Zadní světla a světlo přední side K750
Pravidla fóra
Nedaří se Vám něco sehnat? Zeptejte se, možná to někdo z nás už někde viděl.
Nedaří se Vám něco sehnat? Zeptejte se, možná to někdo z nás už někde viděl.
-
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Zadní světla a světlo přední side K750
V Chotusicích jsem byl jednou. Kupoval jsem tam svůj poslední sovětskej alternátor. Byl úplně novej, hezkej, dokonce i se záručákem (ovšem uplatnitelnym tak v rusku), v originál krabici za 1500,-. Jenže jak známo, po roce zemřel taky. Teď z něj používám přirubu s excentrem... Vstup a parkování nějak tak jako psal Bobanbob...
Pak jsem taky v dávných dobách byl v Brně, kde jsem kupoval zadní Káčkový světlo (hříbek), který tam mam místo originál Dněpřího. Tenkrát bylo za 450,- a vstup byl pár kaček. Takže dráž vyšla ta cesta...
Pak jsem taky v dávných dobách byl v Brně, kde jsem kupoval zadní Káčkový světlo (hříbek), který tam mam místo originál Dněpřího. Tenkrát bylo za 450,- a vstup byl pár kaček. Takže dráž vyšla ta cesta...
Re: Zadní světla a světlo přední side K750
Je to možný, těch brigádníků je tam docela dost ale na provoz takové burzy je to potřeba. Jinak jsem tam zaslechl jak někomu kapsáři rořízli kapsu u kalhot žiletkou a zajeli i do nohy.
Polák se usmlouval docela dobře a ti litevci chtěli za přední káčový blatník 400,-Kč. Nebyl nic moc ale já ho potřeboval na výrobu odklápěcího zadního blatníku. Vrátil jsem se k nim a navrhl 300,- a vpohodě kývnul. Jinak tu sólo emku u nich jsem slyšel nastartovanou. Mohu říci že to byla hudba pro uši. Motor pěkně potichu běžel, spíš tikal bez jakýchkoliv jiných zvuků. Takový chod motoru u ruského spoďáka jsem ještě neslyšel. Možná to bylo tlumiči výfuků.
No a ještě se vrátím k burzám. Také jsem tam někde v Chotusicích zaslechl že "kladenská burza upadá a není to co to bývalo". Nevím jestli návštěvností nebo cenama. Na kladenské se dalo nakoupit docela za slušné ceny ale také tam přitvrdili, tak to bude asi tím. Jinak je burza v Nupakách a kdo tam byl naposledy tak si asi udělel obrázek sám. Pár nakupujicích a pár prodejců. Tahle burza asi dlouho nevydrží, vlastně se ani pořádně nerozeběhla. Když začínali Chotusice tak také nejdřív kdo z Vás pamatuje byly na takovém plácku za hospodou plus nějací prodejci u silnice. Start do dnešní podoby byl raketový. Výhodou rozmachu Chotusic bylo že jinde burzy u nás nebyly tak často a nebylo jich tolik.
Toto ale spíš patří na jiné vlákno na téma burzy....
Polák se usmlouval docela dobře a ti litevci chtěli za přední káčový blatník 400,-Kč. Nebyl nic moc ale já ho potřeboval na výrobu odklápěcího zadního blatníku. Vrátil jsem se k nim a navrhl 300,- a vpohodě kývnul. Jinak tu sólo emku u nich jsem slyšel nastartovanou. Mohu říci že to byla hudba pro uši. Motor pěkně potichu běžel, spíš tikal bez jakýchkoliv jiných zvuků. Takový chod motoru u ruského spoďáka jsem ještě neslyšel. Možná to bylo tlumiči výfuků.
No a ještě se vrátím k burzám. Také jsem tam někde v Chotusicích zaslechl že "kladenská burza upadá a není to co to bývalo". Nevím jestli návštěvností nebo cenama. Na kladenské se dalo nakoupit docela za slušné ceny ale také tam přitvrdili, tak to bude asi tím. Jinak je burza v Nupakách a kdo tam byl naposledy tak si asi udělel obrázek sám. Pár nakupujicích a pár prodejců. Tahle burza asi dlouho nevydrží, vlastně se ani pořádně nerozeběhla. Když začínali Chotusice tak také nejdřív kdo z Vás pamatuje byly na takovém plácku za hospodou plus nějací prodejci u silnice. Start do dnešní podoby byl raketový. Výhodou rozmachu Chotusic bylo že jinde burzy u nás nebyly tak často a nebylo jich tolik.
Toto ale spíš patří na jiné vlákno na téma burzy....
Re: Zadní světla a světlo přední side K750
Když jsem byl v Kladně naposled (loni), tak tam byla velmi slušná nabídka, spousta prodejců i kupujících, jen to mělo jednu zásadní vadu - nebylo tam vůbec nic na sovětské stroje.
V Nupakách jsem byl loni na jaře a litoval jsem projetého benzínu. Bylo tam pár (do deseti) vetešníků a jinak vůbec nic.
Nejsem ale veteránista, na burzy jezdím jen občas s tím, že bych tam mohl koupit nějaké díly co mi stačí jeté a nemusel kupovat hned nové.
V Nupakách jsem byl loni na jaře a litoval jsem projetého benzínu. Bylo tam pár (do deseti) vetešníků a jinak vůbec nic.
