P: Převodovka Dněpr - pětistupňová
Napsal: 03 dub 2016, 18:21
Nabízím k prodeji "prototypovou" pětistupňovou převodovku Dněpr - původně provedení se zpátečkou, s nástavkem na montáž mokrého čističe. Více o této převodovce - str. 3 a dále:
http://www.uralforum.cz/viewtopic.php?f ... 7&start=30
Důvod prodeje - vyroben druhý vývojový kus s aplikovaním některých dalších úprav, spíše technologického a vzhledového charakteru (např. jiná aretace kulisy, zvenku maskovaná za spínač neutrálu, výrobně jednodušší úprava výstupního hřídele atd.) a také to, že druhý upravovaný kus - moje původní "čtyřkvaltovka" - už měla před úpravou vyměněných za nové mnoho dílů (bronzová pouzdra kol, řadicí objímky + 2 vidlice, kola 3. stupně, segment našlapování vč. hřídele a protikola.
Prodávaná skříň je odzkoušená ročním provozem na sólovce - absolutně bez jakýchkoliv problémů. Asi 2000 km. Je kompletní, vč. výstupní vidlice hardyspojky, jen namontovat. Jediné co chybí je zátka s měrkou a vypínací páka spojky - nemám druhý kus.
Rekapitulace, co bylo provedeno a co to stálo:
Převodovka jako kompletní jetý ale použitelný kus k úpravě z druhé ruky 2500,- Kč. Dále přes e-shopy uralzentrale + oldtimergarage nové:
- kola 5. stupně 54,- EUR
- řadicí vidlička 10,- EUR
- řadicí drapáček 8,- EUR
- segment startovací páky 20,- EUR
- řadicí objímka 5. stupně 10,- EUR
- drážkovaný náboj 5. stupně 10,- EUR
Celkem za 112,- EUR, t. j. cca 2700,- Kč. Dále 200,- Kč navaření nového víčka, na cca 800,- Kč vyšla v nákladech na materiál, výrobu a tepelné zpracování nová kulisa. Know-how vývoje, drobný materiál (nová ložiska, gufera, spojovák, pera) a bokovkou či vlastnoručně vyrobené díly a provedené úpravy skříně a hřídelů nepočítám. Navíc je vypouzdřeno zadní víko v prostoru vypínacího ložiska, a proto dokonale těsní okolo tlačného pístku.
Další podrobnosti a ev. dohoda o ceně přes SZ.
http://www.uralforum.cz/viewtopic.php?f ... 7&start=30
Důvod prodeje - vyroben druhý vývojový kus s aplikovaním některých dalších úprav, spíše technologického a vzhledového charakteru (např. jiná aretace kulisy, zvenku maskovaná za spínač neutrálu, výrobně jednodušší úprava výstupního hřídele atd.) a také to, že druhý upravovaný kus - moje původní "čtyřkvaltovka" - už měla před úpravou vyměněných za nové mnoho dílů (bronzová pouzdra kol, řadicí objímky + 2 vidlice, kola 3. stupně, segment našlapování vč. hřídele a protikola.
Prodávaná skříň je odzkoušená ročním provozem na sólovce - absolutně bez jakýchkoliv problémů. Asi 2000 km. Je kompletní, vč. výstupní vidlice hardyspojky, jen namontovat. Jediné co chybí je zátka s měrkou a vypínací páka spojky - nemám druhý kus.
Rekapitulace, co bylo provedeno a co to stálo:
Převodovka jako kompletní jetý ale použitelný kus k úpravě z druhé ruky 2500,- Kč. Dále přes e-shopy uralzentrale + oldtimergarage nové:
- kola 5. stupně 54,- EUR
- řadicí vidlička 10,- EUR
- řadicí drapáček 8,- EUR
- segment startovací páky 20,- EUR
- řadicí objímka 5. stupně 10,- EUR
- drážkovaný náboj 5. stupně 10,- EUR
Celkem za 112,- EUR, t. j. cca 2700,- Kč. Dále 200,- Kč navaření nového víčka, na cca 800,- Kč vyšla v nákladech na materiál, výrobu a tepelné zpracování nová kulisa. Know-how vývoje, drobný materiál (nová ložiska, gufera, spojovák, pera) a bokovkou či vlastnoručně vyrobené díly a provedené úpravy skříně a hřídelů nepočítám. Navíc je vypouzdřeno zadní víko v prostoru vypínacího ložiska, a proto dokonale těsní okolo tlačného pístku.
Další podrobnosti a ev. dohoda o ceně přes SZ.