Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Vyrábíte nebo prodáváte něco na Dněpry, Uraly?
Pravidla fóra
Komerční nabídky. Zde nabídněte Vaše zboží.
Dodržujte prosím následující pravidla:
-Nabízejte zde POUZE věci úzce související se stroji Dněpr, Ural, K750, M72, MV650/750. Nabídky nesouvisejících služeb a zboží budou mazány.
-Více druhů zboží nabízejte v jednom inzerátu, odděleno na řádcích pod sebou.
-U každého zboží uveďte vždy konečnou cenu včetně daní.
-Změny v dostupnosti a nabídce provádějte editací inzerátu, nikoliv zakládáním nového nebo příspěvkem v diskuzi. Diskuze k inzerátu slouží především k dotazům potenciálních zákazníků.
-V každém inzerátu uvádějte na začátku textu celé své jméno nebo název firmy, na konci uveďte nějaký kontakt - email nebo telefonní číslo.
-U celých motorek vždy uveďte, jaké má papíry.
Děkujeme za dodržování pravidel.

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvekod MOTOCENTRUM CB » 28 bře 2015, 12:55

[quote="Benďa"]Za jedno si myslím že tohle není vlákno pro diskuse,

souhlasím, ale když se podívám tady na ty datumy, tak je každý vlákno dobrý.

MG
opravy sovětské techniky se zaměřením na Dněpr, Ural, T34-55M
MOTOCENTRUM CB
 
Příspěvky: 26
Registrován: 22 bře 2015, 13:25
Bydliště: České Budějovice

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvekod Benďa » 28 bře 2015, 13:17

To bylo myšleno tak že by se mělo pokračovat jinde, třeba tam kde se přesunula diskuse na téma závitů v čepech spojky aby se tímhle zbytečně nezasíralo vlákno o prodeji ;-)
M72 1952
K-750 1959
Uživatelský avatar
Benďa
 
Příspěvky: 139
Registrován: 18 bře 2012, 09:11

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvekod hipik634-750 » 29 bře 2015, 14:05

Ja muzu rict v klidu k tem testacím. Jsou dva typy klubu, rekl bych militantni - viz vyse o nespravnych rozmerech sroubu až po kluby pratelske, ktere nechaji projit v podstate vsecko co aspon trochu vypada jako neco co jezdilo pred 25 lety. od toho se odviji nutnost stavu motorky, zejmena konfigurace dilu. Nekdo proste bude bazirovat na dynamu misto altiku nebo na spatnejch typech stredu a tak. Nejvitpnejsi je, kdyz nekdo nabizi k prodeji moto s veteranskymi cisly. To ze nekdy moto melo veteransky papiry neznamena nutne, ze v jinem klubu je dostane taky. Viz vyse. Navic tyhle papiry se nedaji ani prevest, delaji se vzdycky znova na uživatele. Novy fotky, nove overovani a tak. Muze to byt maximalne trochu levnejsi, kdyz uz to predtim nekdo absolvoval a nemusi se dohledavat hodnoty ...
Kdyz to nekdo koupil, tak jen dobre. Ja jsem podobne kupoval Hipra, ale to bylo snad jeste horsi varianta, bylo to jen přepláclý barvou bez základovky, takže po 3 letech znova stříkat. Mechanicky byl uplne k nicemu, takze kdyz se nepocita cas, tak je to treba za 70. Rozumejte nerozprorujeme, ze cena renovace byla 80, ale pochybovali jsme, ze to nekdo koupi. Ale kdyz nevedi co s penezma, tak to je jejich problem ;)
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
hipik634-750
 
Příspěvky: 996
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvekod serpico-3 » 29 bře 2015, 17:18

Mě by spíš zajímalo, z čeho vychází, z jakého standardu. Mám zato, že altík má až dněpr 650 ccm , ne spoďák 750ccm, ne? Což je asi poměrně rozdíl, ne? Je to jiná třída. Můj kámoš má několik strojů na veteránských číslech, i když dělá vše proto, dostat je na bílá čísla..Ale mimo EU je to problém, a ten má chlapa, který to vyřizuje a který ví, že jeho stroje jsou voňavky v původním stavu, tak jen přijede, okoukne a vše vyřídí..Ale u strojů ze SSSR je patrně problém a je jasné, že se většinou každému způsob testace nezavděčí. Já držim hubu, neboť mám bílá čísla, ale uplně z něčeho jiného..Což začíná být problém, neboť se informovanost zvětšuje.. ;)
serpico-3
 