Nejsem ale veteránista, na burzy jezdím jen občas s tím, že bych tam mohl koupit nějaké díly co mi stačí jeté a nemusel kupovat hned nové.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Zadní světla a světlo přední side K750
Říkám si líná huba, holý neštěstí, tak to zkusím tady sháním zadní světla na moto i side, sítě jsou rozhozené (fapeko),ale zatím nic kloudnýho. Cena je všude téměř stejná, ale samý šrot. Nemáte náhodou někdo doma volná dvě světla ve slušném stavu, terá by byla na prodej? Nebo kontakt na někoho kdo je má. Potřebuju je, než začnu moto rozebírat a opravovat, abych nevrtal do lakovaného. Nějaká jako jsou tyhle z armyburzy. Moc děkuji za jaký koliv kontakt. Koukal jsem na allegro, ale nic kloudnýho tam není.
http://www.armyburza.cz/cache/images/de ... 536854.jpg
http://www.armyburza.cz/cache/images/de ... 536854.jpg
Re: Zadní světla a světlo přední side K750
Světla budou soudruzi jen musíte být trpěliví
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Re: Zadní světla a světlo přední side K750
Já vím, vždyť čekám, jen se nemůžu dočkat, až to všechno spasuju a zase rozeberu a pošlu na pískování a komaxit.
Re: Zadní světla a světlo přední side K750
Přední pozičku na sajdu mám, celkem slušná, jenom šrouby nepřežily demontáž.
MV650
K750
K750
Re: Zadní světla a světlo přední side K750
Chlapi tak jsem sehnal ty nové zadní světla
Cena je 200zl i s gumou .....levněji jsem to nikde nesehnal
Tak si pisněte kdo má zájem
Ted ještě sháním ty želviky na side bez osvětlení SPZ
Cena je 200zl i s gumou .....levněji jsem to nikde nesehnal
Tak si pisněte kdo má zájem
Ted ještě sháním ty želviky na side bez osvětlení SPZ
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Re: Zadní světla a světlo přední side K750
fapeko-kolik je vlastně dnes kurz zlotého? A na ty prohnuté podložky na kliku jsi ještě nenarazil? Byl jsem v Chotusicích a taky nic...Díky
Re: Zadní světla a světlo přední side K750
Kurz zloteho byl pred tydnem 6,50 ,ale lita si to jak chce nahoru a dolu. Ted uz bude mozna lepsi ,protoze euro jde dolu.
Podlozky jsem nikde jeste nevidel s tim spravnym rozmerem
Přikládám foto světla na blatník side
Podlozky jsem nikde jeste nevidel s tim spravnym rozmerem
Přikládám foto světla na blatník side
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 20 dub 2014, 12:24
Re: Zadní světla a světlo přední side K750
Ty vymezovací podložkyaxialní vule klikovky ma ural zentale.de
je zajimavý že v každým druhým motoru co dělám chybí a klika jezdí sem a tam.
je zajimavý že v každým druhým motoru co dělám chybí a klika jezdí sem a tam.
Re: Zadní světla a světlo přední side K750
I když to sem do tématu vůbec nepatří, tak musím reagovat.Dmitryservis píše:Ty vymezovací podložkyaxialní vule klikovky ma ural zentale.de
je zajimavý že v každým druhým motoru co dělám chybí a klika jezdí sem a tam.
Klika motoru (každého bez výjimky) musí být axiálně vedená pouze v jenom bodě (ložisku), a to maximálně "pevně". Tím míním uložení s minimální, ale jednoznačnou vůlí, nikoliv žádné "vyšprajcování" čímsi pružným. To je obecný princip tzv. staticky určitého uložení jakéhokoliv hřídele.
U našich motorů, aspoň SV, je klika vedená předním ložiskem, které je (musí být) ve svém pouzdře pečlivě axiálně vymezeno víčkem pouzdra (a ev. vymezovacími podložkami) tak, že jeho vnější kroužek je v pouzdře těsně sevřen. Tedy axiální pohyb ložiska je nemožný.
Natažením předního čepu kliky do vnitřního kroužku a následným dotažením přes spodní rozvodové kolo je klika fixována na svém místě a tečka.
Pružné podložení zadního ložiska má (domnívám se) pouze za úkol pružně kompenzovat jeho (nebo kliky) nepatrné posuvy v rámci tepelné roztažnosti jednotlivých dílů. Rozhodně nemůže a ani nesmí suplovat axiální zajištění celé kliky!
Pokud to takhle u některého motoru je, je něco někde (viz výše) špatně.
Příklad na závěr - u mého motoru jsem musel korektní usazení předního ložiska (pasováno nejprve jen se samotným ložiskem mimo motor) provést s podložením cca 1,1 mm, i když katalog na žádné vymezovací podložky neodkazuje.
Asi by to chtělo celé převést do technických témat....
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Re: Zadní světla a světlo přední side K750
Potom si člověk ale musí položit otázku, proč to konstruktér takhle nakreslil? Určitě nejsme chytřejší než on. A přední domeček ložiska je jen kus plechu, nic víc. Mám zato, že pružná podložka je určitá ochrana klikového hřídele protože rázy od strany setrváku by jistě při vůli nadělaly větší paseku, a skládaná klika je vždy choulostivější než odlévaná.., kde je axiál konstrukčně snažší..
Re: Zadní světla a světlo přední side K750
Já obecné zákony mechaniky nikomu nevnucuju
Je to na úsudku každého soudruha i nesoudruha
Je to na úsudku každého soudruha i nesoudruha
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Zadní světla a světlo přední side K750
někde výše psal někdo něco o fréze, že to právě vymezuje tepelnou roztaznost v tomto pripade kliky mezi temi lozisky. Podle me to take drzi ten kovovy krouzek a filcak pritlaceny k vystupu ze skrine, aby to tesnilo olej z rozstriku
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP