Tvrdší pružiny do předních vidlic
Napsal: 07 črc 2020, 14:37
Dostal jsem se k pokusům s pružinami v předních vidlicích Dněpra.
U mne si pružiny stářím sedly na doraz tak, že prostě nefungovaly a myslel jsem, že praskly.
Navrhli jsme tvrdší, delší pružinu – na obrázku – kdysi jsem to tu psal.
Při testech jsem projel polem příčně přes příkop na polní cestu a hned druhým příkopem na protější pole - a Dněpr o ničem neví.
Je to dobré do Slezska, nebo do Rumunska – ale pro mne to bylo moc tvrdé.
Letos v zimě jsme tedy upravili v pružírně průměr a vinutí dalšího páru pružin a je to pro mne nyní ideál.
Pro toho, kdo lítá v terénu a ještě nemá tlačenou kyvku (nebo na ni nemá, či chce originál) je to zajímavé řešení.
Náklady = s cestami do fabriky na testy jsou 1200,- Kč za obě. Mají najetý jeden Slezský sraz a Homolku.
U mne si pružiny stářím sedly na doraz tak, že prostě nefungovaly a myslel jsem, že praskly.
Navrhli jsme tvrdší, delší pružinu – na obrázku – kdysi jsem to tu psal.
Při testech jsem projel polem příčně přes příkop na polní cestu a hned druhým příkopem na protější pole - a Dněpr o ničem neví.
Je to dobré do Slezska, nebo do Rumunska – ale pro mne to bylo moc tvrdé.
Letos v zimě jsme tedy upravili v pružírně průměr a vinutí dalšího páru pružin a je to pro mne nyní ideál.
Pro toho, kdo lítá v terénu a ještě nemá tlačenou kyvku (nebo na ni nemá, či chce originál) je to zajímavé řešení.
Náklady = s cestami do fabriky na testy jsou 1200,- Kč za obě. Mají najetý jeden Slezský sraz a Homolku.