Příspěvky: 454
Registrován: 16 led 2013, 17:03

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvekod Jirka .veteran » 01 dub 2015, 09:35

Hm,taky se dovolím přimíchat do téhle diskuze. Musím souhlasit s panem CB i s Fapekem. Mícháte tu dohromady dva světy,jeden je ten který reprezentujete vy kteří si vše dělají doma a sami-výsledky vašeho snažení si lze dohledat zde na fóru v tom s jakým problémy se potýkáte a s jakými vysledky jste je vyřešili.Druhý svět je ten profesionální a ten reprezentuje zde právě pan CB a Fapeko,lidi kteří se tím živí a mají svůj okruh zájemců,zákazníci těchto nejsou lidi kteří mají hluboko do kapsy a zároveň to jsou lidi kteří tomu nerozumí a chtějí jezdit! to je to hlavní o co jim jde,samozřejmě že jsou poučeni jakou motorku si to kupují a jaké má nedostatky a také mají v tom či onom člověku jistotu,že tu práci udělal pořádně a v případě poruchy se o to postará,za to si rád zaplatí i klidně těch stopadesát tisíc.Jednou jsem opravoval Citroen 2 CV,byl trošku nabouraný,dostal nový lak a celkově byl ve velmi dobrém stavu,věděl jsem že to je auto na kšeft a ptal se majitele kolik bude cena-odpověď mně posadila na zem 95 tis.,to nemůže nikdo koupit řekl jsem mu.A jeho odpověď? musíte prodávat tomu kdo MÁ peníze! Lidi kteří mají peníze mnohdy nehledají originalitu myslím originalitu historickou,stejně nikdo v jejich kruzích tomu nerozumí,ale hledají to co nikdo jiný nemá a v tom jsou ruské stroje nedostižné,že se to občas podělá? no a co? všechno se jednou podělá i to fungl nové a německé auto!I vy chcete jezdit a tak proto bastlíte třeba zapalování na motor na který to zapalování není určené o karburátorech nemluvím a spoustu jiných věcí,nedodržujete originalitu už vůbec,měníte závity materiály atd. Kritizuje vás za to někdo?
Pracoval jsem chvíli v Německu v renovační dílně na veterány a tam je tento trend úplně normální,montovali jsme katalyzátory na auta která je nikdy neměla,pětikvalty,kotoučové brzdy,posilovače řízení a já nevím co vše možné i nemožné.A to vše jen proto aby to bylo prodejné lidem kteří na to mají,dělali jsme to tak na prodej,to co Davy kritizuje a říká že je to tak špatně.Možná by jste všichni kdož kritizují se nejdříve podívat na sebe a také třeba vyjet a podívat se a také tam chvíli pobejt,za hranice
Jirka .veteran
 

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvekod pettter » 14 lis 2015, 23:40

Celá niť tejto diskusie je mylná!!!

Na svete je džungľa už 10tky miliónov rokov. Kto prerastie druhého, ten prežije. A je jedno, či sa pechorí sám, alebo sa nechá inými vyniesť!

Trh je džungľa...

Všetko ostatné sú kecy. Kecy ukrivdených, kecy od pošramoteného ega, kecy bojovníkov za univerzálnu spravodlivosť, ktorá nikdy nebola, nie je a nikdy nebude, kecy neuspešných, kecy šťastlivcov, kecy priemerných (moje), kecy zbohatnutých...

Prerastieš, profituješ. Rovnica evolúcie, rovnica rôznorodosti a pestrosti, rovnica života... ostatné su kecy!!! (Dúfam že "y" v kecy...)
pettter
 
Příspěvky: 19
Registrován: 18 zář 2015, 21:25
Bydliště: Martin

Předchozí

Zpět na Šedý trh - Komerční nabídky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník