NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, ...
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Poslední známé přetrvávájící problémy s kvalitou Uralů jsou soukolí hlavního převodu a antikorozní úprava. Letos testují nové soukolí, tak uvidíme, jak si v modelech 2014 povede. Maskáčové provedení údajně ruší z důvodu změny technologie lakování. Uvidíme jak se to projeví na odolnosti vůči soli. Pokrok Uralu v kvalitě je vytrvalý. Stačí i srovnání s modely před 2007: Pístní kroužky co ztratí polovinu kompresního tlaku už po najetí 10t.km, ventily so jsou zralé na mírné zabroušení každý rok, vodítka bez gufer, ve kterých se dělá vakl. Podprůměrná ruská ložiska, hučící ozubená kola se zvětšující se vůlí....
Chci vidět, jakou motorku + jakou sajdu pořídíte za tuto cenu.
Pokud by IMZ Ural nemodernizoval, jak by si zde někteří přáli, dopadl by jako KMZ s Dněprem, nebo Jawa s třindou. V lepším případě by živořil na hranici bankrotu výrobou pro nejzaostalejší země světa + 3 veteránisty z Evropy a jednoho z Ameriky, co by ten křáp koupily, kdyby v jejich zemi šel přihlásit.
Rozdíl mezi Irbitskou, Německou a Japonskou skládačkou je jen v tom, že "výrobci" s větším obratem si ty díly a konstrukční celky nechávaj od dodavatelů dělat s vlastním logem, zatímco Irbit to bere s logem dodavatele. Dělat si to vše v malém sami znamená zoufalou kvalitu za vysoké náklady.
Chci vidět, jakou motorku + jakou sajdu pořídíte za tuto cenu.
Pokud by IMZ Ural nemodernizoval, jak by si zde někteří přáli, dopadl by jako KMZ s Dněprem, nebo Jawa s třindou. V lepším případě by živořil na hranici bankrotu výrobou pro nejzaostalejší země světa + 3 veteránisty z Evropy a jednoho z Ameriky, co by ten křáp koupily, kdyby v jejich zemi šel přihlásit.
Rozdíl mezi Irbitskou, Německou a Japonskou skládačkou je jen v tom, že "výrobci" s větším obratem si ty díly a konstrukční celky nechávaj od dodavatelů dělat s vlastním logem, zatímco Irbit to bere s logem dodavatele. Dělat si to vše v malém sami znamená zoufalou kvalitu za vysoké náklady.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Tuhle diskuzi se zájmem sleduji.Patřím k joudům,motorku mám z roku 2009.Najeto 26.tis.km.Ural byl dvakrát v Alpách a Dolomitech.Vyjma prasklého zadního ráfku si za všechny ostatní problémy můžu sám,ať už hloupostí či bezohledností ke stroji.
Předtím jsem se pár let potýkal s Jawou 500 OHC a nechtělo se mě znovu podstupovat to martýrium se starším Sovětem.Takže jsem odložil koupi nového auta a byl Ural.
Pokud bych se na to někdy v budoucnu zmohl
,koupil bych si ho opět.Tedy v té nové verzi.
Jinak mám teď tři veterány a tam už snad jouda nejsem
Předtím jsem se pár let potýkal s Jawou 500 OHC a nechtělo se mě znovu podstupovat to martýrium se starším Sovětem.Takže jsem odložil koupi nového auta a byl Ural.
Pokud bych se na to někdy v budoucnu zmohl
Jinak mám teď tři veterány a tam už snad jouda nejsem
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Mě to co píšeš těší, je vidět, že to firma myslí vážně..J 500 je choulostivka háklivka, a veteráni všeobecně nejsou samozřejmě pro takové tůry vhodné, a to je právě ten úhel pohledu. Musíme Urala brát jako moderní motorku a proto lidé jako já si ji nekoupí, protože součást jízdy je pro ně radost, že to vůbec jede... 
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Zdary!
Tak jak se to jde?
Už je někdo šťastným majitelem?
Dojmy? Poznatky?
nojo no jsem zvědavej....
Wan-Chuan
KRLESS!!!
Tak jak se to jde?
Už je někdo šťastným majitelem?
Dojmy? Poznatky?
nojo no jsem zvědavej....
Wan-Chuan
KRLESS!!!
- zdeněk
- Příspěvky: 360
- Registrován: 27 úno 2011, 10:35
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
zdeněk
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Má už někdo zkušenosti s novou technikou? Ideálně v porovnání s 750 Karburátor. Děkuji za názory.
Ural Ranger 2019
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
mrkni spíš na zahraniční stránky, tam toho najdeš dost, celkově je potěšující, že kvalita zpracování jde nahoru a motoricky by měly být EFI modely lepší, než karburátorový.
http://www.sovietsteeds.com/forums/view ... 12&t=51456
http://www.sovietsteeds.com/forums/view ... 12&t=51456
Ural Ranger 2008, 22tis km
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Jelikož tu zatím žádné informace o 2014+ modelech nejsou a já se stal majitelem modelu 2019 pokusím se napsat nějaké moje postřehy. Mám možnost srovnání pouze s mým bývalým motocyklem T děd z roku 2012.
Zatím mám najeto pouze 600 km tak jen první dojmy.
Brzdy nemá moc smysl porovnávat předek je stejný a zadek je jiná liga než bubny co se týká schopnosti zpomalit stroj. Jen nevím jak budu řešit ničení destiček jemným bahnem, na T swd jsem zničil dvě sady destiček “vydřením” bahnem. Vyřešil jsem to brzděním zadkem dokud se nevyčistí kotouč.
Motor má proti karburátorům opravdu hodně síly dole a krásně reaguje na plyn. Na to , že motor je nezajetý tak zrychlení je takové nenucené (pokud to vůbec mužů říct o 40 koňovém stroji). Jsem zvědavý jestli se ještě “rozjezdí”. Můj karburatorový model do 500km nejel vůbec a zajetý byl tak ve 3000.
Další dojmy dodám později.
Zatím mám najeto pouze 600 km tak jen první dojmy.
Brzdy nemá moc smysl porovnávat předek je stejný a zadek je jiná liga než bubny co se týká schopnosti zpomalit stroj. Jen nevím jak budu řešit ničení destiček jemným bahnem, na T swd jsem zničil dvě sady destiček “vydřením” bahnem. Vyřešil jsem to brzděním zadkem dokud se nevyčistí kotouč.
Motor má proti karburátorům opravdu hodně síly dole a krásně reaguje na plyn. Na to , že motor je nezajetý tak zrychlení je takové nenucené (pokud to vůbec mužů říct o 40 koňovém stroji). Jsem zvědavý jestli se ještě “rozjezdí”. Můj karburatorový model do 500km nejel vůbec a zajetý byl tak ve 3000.
Další dojmy dodám později.
Ural Ranger 2019
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Tak koukam,ze novy Ural uz je zase o neco drazsi,v pripade nejdrazsiho modelu uz do pul milionu moc tisicovek nechybi,to je hruza,pro obycejneho smrtelnika nesmysl, ale je videt, ze se zrejme Ural dobre prodava a ze Irbit nema potrebu tlacit ceny dolu, coz je pro fabriku dobre.Zajimalo by me, kolik motocyklu se treba za lonsky rok prodalo v jednotlivych odbytistich.