Čínský Urban 525
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
-
- Příspěvky: 126
- Registrován: 22 led 2013, 17:43
- Bydliště: Brno, Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čínský Urban 525
No já to potkal letos v létě v Prostějově jel někam směrem na Kostelec na Hané .... Napřed jsem si to na dálku spletl s Uralem, ale pak jsem uviděl ten řetěz na zadní kolo. Bohužel jsem měl napilno, tak jsem ho neměl čas stíhat a někde pak vyzpovídat 

Ural 750 "Ranger"
Jawa 353 + PAV
ČZ 487 - armádní verze
Jawa 555 vrakůvka :)
Jawa 353 + PAV
ČZ 487 - armádní verze
Jawa 555 vrakůvka :)
- Pavel Kučera
- Příspěvky: 128
- Registrován: 16 úno 2011, 11:12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čínský Urban 525
Ano, těchto klonů z Číny se objevilo více, to stejné/podobné vždy pod jinou značkou, jak je u nich obvyklé.
Možná někteří zaznamenali, že jsem byl výhradním dovozcem klonu-předchůdce těchto klonů-klonu, značky Changjiang, dokonce jsme s ním byli na výstavě v Brně.
Po výstavě jsem do plastového kastlíku na baterku po 1,5 hod namontoval baterku, nalil benzín a jal se testovat.
Asi jsem zvyklý na něco jiného, ale nám motor tahá pěkně odspodu. Tento musel mít min 3000 ot/min, ideálně rovnou 6000 ot/min, aby to vůbec začalo jet.
Zmiňovaný výkon nevím kde je, nenašel jsem jej, před zatáčkou o 3 kvalty dolů, abych ji mohl vůbec projet tak, jak se má se sajdkárou jezdit.
Geometrie podvozku šílená, jelo to jen rovně, pokud jsem chtěl zatočit, tahal jsem za to vší silou (proto to má asi tak široká řídítka bo páka je páka), tudíž o nějakém přesném řízení/průjezdu zatáčkou se nedá mluvit.
Pak se mě za jízdy protočily plastové přepínače i rukojeti na řídítkách (i plynová rukojeť!), což mě dorazilo.
Tehdy neměl ani zpátečku, kterou my považujeme u sajdkáry za samozřejmost.
A má to řetěz místo kardanu!
A proč jsem jej chtěl prodávat? Na obrázku se mě líbil (abych napsal taky něco pozitivního) a protože Ural zrušil model Retro, myslel jsem, že to bude vhodný doplněk do flotily nabízených strojů. Není a nebude, nechci nechci.
Prodej jsem důstojně sám ihned ukončil, mám své standardy a z těch nebudu slevovat.
Žádný stroj není dokonalý, i Ural má své mouchy, ale ne takto zásadní (třeba že dodnes nemá pro život dnešních lidí bezpodmínečně nutnou USB zásuvku a neopravitelná LED světla
)
Mám takovou zásadu, že o konkurenci jen dobře, ale tohle byl regulérní test řidičem, co má na sajdkárách "sovětského typu" (což i Changjiang je) najeto kolem 300.000 km.
... tož tak, přeji pěkný den
Možná někteří zaznamenali, že jsem byl výhradním dovozcem klonu-předchůdce těchto klonů-klonu, značky Changjiang, dokonce jsme s ním byli na výstavě v Brně.
Po výstavě jsem do plastového kastlíku na baterku po 1,5 hod namontoval baterku, nalil benzín a jal se testovat.
Asi jsem zvyklý na něco jiného, ale nám motor tahá pěkně odspodu. Tento musel mít min 3000 ot/min, ideálně rovnou 6000 ot/min, aby to vůbec začalo jet.
Zmiňovaný výkon nevím kde je, nenašel jsem jej, před zatáčkou o 3 kvalty dolů, abych ji mohl vůbec projet tak, jak se má se sajdkárou jezdit.
Geometrie podvozku šílená, jelo to jen rovně, pokud jsem chtěl zatočit, tahal jsem za to vší silou (proto to má asi tak široká řídítka bo páka je páka), tudíž o nějakém přesném řízení/průjezdu zatáčkou se nedá mluvit.
Pak se mě za jízdy protočily plastové přepínače i rukojeti na řídítkách (i plynová rukojeť!), což mě dorazilo.
Tehdy neměl ani zpátečku, kterou my považujeme u sajdkáry za samozřejmost.
A má to řetěz místo kardanu!
A proč jsem jej chtěl prodávat? Na obrázku se mě líbil (abych napsal taky něco pozitivního) a protože Ural zrušil model Retro, myslel jsem, že to bude vhodný doplněk do flotily nabízených strojů. Není a nebude, nechci nechci.
Prodej jsem důstojně sám ihned ukončil, mám své standardy a z těch nebudu slevovat.
Žádný stroj není dokonalý, i Ural má své mouchy, ale ne takto zásadní (třeba že dodnes nemá pro život dnešních lidí bezpodmínečně nutnou USB zásuvku a neopravitelná LED světla

Mám takovou zásadu, že o konkurenci jen dobře, ale tohle byl regulérní test řidičem, co má na sajdkárách "sovětského typu" (což i Changjiang je) najeto kolem 300.000 km.
... tož tak, přeji pěkný den
SovMotCentr | Pavel Kučera
Rozhraní 75 | 569 03 Rozhraní | Česká republika
tel.: +420 461 723 746 (Po - Pá: 8.00 - 12.00 13.00 - 17.00 hod)
e: info@ural.cz | w: www.ural.cz | fb: MotocyklyUral
Rozhraní 75 | 569 03 Rozhraní | Česká republika
tel.: +420 461 723 746 (Po - Pá: 8.00 - 12.00 13.00 - 17.00 hod)
e: info@ural.cz | w: www.ural.cz | fb: MotocyklyUral