Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Vyrábíte nebo prodáváte něco na Dněpry, Uraly?
Pravidla fóra
Komerční nabídky. Zde nabídněte Vaše zboží.
Dodržujte prosím následující pravidla:
-Nabízejte zde POUZE věci úzce související se stroji Dněpr, Ural, K750, M72, MV650/750. Nabídky nesouvisejících služeb a zboží budou mazány.
-Více druhů zboží nabízejte v jednom inzerátu, odděleno na řádcích pod sebou.
-U každého zboží uveďte vždy konečnou cenu včetně daní.
-Změny v dostupnosti a nabídce provádějte editací inzerátu, nikoliv zakládáním nového nebo příspěvkem v diskuzi. Diskuze k inzerátu slouží především k dotazům potenciálních zákazníků.
-V každém inzerátu uvádějte na začátku textu celé své jméno nebo název firmy, na konci uveďte nějaký kontakt - email nebo telefonní číslo.
-U celých motorek vždy uveďte, jaké má papíry.
Děkujeme za dodržování pravidel.
MOTOCENTRUM CB
Příspěvky: 27
Registrován: 22 bře 2015, 12:25
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvek od MOTOCENTRUM CB »

MOTOCENTRUM CB s.r.o.
Suchovrbenské náměstí 2
České Budějovice 5, 37006

tel: 608 226603
http://motocentrumcb.cz/index.php
opravy sovětské techniky se zaměřením na Dněpr, Ural, T34-55M
MOTOCENTRUM CB
Příspěvky: 27
Registrován: 22 bře 2015, 12:25
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvek od MOTOCENTRUM CB »

opravy sovětské techniky se zaměřením na Dněpr, Ural, T34-55M
drumbas
Příspěvky: 382
Registrován: 26 bře 2011, 11:38
Bydliště: okoli ostravy

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvek od drumbas »

rychle a zběsile ala ru
byt ulny neznalec idu do teho
nic proti nikomu
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1123
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvek od Michal »

Prosím dodržujte všechna pravidla.
"-U celých motorek vždy uveďte, jaké má papíry."


p.s. 75 za obyčejné káčko? :lol: :lol: :lol:
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
motocentrumcb

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvek od motocentrumcb »

- byt ulny neznalec idu do teho -

chápu to tedy tak, že jste znalci, kolik by ta motorka měla stát ?
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvek od hipik634-750 »

podle stavu motoru 30-50
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
Jirka-MT9
Příspěvky: 871
Registrován: 08 úno 2011, 02:07
Bydliště: Janovice nad Úhlavou

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvek od Jirka-MT9 »

Dle zadních stupaček motorky bych na první pohled řekl, že to je hezky nastříkaná složenina. Má někdo z vás na káčku rám se zadními stupačkami šikmo? Podle mne se to začalo dělat až na MT11, ale rád se poučím že se mýlím. Osobně za nejdůležitější považuji i stav motoru a převodovky. Byla dělaná nějaká kontrola či oprava? Nechci nikoho urážet, ale mám z toho pocit jako moto udělané na prodej, nebo neúplný popis servisních prací. Jo a ten přidaný vypínač na světle je na co?
MOTOCENTRUM CB
Příspěvky: 27
Registrován: 22 bře 2015, 12:25
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvek od MOTOCENTRUM CB »

- máte opravdu správný pocit ta motorka je udělaná na prodej a ani jiný než na prodej neděláme
- jestli má mít stupačky rovně nebo šikmo nikdo neví, protože v tý továrně při výrobě nikdo nebyl
- všechny tyhle motorky jsou složenina a ani to za ty roky těžkýho provozu v SSSR nemůže být jinak

- nákup pojízdného stroje-ne vraku s dopravou 25000,-
- stroj mimo motoru a převodovky byl rozebrán na atomy - každý díl očištěn 5000,.
- přetočení bubnů+čelisti+nové dráty kol+výměna závitů ložisek+ pneu + duše 7000,-
- odřezání přivařenců na rámu+oprava pák brzdy 2000,-
- oprava nádrže, benzínových vývodů+nový kohout+2x filtr+hadice 1500,-
- lakování zelená 8000,-
- lakování černá matná vypalovaná 2000,-
- montáž 35 hodin+nové šrouby 10000,-
- nová elektrika+žárovky+pojistky+baterie 2500,-
- vyvaření sajdy +nové polštáře 3500,-
- kardan+hardy 1000,-
- zadní tlumiče 2000,-
- oprava alternátoru+nový regulátor 1500,-
- oprava rozdělovače chybí držáky+nové svíčky+repase karburátorů 1500,-
- seřízení+zkoušení+benzín+všechny oleje 3500,-
- bedna+držák kulometu 3500,-
celkem 79500,-

tímto si u vás objednávám dodávky takto připravených strojů za vámi navrženou cenu 40000,-
pokud to nepůjde,tak asi si budou čtenáři fóra myslet, že budete běžný kecálkové

přeju příjemnou diskusi a motorka už má nového majitele. Inzerát slouží k vytvoření objednávek na další stroje.
MG
opravy sovětské techniky se zaměřením na Dněpr, Ural, T34-55M
Uživatelský avatar
Jirka-MT9
Příspěvky: 871
Registrován: 08 úno 2011, 02:07
Bydliště: Janovice nad Úhlavou

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvek od Jirka-MT9 »

Na začátek Vám musím pogratulovat k prodeji. Evžen z Litoměřic prodával (a možná ještě prodává) obdobný stroj i s náhonem na sajdu, poctivě renovovaný včetně nového motoru a kupce nemohl sehnat. Nikdo nezpochybňuje, že když nasčítáte materiál a práci, tak Vám vyjde cena okolo 80 (osobně jsem se kdysi dostal na tu cenu za díly a materiál bez práce s renovací a nějakými opravami po provozu). Nicméně si nedělám iluze, že bych ho dokázal prodat za podobnou cenu. Když uvážím, že na motor se nesahlo, tak je to pro nového majitele docela sázka do loterie a držím Vám palce, aby to bylo OK. Osobně bych neměl vůbec dobrý pocit, když by se ukázalo, že nový majitel bude nucen v dohledné době dělat ještě GO motoru. Proto se domnívám, že časy kdy se nechalo na těchto ruských strojích poctivě vydělat jsou již dávno pryč. Nicméně Vám držím palce, čím více spokojených zákazníků budete mít, tím více se nás bude sjíždět na srazech :) a bude větší sranda.
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 805
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvek od Davy »

To vam nikdo nerek ze na prodeji opraveny motorky se neda vydelat? Renovace se delaj na zakazku. Zakaznik doveze vrak, domluvi se cena. To funguje, vas pristup je spatne. Je to celkem logicky, nikdo nechce kupovat zajice v pytli, byt by ten pytel byl treba sametovej. Realna cena kacka bez papiru je do padesati tisic a to uz je hodne natazeny, za to se da koupit hezky OHV s papirama. Ale treba nejakyho hejla najdete.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
MOTOCENTRUM CB
Příspěvky: 27
Registrován: 22 bře 2015, 12:25
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvek od MOTOCENTRUM CB »

[quote="Jirka-MT9"]

motory taky testujeme - proměříme tlaky, změříme výkon a posloucháme hluk 8-)
konkrétně tenhle oba válce 5.4 at a 18 koníku, a šel docela potichu

MG
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvek od hipik634-750 »

MOTOCENTRUM CB píše:- máte opravdu správný pocit ta motorka je udělaná na prodej a ani jiný než na prodej neděláme
- jestli má mít stupačky rovně nebo šikmo nikdo neví, protože v tý továrně při výrobě nikdo nebyl
- všechny tyhle motorky jsou složenina a ani to za ty roky těžkýho provozu v SSSR nemůže být jinak

- nákup pojízdného stroje-ne vraku s dopravou 25000,-
- stroj mimo motoru a převodovky byl rozebrán na atomy - každý díl očištěn 5000,.
- přetočení bubnů+čelisti+nové dráty kol+výměna závitů ložisek+ pneu + duše 7000,-
- odřezání přivařenců na rámu+oprava pák brzdy 2000,-
- oprava nádrže, benzínových vývodů+nový kohout+2x filtr+hadice 1500,-
- lakování zelená 8000,-
- lakování černá matná vypalovaná 2000,-
- montáž 35 hodin+nové šrouby 10000,-
- nová elektrika+žárovky+pojistky+baterie 2500,-
- vyvaření sajdy +nové polštáře 3500,-
- kardan+hardy 1000,-
- zadní tlumiče 2000,-
- oprava alternátoru+nový regulátor 1500,-
- oprava rozdělovače chybí držáky+nové svíčky+repase karburátorů 1500,-
- seřízení+zkoušení+benzín+všechny oleje 3500,-
- bedna+držák kulometu 3500,-
celkem 79500,-

tímto si u vás objednávám dodávky takto připravených strojů za vámi navrženou cenu 40000,-
pokud to nepůjde,tak asi si budou čtenáři fóra myslet, že budete běžný kecálkové

přeju příjemnou diskusi a motorka už má nového majitele. Inzerát slouží k vytvoření objednávek na další stroje.
MG
me by zajimalo,
- jak jde na káčku opravit alternátor
- v barvě nevidím základovku a plnič
- jak se opravuje kardan a hardyspojka?
- stroj mimo motoru rozebrán - no comment
- co barevné provedení, zarytí veteránisti by měli problém s barevnými středy kol, nechromovanými částmi místo chromu
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
MOTOCENTRUM CB
Příspěvky: 27
Registrován: 22 bře 2015, 12:25
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvek od MOTOCENTRUM CB »

Davy píše:To vam nikdo nerek ze na prodeji opraveny motorky se neda vydelat? Renovace se delaj na zakazku. Zakaznik doveze vrak, domluvi se cena. To funguje, vas pristup je spatne. Je to celkem logicky, nikdo nechce kupovat zajice v pytli, byt by ten pytel byl treba sametovej. Realna cena kacka bez papiru je do padesati tisic a to uz je hodne natazeny, za to se da koupit hezky OHV s papirama. Ale treba nejakyho hejla najdete.
moc nerozumím ?
- na motorkách přiměřeně vydělávám celej život - vzhledem k věku už by mě asi nikde nechtěli
- děláme úplně vše s motorem a renovace taky a problém žadnej ani nebývá
- nedovolil bych si prodat zajíce v pytli - mám poměrně vysokou zodpovědnost za život motorkářů
(stavíme i závodní a kamarádi na tom letí i 250km/hod)
- žádný hejly nehledám to bych nechal na ornitology
- můj přistup snad je dobrej, neříkám že vždy ideální ale máme zákazníky(kamarády)i 30 let
- provedeme několik set oprav za rok

MG
opravy sovětské techniky se zaměřením na Dněpr, Ural, T34-55M
MOTOCENTRUM CB
Příspěvky: 27
Registrován: 22 bře 2015, 12:25
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvek od MOTOCENTRUM CB »

vzdávám se - nemůžu rozepisovat pracovní postupy a materiály.
pokud vám vadí že opravujeme motorky a lidi to od nás chtějí , tak se s tím musíte srovnat samy,.

jdu dělat dněpro-urala,protože zákazník na to čeká a osvobození se blíží
můj vlastní návrh moto:
rám Dněpr,kola kytky Ural,přední brzda Ural, difer s uzávěrkou, sajda Ural s víkem, přední držák Děgtarjev,převodovka Dněpr - hřídele ruské MT 9 se zesílenou jedničkou,(zpátečka + jednička je jedno kolo),spojka s pružnýma lamelama, motor Ural M67 - 35 koníků, oblečení komplet M72 + 3x muniční bedna+jerry can 5L+lopatka+antena, sedla + nádrž Chang Jiang, řídítka + páky R 75 Wh,výfuk vlastní horem
Cena kolem 150000,- Kč

MG
opravy sovětské techniky se zaměřením na Dněpr, Ural, T34-55M
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 805
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Nový příspěvek od Davy »

MOTOCENTRUM CB píše:
Davy píše:To vam nikdo nerek ze na prodeji opraveny motorky se neda vydelat? Renovace se delaj na zakazku. Zakaznik doveze vrak, domluvi se cena. To funguje, vas pristup je spatne. Je to celkem logicky, nikdo nechce kupovat zajice v pytli, byt by ten pytel byl treba sametovej. Realna cena kacka bez papiru je do padesati tisic a to uz je hodne natazeny, za to se da koupit hezky OHV s papirama. Ale treba nejakyho hejla najdete.
moc nerozumím ?
- na motorkách přiměřeně vydělávám celej život - vzhledem k věku už by mě asi nikde nechtěli
- děláme úplně vše s motorem a renovace taky a problém žadnej ani nebývá
- nedovolil bych si prodat zajíce v pytli - mám poměrně vysokou zodpovědnost za život motorkářů
(stavíme i závodní a kamarádi na tom letí i 250km/hod)
- žádný hejly nehledám to bych nechal na ornitology
- můj přistup snad je dobrej, neříkám že vždy ideální ale máme zákazníky(kamarády)i 30 let
- provedeme několik set oprav za rok

MG
Prectete si to jeste jednou. Nerikam ze se neda na motorkach vydelat. Ale tohle je spatne. Ta cena je proste prestrelena. Udelal jste neco na cem muzete vydelat jen za cenu toho ze vas ten zakaznik pak nebude mit rad. Kazdej kdo nekdy renovoval veterana vi ze prostej soucet nakladu je vzdy vyssi nez realna prodejni cena. A tohle ani neni poradnej veteran. Tohle koupi nekdo komu se bude libit ten novej lak a budou ho palit prachy v kapse a bude tomu prd rozumet. Pak zkusi veteranskou testaci a pravdepodobne neprojde. Pak se rozhlidne po inzerci a zjisti ze hodne preplatil. A pak se zacne srat motor. Treba jen drobnost. Je to rus, to proste prijde. A to uz bude zakaznik na bodu varu.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Odpovědět