P: Převodovka Dněpr - pětistupňová

Zde nabídněte k prodeji to co již nepotřebujete.
Pravidla fóra
Individuální prodej a poptávky všecho souvisejícího se sovětskými stroji.
Pro zachování přehlednosti prosím dodržujte následující pravidla:
-Pokud s tím obchodujete, použijte prosím další sekci, je to zdarma.
-Název tématu začínejte písmeny "P:" (prodám), nebo "K:" (koupím), případně "V:" (vyměním).
-Následuje vždy název prodávané věci. Pokud je věcí víc, tak souhrnné označení (např "Díly MT11/16").
-Do textu inzerátu rozepište jednotlivé prodávané věci na řádky pod sebe, za ně uvádějte buďto cenu, nebo "dohodou". Všechny nabízené díly uvádějte do jednoho inzerátu.
-Používejte tlačítko "Upravit" pro inzerátu dotazu - přidávání dalších položek.
-Kdykoliv některý díl ze seznamu prodáte, dopište na řádek na něj "PRODÁNO", nemažte jej.
-Pokud prodáte všechny položky inzerátu, editujte název inzerátu a nahraďte "P:" označením "PRODÁNO:". Případně "KOUPENO:", pokud to byl poptávkový inzerát.
-U celých motorek vždy uveďte, jaké má papíry.
Děkujeme za dodržování pravidel.
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

P: Převodovka Dněpr - pětistupňová

Nový příspěvek od host »

Nabízím k prodeji "prototypovou" pětistupňovou převodovku Dněpr - původně provedení se zpátečkou, s nástavkem na montáž mokrého čističe. Více o této převodovce - str. 3 a dále:
http://www.uralforum.cz/viewtopic.php?f ... 7&start=30
Důvod prodeje - vyroben druhý vývojový kus s aplikovaním některých dalších úprav, spíše technologického a vzhledového charakteru (např. jiná aretace kulisy, zvenku maskovaná za spínač neutrálu, výrobně jednodušší úprava výstupního hřídele atd.) a také to, že druhý upravovaný kus - moje původní "čtyřkvaltovka" - už měla před úpravou vyměněných za nové mnoho dílů (bronzová pouzdra kol, řadicí objímky + 2 vidlice, kola 3. stupně, segment našlapování vč. hřídele a protikola.

Prodávaná skříň je odzkoušená ročním provozem na sólovce - absolutně bez jakýchkoliv problémů. Asi 2000 km. Je kompletní, vč. výstupní vidlice hardyspojky, jen namontovat. Jediné co chybí je zátka s měrkou a vypínací páka spojky - nemám druhý kus.
Rekapitulace, co bylo provedeno a co to stálo:

Převodovka jako kompletní jetý ale použitelný kus k úpravě z druhé ruky 2500,- Kč. Dále přes e-shopy uralzentrale + oldtimergarage nové:
- kola 5. stupně 54,- EUR
- řadicí vidlička 10,- EUR
- řadicí drapáček 8,- EUR
- segment startovací páky 20,- EUR
- řadicí objímka 5. stupně 10,- EUR
- drážkovaný náboj 5. stupně 10,- EUR
Celkem za 112,- EUR, t. j. cca 2700,- Kč. Dále 200,- Kč navaření nového víčka, na cca 800,- Kč vyšla v nákladech na materiál, výrobu a tepelné zpracování nová kulisa. Know-how vývoje, drobný materiál (nová ložiska, gufera, spojovák, pera) a bokovkou či vlastnoručně vyrobené díly a provedené úpravy skříně a hřídelů nepočítám. Navíc je vypouzdřeno zadní víko v prostoru vypínacího ložiska, a proto dokonale těsní okolo tlačného pístku.


Další podrobnosti a ev. dohoda o ceně přes SZ.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

Re: P: Převodovka Dněpr - pětistupňová

Nový příspěvek od host »

Tak to zkusím ještě jednou, kdyby měl někdo náhodou zájem....
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Odpovědět