Máme po sezoně
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Máme po sezoně
Tak sem už chtěl moje káčko chválit a včera se mi kousnul motor.Jej sem se s klukem vykoupat a před koupačkou cca.1.5km divný zvuky.Rachtání a při plynu míň a bez plynu víc.Že bych to při plnym míň slyšel? Koupačka a odjezd.Furt stejný a po cca.800m se motor kous a to jako pořádně.Nelze s ním vůbec otočit.Žena mě přitáhla za autem na laně.Tak co myslíte, co to bude? Možná příští týden shodím válce.Jo a oleje byl v motoru dostatek.Mušketýr
Re: Máme po sezoně
Že by protočená klika??
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Re: Máme po sezoně
Při protočené klice se motor zastaví natvrdo?
Re: Máme po sezoně
Co svíčky jakou mají barvu? Chudá směs ? Motor máš po GO ,
Re: Máme po sezoně
To není dvoutakt,aby pošel na chudou směs. Navíc to ještě chvíli s rachotem jelo. To nebude ve válci.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Re: Máme po sezoně
Motor je po GO.Moc sem s tim nenajel asi 3tis.Kouknu na to zítra.Pokud budu stíhat.Nevyndal sem ani svíčky...
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 16 kvě 2018, 18:05
- Bydliště: Praha
Re: Máme po sezoně
No to mi řekněte... čtu tady běžně o protočenejch klikách... Dá se tomu nějak předcházet? Přeci neni možný, aby ty lidi v rusku furt měnili (v lepším případě) ve stodole kliky. Leda by k nový motorce dávala továrna rovnou tak 5 klik do foroty, aby člověk věděl, do čeho jde. Nebo na to trpí na to jenom určitý typy?
Re: Máme po sezoně
Továrně nová klika v +- řádně fungujícím motoru je asi relativně v tomto smyslu bezproblémová. Problémy nastanou po (neodborné) rozborce a sborce dělené kliky, kdy se "setřou" nutné hustokruté přesahy, k tomu neodborná montáž a nedodržení geometrie, aušusové či buhvíjakého původu použité náhradní díly nesprávného tvaru, rozměrů i použitých materiálů....
Faktem je, že i "udělat" se takováto klika zřejmě se zárukou dá, pokud se ví "jak" a "z čeho". Takto odborně opravenou jezdím již několikátý rok a nevím o ní (zatím).
Jeden zdejší velmi znalý uživatel tvrdí, že novou kliku už nyní nelze v podstatě sehnat (když jsem jej žádal o radu při řešení svých problémů - chtěl jsem tip, kde nejlépe koupit novou), všechny na trhu dostupné jsou dělané.
Toto vše platí pro dělené/skládané kliky spodových motorů.
OHV motorů se tyto problémy netýkají, tam pouze praskne klika bez varování na dva kusy
Faktem je, že i "udělat" se takováto klika zřejmě se zárukou dá, pokud se ví "jak" a "z čeho". Takto odborně opravenou jezdím již několikátý rok a nevím o ní (zatím).
Jeden zdejší velmi znalý uživatel tvrdí, že novou kliku už nyní nelze v podstatě sehnat (když jsem jej žádal o radu při řešení svých problémů - chtěl jsem tip, kde nejlépe koupit novou), všechny na trhu dostupné jsou dělané.
Toto vše platí pro dělené/skládané kliky spodových motorů.
OHV motorů se tyto problémy netýkají, tam pouze praskne klika bez varování na dva kusy
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry