Je mi jasné, že endura mají brodivost úplně někde jinde (třeba XT po sedlo probrodí). Podle mne SV stroje budou mít brodivost lepší než moje 650, protože mají výš karburátory. Nevím jak ostatní, ale moje K-68 mají na sobě dost otvorů na odvětrání plovákové komory a přepad, takže evidentně výrobce nepočítal s použitím na ponorceveverka píše:Michale, jenze abys timhle zpusobem preplul reku, musel by Dnepr rychlost udrzet, takze by potreboval jeste nejakej vodni pohonPri najeti na vodu se to docela rychle zbrzdi, ale na nejakej normalni brod by to mohlo stacit. Ale nesmi tam bejt silnej proud, aby to motorku neodneslo
![]()
Jirko, ono neznam moc lidi, co by tak vytrvale zkouseli brodivost strojeA solo motorka taky jak ktera, endura maji sani az pod sedlem, coz je asi dvakrat vys, nez Dnepr. A ono do kdovijak hlubokych brodu se moc lidi nepousti, cemuz se nedivim, kdyz mi zmizelo pod vodou predni kolo, zacalo se to ovladat a chovat dost divne
Kdybych vedela, jak je to hluboky, nevjela bych tam, ale on to nebyl brod, ale kaluz na silnici po vetsim slejvaku
plavba - odděleno od tématu vložení fotografií
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Re: plavba - odděleno od tématu vložení fotografií
Re: plavba - odděleno od tématu vložení fotografií
Michal jel na Dnepru s valcema i karburatorama komplet pod vodou, byly pod vodou celkem i dlouho, a projel. Jen uz nevim, co tam mel za karburatory, jestli stary hranaty, nebo ty novejsi, kterym rikam "seriditelny". Oznaceni si bohuzel nepamatuju 
белка
"hydroveverka"
"hydroveverka"
Re: plavba - odděleno od tématu vložení fotografií
Jak ruský K68, tak japonský Keihiny, mají odvětrání plovákovky uzpůsobené na připojení hadičky. Na obou mám připojené 4mm hadičky vyvedené pod nádrž. Lépe to mají vyřešené jiné Keihiny na některých rejžích, které mají odvětrání vyvedené do sání na začátek karburátoru.
Přepad na K68 vyřešený nemám, asi ho zaslepím. U staršího provedení K68 a všech K63/K65 s těsnícím kroužkem na jehlovém ventilu bych si to netroufl, ale ty kuželky s gumovou špičkou v novějších K68 a všech Keihinech jsou velmi spolehlivé.
Keihiny na mém Uralu přepad vůbec nemají, takže tam je to vyřešeno. Nemohu ale říct, že bez přepadu jsou všechny Keihiny na Uralech, protože téměř stejné Keihiny na rejžích přepad obvykle mají.
Přepad na K68 vyřešený nemám, asi ho zaslepím. U staršího provedení K68 a všech K63/K65 s těsnícím kroužkem na jehlovém ventilu bych si to netroufl, ale ty kuželky s gumovou špičkou v novějších K68 a všech Keihinech jsou velmi spolehlivé.
Keihiny na mém Uralu přepad vůbec nemají, takže tam je to vyřešeno. Nemohu ale říct, že bez přepadu jsou všechny Keihiny na Uralech, protože téměř stejné Keihiny na rejžích přepad obvykle mají.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: plavba - odděleno od tématu vložení fotografií
No já mám starší typ K68 s těsnícím kroužkem, ale asi to budu muset risknout a na brod provizorně zaslepit. Hadičky na odvětrání si samozřejmě nasadím a zbytek nechám osudu. 