pomoc s identifikací

Diskuze o čemkoliv
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Uživatelský avatar
gruu
Příspěvky: 6
Registrován: 22 lis 2015, 17:11
Bydliště: tanvald

pomoc s identifikací

Nový příspěvek od gruu »

Ahoj kluci, o výkendu jsem se stal uplně náhodou majitelem dněpru k750 :twisted: , zasvěcení mě snad neukamenujou uplně se v tom nevyznám jak je to s typy ,nemá náhon sajdy, štítek ani doklady 16let stál v jedné garáži a když jsem ho po 3 hodinách nastartoval tak jsem řekl že musí být můj,, proto se ptám zda mi poradíte co je to za typ a zhruba rok,případně zda má zpátečku (když zařadím tou páčkou na pravo tak jede dopředu tak nevím),motorka se zdá být originální a celkem zachovalá
má nějaké mouchy vůbec nebrzdí,blbě to staruje - nejde benzín do válců, nedobíjí, a startovací segment tak z půlky bezzubů ale ten zvuk a po ujetí 500metrů mě to uchvátilo ;)
není tu někdo z jablonecka či liberecka s podobným strojem kde bych mohl čerpat rady a informace :?:

http://gruu.rajce.idnes.cz/dnepr/
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: pomoc s identifikací

Nový příspěvek od fapeko »

Ahoj,vypadá to vše origo krom te převodovky a filtru vzduchu
Tady čerpej info http://wildsovietboxer.lh.pl/index_pliki/Page338.htm
A tady http://www.kolyaska.pl/k750.html
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: pomoc s identifikací

Nový příspěvek od hipik634-750 »

zpatecka by se radila v prostoru za motorem u kardanove spojky u prevodovky je packa. bud mala bakelitova - v neutralu zaradis zpatecku, anebo velka leskla - to je jen manualni menic kvaltu misto slapani nohou. dobijeni je na dyl, nejdriv vyres ostatni. obvykle se zacina komplet rozebranim motoru a vycistenim vnitrku, overenim lozisek a stavu kliky a valcu a mazani. obvykle se to resi bud ruskym zpusobem, bud to jezdi dokud to jezdi, anebo poradne. nicmene ani poradne nezaruci, ze dycky dojedes :) chvili si zajezdi a pak to rozeber. vycisti jen karburatory a nadrz a ventil nadrze a ono to uz pojede. dolej tam nejakej olej, nic s detergenty :) M6A uplne staci. dopln olej v prevodovce a vzadu v prevodu, promaž hřídele mazničkama, vyměn duše. hod vyjezdenou baterku z auta do sajdy a muzes jezdit
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
Soptík
Příspěvky: 286
Registrován: 19 črc 2011, 13:10
Bydliště: Náchod

Re: pomoc s identifikací

Nový příspěvek od Soptík »

V první řadě tam je převodovka z Urala. U té nevím jestli zpátečku má či ne. To poradí Ti co mají starší Uraly. A pak záleží na délce rámu pro jakou převodovku je určený. Jsou dva typy. Dlouhý a krátký. Rozdíl je asi 3cm. Jinak vypadá kompletně.
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Uživatelský avatar
gruu
Příspěvky: 6
Registrován: 22 lis 2015, 17:11
Bydliště: tanvald

Re: pomoc s identifikací

Nový příspěvek od gruu »

předem děkuji za odpovědi ,co jsem pochopil z těch polských odkazů
takže by to měl být dněpr K750 M rok 63-77,
6v elektroinstalace s - na kostru
ta převodovka - ať kvedlám jak chci jede dopředu
a ještě bych potřeboval poradit jak zjistím dlouhý a krátký rám nic konkrétního jsem zde nenašel
díky :idea:
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 813
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: pomoc s identifikací

Nový příspěvek od Davy »

jen poznamka na okraj: neni to Dnepr, ale KMZ K750. Nazev Dnepr se zacal pouzivat az s 650 OHV motorama.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: pomoc s identifikací

