Stránka 1 z 3
Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů
Napsal: 22 bře 2015, 12:35
od MOTOCENTRUM CB
MOTOCENTRUM CB s.r.o.
Suchovrbenské náměstí 2
České Budějovice 5, 37006
tel: 608 226603
http://motocentrumcb.cz/index.php
Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů
Napsal: 25 bře 2015, 15:14
od MOTOCENTRUM CB
Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů
Napsal: 25 bře 2015, 19:00
od drumbas
rychle a zběsile ala ru
byt ulny neznalec idu do teho
nic proti nikomu
Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů
Napsal: 25 bře 2015, 20:52
od Michal
Prosím dodržujte všechna pravidla.
"
-U celých motorek vždy uveďte, jaké má papíry."
p.s. 75 za obyčejné káčko?

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů
Napsal: 26 bře 2015, 07:47
od motocentrumcb
- byt ulny neznalec idu do teho -
chápu to tedy tak, že jste znalci, kolik by ta motorka měla stát ?
Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů
Napsal: 26 bře 2015, 08:47
od hipik634-750
podle stavu motoru 30-50
Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů
Napsal: 26 bře 2015, 10:02
od Jirka-MT9
Dle zadních stupaček motorky bych na první pohled řekl, že to je hezky nastříkaná složenina. Má někdo z vás na káčku rám se zadními stupačkami šikmo? Podle mne se to začalo dělat až na MT11, ale rád se poučím že se mýlím. Osobně za nejdůležitější považuji i stav motoru a převodovky. Byla dělaná nějaká kontrola či oprava? Nechci nikoho urážet, ale mám z toho pocit jako moto udělané na prodej, nebo neúplný popis servisních prací. Jo a ten přidaný vypínač na světle je na co?
Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů
Napsal: 26 bře 2015, 20:00
od MOTOCENTRUM CB
- máte opravdu správný pocit ta motorka je udělaná na prodej a ani jiný než na prodej neděláme
- jestli má mít stupačky rovně nebo šikmo nikdo neví, protože v tý továrně při výrobě nikdo nebyl
- všechny tyhle motorky jsou složenina a ani to za ty roky těžkýho provozu v SSSR nemůže být jinak
- nákup pojízdného stroje-ne vraku s dopravou 25000,-
- stroj mimo motoru a převodovky byl rozebrán na atomy - každý díl očištěn 5000,.
- přetočení bubnů+čelisti+nové dráty kol+výměna závitů ložisek+ pneu + duše 7000,-
- odřezání přivařenců na rámu+oprava pák brzdy 2000,-
- oprava nádrže, benzínových vývodů+nový kohout+2x filtr+hadice 1500,-
- lakování zelená 8000,-
- lakování černá matná vypalovaná 2000,-
- montáž 35 hodin+nové šrouby 10000,-
- nová elektrika+žárovky+pojistky+baterie 2500,-
- vyvaření sajdy +nové polštáře 3500,-
- kardan+hardy 1000,-
- zadní tlumiče 2000,-
- oprava alternátoru+nový regulátor 1500,-
- oprava rozdělovače chybí držáky+nové svíčky+repase karburátorů 1500,-
- seřízení+zkoušení+benzín+všechny oleje 3500,-
- bedna+držák kulometu 3500,-
celkem 79500,-
tímto si u vás objednávám dodávky takto připravených strojů za vámi navrženou cenu 40000,-
pokud to nepůjde,tak asi si budou čtenáři fóra myslet, že budete běžný kecálkové
přeju příjemnou diskusi a motorka už má nového majitele. Inzerát slouží k vytvoření objednávek na další stroje.
