
. Zjišťoval jsem jestli by byl někdo schopný a ochotný toto soukolí vyrobit. V podstatě to není problém vyrobit kuželové soukolí které vydrží. Je tu jenom problém finanční. Za jednu sadu bych zaplatil 15.000,-Kč. Toť otázka jestli se to vyplatí 
zdeněk
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma
tak další američan u modelu 2007 povolené šrouby
http://sovietsteeds.com/forums/viewtopi ... 3&start=90
http://sovietsteeds.com/forums/viewtopi ... 3&start=90
Ural Ranger 2008, 22tis km
Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma
2007 je na tohle zřejmě prokletý ročník. Já už ty šrouby raději preventivně vyměnil na mém 2005. Až budu mít čas, sepíšu návod s fotkama pro ty, co si na to netroufají.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma
Tak, jedno z dalších vylámaných kuželových soukolí.
Tentokrát bohužel moje
Doufám, že ho nebudu muset měnit jednou ročně jako Zdeněk.
Tentokrát bohužel moje
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma
No pěkný, kolik vlastně vyjde taková legrace? na zimní sezonu stíháš? myslíš chyba materiálu nebo nadměrný namáhání?
Ural Ranger 2008, 22tis km
Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma
a co vnitřnoti z dněpří převodovky? nešlo by to upravit? třeba by to drželo líp.
Dněpr 11 solo/side
Re: Kuželové soukolí Herzog - je to fáma
Nooo, to opravdu neee... Jsou zkušenosti s Uralím motorem v dněpřím rámu a diferenciál se mění cca 3x ročně
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66