Diesel motory v dněpru (uralu)
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
- Me2d
- Příspěvky: 157
- Registrován: 23 led 2011, 08:10
- Bydliště: Praha východ - Čelákovice
- Kontaktovat uživatele:
Diesel motory v dněpru (uralu)
Jen ze zvědavosti, nikde zatím nic není a občas na allegru.pl vidím dněpr s dieselem, vzduchem chlazeným jednoválcem, viděl to někdo na živo? Docela to musí být tah od spoda, ale nikde žádné tech. informace. http://allegro.pl/k-750-ural-dniepr-m-7 ... 36169.html
Člověk něčím švihlej bejt musí, jinak by se z toho snad i zbláznil :-)
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Diesel motory v dněpru (uralu)
Kdysi jsem na srazu na Stvořidlech viděl Dněpra s litrovym dvouválcovym dieselem Hatz. V Německu se na to legálně přestavují (nebo aspoň svého času přestavovaly)...
Re: Diesel motory v dněpru (uralu)
Podle toho novyho zakona jde prihlasit co bylo jiz prihlaseno v EU. To znamená že by šel i tenhle ropák?
- Me2d
- Příspěvky: 157
- Registrován: 23 led 2011, 08:10
- Bydliště: Praha východ - Čelákovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diesel motory v dněpru (uralu)
Myslím, že ano, pokud má tedy ofiko doklady.
Člověk něčím švihlej bejt musí, jinak by se z toho snad i zbláznil :-)
- Me2d
- Příspěvky: 157
- Registrován: 23 led 2011, 08:10
- Bydliště: Praha východ - Čelákovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diesel motory v dněpru (uralu)
jen aukce skončila 19.4. ale neprodal, tak myslím, že za 25.000,- by to nebylo zlý 
Člověk něčím švihlej bejt musí, jinak by se z toho snad i zbláznil :-)
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Diesel motory v dněpru (uralu)
Narazil jsem na zajímavou stránku s přestavbama dieselů do motorek. I něco Dněprů a Uralů se tam dá nalézti: http://www.dieselbike.net/privateconver ... onsA-H.htm
Re: Diesel motory v dněpru (uralu)
Petr Hoštálek psal ve svojem cestopisu Peking-Paříž,že se stavěl u nějakýho svýho kamaráda v Pasově,kterej se přestavbou Uralů na naftu živí.To bude zřejmě ono.
Jinak bacha na to přihlášení.Všechno co jezdilo v EU nejde přihlásit u nás. Například ty obrovský široký dvoumístný sajdy co jsou vidět na západě připojený třeba ke Gold Wingu u nás člověk nepřihlásí. U nás je max.povolená šířka motorky se sajdou 2m. Je tam i spousta jiných překvapení,takže než bych něco takovýho koupil,tak bych si nejdřív někde na úřadě ověřil jestli mě s tím nevyrazí.
Jinak bacha na to přihlášení.Všechno co jezdilo v EU nejde přihlásit u nás. Například ty obrovský široký dvoumístný sajdy co jsou vidět na západě připojený třeba ke Gold Wingu u nás člověk nepřihlásí. U nás je max.povolená šířka motorky se sajdou 2m. Je tam i spousta jiných překvapení,takže než bych něco takovýho koupil,tak bych si nejdřív někde na úřadě ověřil jestli mě s tím nevyrazí.
Re: Diesel motory v dněpru (uralu)
Ta je tam fakt skvělá. Nechtěl bych na ní narazit koulema. 
Re: Diesel motory v dněpru (uralu)
Ahoj vazeni dnepristi/uralisti.... ospravedlnujem sa predom ze sem leziem aniz by som vlastnil jeden z menovanych zazrakov, ale mam jednu otazku a myslim ze tu su urcite ti najpovolanejsi aby odpovedali.
Viedli sme s kamaratom taku krcmovu debatu o dostupnych motorkach na naftu.... vieme iba ze existuje novo vyrabana indicka motorka, dokonca sa da u nas tuim aj kupit o nicom inom bezne dostupnom nevieme.
Dalej je tu:
TRACK T800cdi
co je asi najprogresivnejsi mne znamy design motorky s naftou,... mal by to byt pokial sa mi podarilo dohladat v zasade naftak inline trojvalec zo SMARTu s automatom s kardanovym nahonom na rame KTM. Vyzera to luxusne ale aj luxusne stoji (15 000€)
A otazka znie: Jak velky problem by bol dostat takyto motor do Urala/Dnepra a kde budu nejvacsie zadrhele?
este foto pre predstavu:
http://www.motorcycle-usa.com/44636/Mot ... cycle.aspx
Viedli sme s kamaratom taku krcmovu debatu o dostupnych motorkach na naftu.... vieme iba ze existuje novo vyrabana indicka motorka, dokonca sa da u nas tuim aj kupit o nicom inom bezne dostupnom nevieme.
Dalej je tu:
TRACK T800cdi
co je asi najprogresivnejsi mne znamy design motorky s naftou,... mal by to byt pokial sa mi podarilo dohladat v zasade naftak inline trojvalec zo SMARTu s automatom s kardanovym nahonom na rame KTM. Vyzera to luxusne ale aj luxusne stoji (15 000€)
A otazka znie: Jak velky problem by bol dostat takyto motor do Urala/Dnepra a kde budu nejvacsie zadrhele?
este foto pre predstavu:
http://www.motorcycle-usa.com/44636/Mot ... cycle.aspx
Re: Diesel motory v dněpru (uralu)
http://www.youtube.com/watch?v=rUGyPG_Y4Sc
Je to sice zhovadilost ale aspoň precizně udělaná.
Je to sice zhovadilost ale aspoň precizně udělaná.
M72 1952
K-750 1959
K-750 1959
Re: Diesel motory v dněpru (uralu)
Jeden kus je občas vidět na srazech.

Očividně to jde, jen to stojí hodně peněz. Nějak ale nenacházím snad kromě spotřeby vůbec žádné výhody, to si už dovedu představit implantaci různých benzínových motorů z jiných motorek a aut.

Očividně to jde, jen to stojí hodně peněz. Nějak ale nenacházím snad kromě spotřeby vůbec žádné výhody, to si už dovedu představit implantaci různých benzínových motorů z jiných motorek a aut.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Diesel motory v dněpru (uralu)
Taky jsem se na to vyptával, skutečně prý není o co stát. Gigantické vibrace prý ustavičně rozebírají motorku a znepříjemňují jízdu. Líbí se mi monstróznost některých staveb, bude to něco mezi normální motorkou a šoubajkem
MV650
K750
K750
Re: Diesel motory v dněpru (uralu)
Jeden POLÁK má na you tube kanál: MaciejDiesel
Takovej návod jak na to, pro případného kutila
Takovej návod jak na to, pro případného kutila
MV650
K750
K750