MG
Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů
Napsal: 26 bře 2015, 23:25
od Jirka-MT9
Na začátek Vám musím pogratulovat k prodeji. Evžen z Litoměřic prodával (a možná ještě prodává) obdobný stroj i s náhonem na sajdu, poctivě renovovaný včetně nového motoru a kupce nemohl sehnat. Nikdo nezpochybňuje, že když nasčítáte materiál a práci, tak Vám vyjde cena okolo 80 (osobně jsem se kdysi dostal na tu cenu za díly a materiál bez práce s renovací a nějakými opravami po provozu). Nicméně si nedělám iluze, že bych ho dokázal prodat za podobnou cenu. Když uvážím, že na motor se nesahlo, tak je to pro nového majitele docela sázka do loterie a držím Vám palce, aby to bylo OK. Osobně bych neměl vůbec dobrý pocit, když by se ukázalo, že nový majitel bude nucen v dohledné době dělat ještě GO motoru. Proto se domnívám, že časy kdy se nechalo na těchto ruských strojích poctivě vydělat jsou již dávno pryč. Nicméně Vám držím palce, čím více spokojených zákazníků budete mít, tím více se nás bude sjíždět na srazech

a bude větší sranda.
Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů
Napsal: 27 bře 2015, 08:19
od Davy
To vam nikdo nerek ze na prodeji opraveny motorky se neda vydelat? Renovace se delaj na zakazku. Zakaznik doveze vrak, domluvi se cena. To funguje, vas pristup je spatne. Je to celkem logicky, nikdo nechce kupovat zajice v pytli, byt by ten pytel byl treba sametovej. Realna cena kacka bez papiru je do padesati tisic a to uz je hodne natazeny, za to se da koupit hezky OHV s papirama. Ale treba nejakyho hejla najdete.
Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů
Napsal: 27 bře 2015, 08:52
od MOTOCENTRUM CB
[quote="Jirka-MT9"]
motory taky testujeme - proměříme tlaky, změříme výkon a posloucháme hluk
konkrétně tenhle oba válce 5.4 at a 18 koníku, a šel docela potichu
MG
Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů
Napsal: 27 bře 2015, 09:03
od hipik634-750
MOTOCENTRUM CB píše:- máte opravdu správný pocit ta motorka je udělaná na prodej a ani jiný než na prodej neděláme
- jestli má mít stupačky rovně nebo šikmo nikdo neví, protože v tý továrně při výrobě nikdo nebyl
- všechny tyhle motorky jsou složenina a ani to za ty roky těžkýho provozu v SSSR nemůže být jinak
- nákup pojízdného stroje-ne vraku s dopravou 25000,-
- stroj mimo motoru a převodovky byl rozebrán na atomy - každý díl očištěn 5000,.
- přetočení bubnů+čelisti+nové dráty kol+výměna závitů ložisek+ pneu + duše 7000,-
- odřezání přivařenců na rámu+oprava pák brzdy 2000,-
- oprava nádrže, benzínových vývodů+nový kohout+2x filtr+hadice 1500,-
- lakování zelená 8000,-
- lakování černá matná vypalovaná 2000,-
- montáž 35 hodin+nové šrouby 10000,-
- nová elektrika+žárovky+pojistky+baterie 2500,-
- vyvaření sajdy +nové polštáře 3500,-
- kardan+hardy 1000,-
- zadní tlumiče 2000,-
- oprava alternátoru+nový regulátor 1500,-
- oprava rozdělovače chybí držáky+nové svíčky+repase karburátorů 1500,-
- seřízení+zkoušení+benzín+všechny oleje 3500,-
- bedna+držák kulometu 3500,-
celkem 79500,-
tímto si u vás objednávám dodávky takto připravených strojů za vámi navrženou cenu 40000,-
pokud to nepůjde,tak asi si budou čtenáři fóra myslet, že budete běžný kecálkové
přeju příjemnou diskusi a motorka už má nového majitele. Inzerát slouží k vytvoření objednávek na další stroje.
MG
me by zajimalo,
- jak jde na káčku opravit alternátor
- v barvě nevidím základovku a plnič
- jak se opravuje kardan a hardyspojka?
- stroj mimo motoru rozebrán - no comment
- co barevné provedení, zarytí veteránisti by měli problém s barevnými středy kol, nechromovanými částmi místo chromu
Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů
Napsal: 27 bře 2015, 09:08
od MOTOCENTRUM CB
Davy píše:To vam nikdo nerek ze na prodeji opraveny motorky se neda vydelat? Renovace se delaj na zakazku. Zakaznik doveze vrak, domluvi se cena. To funguje, vas pristup je spatne. Je to celkem logicky, nikdo nechce kupovat zajice v pytli, byt by ten pytel byl treba sametovej. Realna cena kacka bez papiru je do padesati tisic a to uz je hodne natazeny, za to se da koupit hezky OHV s papirama. Ale treba nejakyho hejla najdete.
moc nerozumím ?
- na motorkách přiměřeně vydělávám celej život - vzhledem k věku už by mě asi nikde nechtěli
- děláme úplně vše s motorem a renovace taky a problém žadnej ani nebývá
- nedovolil bych si prodat zajíce v pytli - mám poměrně vysokou zodpovědnost za život motorkářů
(stavíme i závodní a kamarádi na tom letí i 250km/hod)
- žádný hejly nehledám to bych nechal na ornitology
- můj přistup snad je dobrej, neříkám že vždy ideální ale máme zákazníky(kamarády)i 30 let
- provedeme několik set oprav za rok
MG
Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů
Napsal: 27 bře 2015, 09:31
od MOTOCENTRUM CB
vzdávám se - nemůžu rozepisovat pracovní postupy a materiály.
pokud vám vadí že opravujeme motorky a lidi to od nás chtějí , tak se s tím musíte srovnat samy,.
jdu dělat dněpro-urala,protože zákazník na to čeká a osvobození se blíží
můj vlastní návrh moto:
rám Dněpr,kola kytky Ural,přední brzda Ural, difer s uzávěrkou, sajda Ural s víkem, přední držák Děgtarjev,převodovka Dněpr - hřídele ruské MT 9 se zesílenou jedničkou,(zpátečka + jednička je jedno kolo),spojka s pružnýma lamelama, motor Ural M67 - 35 koníků, oblečení komplet M72 + 3x muniční bedna+jerry can 5L+lopatka+antena, sedla + nádrž Chang Jiang, řídítka + páky R 75 Wh,výfuk vlastní horem
Cena kolem 150000,- Kč
MG
Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů
Napsal: 27 bře 2015, 10:52
od Davy
MOTOCENTRUM CB píše:Davy píše:To vam nikdo nerek ze na prodeji opraveny motorky se neda vydelat? Renovace se delaj na zakazku. Zakaznik doveze vrak, domluvi se cena. To funguje, vas pristup je spatne. Je to celkem logicky, nikdo nechce kupovat zajice v pytli, byt by ten pytel byl treba sametovej. Realna cena kacka bez papiru je do padesati tisic a to uz je hodne natazeny, za to se da koupit hezky OHV s papirama. Ale treba nejakyho hejla najdete.
moc nerozumím ?
- na motorkách přiměřeně vydělávám celej život - vzhledem k věku už by mě asi nikde nechtěli
- děláme úplně vše s motorem a renovace taky a problém žadnej ani nebývá
- nedovolil bych si prodat zajíce v pytli - mám poměrně vysokou zodpovědnost za život motorkářů
(stavíme i závodní a kamarádi na tom letí i 250km/hod)
- žádný hejly nehledám to bych nechal na ornitology
- můj přistup snad je dobrej, neříkám že vždy ideální ale máme zákazníky(kamarády)i 30 let
- provedeme několik set oprav za rok
MG
Prectete si to jeste jednou. Nerikam ze se neda na motorkach vydelat. Ale tohle je spatne. Ta cena je proste prestrelena. Udelal jste neco na cem muzete vydelat jen za cenu toho ze vas ten zakaznik pak nebude mit rad. Kazdej kdo nekdy renovoval veterana vi ze prostej soucet nakladu je vzdy vyssi nez realna prodejni cena. A tohle ani neni poradnej veteran. Tohle koupi nekdo komu se bude libit ten novej lak a budou ho palit prachy v kapse a bude tomu prd rozumet. Pak zkusi veteranskou testaci a pravdepodobne neprojde. Pak se rozhlidne po inzerci a zjisti ze hodne preplatil. A pak se zacne srat motor. Treba jen drobnost. Je to rus, to proste prijde. A to uz bude zakaznik na bodu varu.