Nový příspěvek od fapeko »

Špatně jsi četl :
Motocykl wyposażony był w skrzynię biegów typu 6204 (bez biegu wstecznego). W porównaniu do późniejszych konstrukcji KMZ, rama była krótsza o około 6 cm (zależnie od modelu, do którego ją porównujemy) - długość od główki ramy do osi tylnego wahacza wynosiła 717,5 mm - dla przykładu ta sama odległość dla MT-9 wynosiła 776,4mm. Podobnie rzecz miała się z belką kardana - ta w K-750 miała długość 278 mm. (Stąd nowego typu amortyzatory często nie mieszczą się w ramie starego typu.)
Ale dle mého názoru tam máš krátký rám včetně starých typu zadních tlumiču
Máš krásnou v origo stavu motorku ,která se dnes už tak nevidí ,tak ji nezbastli ......bylo by ji škoda
Origo převodovku a filtr seženeš to není problém
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Uživatelský avatar
Soptík
Příspěvky: 286
Registrován: 19 črc 2011, 13:10
Bydliště: Náchod

Re: pomoc s identifikací

Nový příspěvek od Soptík »

Tady máš foto dlouhýho rámu. Pokud tam naměříš o cca 3cm míň tak máš krátký rám
Přílohy
foto.JPG
foto.JPG (28.39 KiB) Zobrazeno 9688 x
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Uživatelský avatar
bert
Příspěvky: 63
Registrován: 28 bře 2011, 17:06
Bydliště: Jižní Morava

Re: pomoc s identifikací

Nový příspěvek od bert »

Já si myslím že je to vidět na první pohled rozdíl rámu

Obrázek

a taky rozdíl umístění brzdového pedálu
K-750M
stavba M72
Uživatelský avatar
gruu
Příspěvky: 6
Registrován: 22 lis 2015, 17:11
Bydliště: tanvald

Re: pomoc s identifikací

Nový příspěvek od gruu »

Soptík píše:Tady máš foto dlouhýho rámu. Pokud tam naměříš o cca 3cm míň tak máš krátký rám
tak jsem to měřil a vypadá to takhle,takže je to krátký rám a převodovku se zpátečkou jak jsem pochopil tam nedám :(
Přílohy
foto.JPG
Uživatelský avatar
Soptík
Příspěvky: 286
Registrován: 19 črc 2011, 13:10
Bydliště: Náchod

Re: pomoc s identifikací

Nový příspěvek od Soptík »

I to jde. Ale je to už trochu bastlení a výměna hardispojky je dost pakárna.
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Uživatelský avatar
gruu
Příspěvky: 6
Registrován: 22 lis 2015, 17:11
Bydliště: tanvald

Re: pomoc s identifikací

Nový příspěvek od gruu »

je složité tam vyměnit nakopávací segment a kde se dá případně koupit, zabírá to tak pod půlkou záběru startpáky tudíž to startuju tak hodinu než chytne
Uživatelský avatar
Soptík
Příspěvky: 286
Registrován: 19 črc 2011, 13:10
Bydliště: Náchod

Re: pomoc s identifikací

Nový příspěvek od Soptík »

Primárně. Tuhle převodovku vyhoď a dej tam Káčkovou-eMkovou či MTéčkovou. Ta první nemá zpátečku a druhá ji má. Ta první tam patří a pasuje. Ta druhá je delší a musí se udělat úpravy.
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: pomoc s identifikací

Nový příspěvek od fapeko »

Jak píše Soptík,tu převodovku vyhod a já ti pošlu zgenerálkovanou převodovku+filtr která tam má být a máš po problému.
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Uživatelský avatar
gruu
Příspěvky: 6
Registrován: 22 lis 2015, 17:11
Bydliště: tanvald

Re: pomoc s identifikací

Nový příspěvek od gruu »

a kolik by mě to stálo- buď něžný,jsem náchylnej na infarkty
Odpovědět