odpojitelna sajda

Dovozy, přihlašování na bílé nebo zelené značky, přestavby.
Pravidla fóra
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.

odpojitelna sajda

Nový příspěvekod hipik634-750 » 14 črc 2012, 14:53

Odpojitelna sajda - je to zapsatelny do vecek? Docela by se to hodilo. Lze?
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
hipik634-750
 
Příspěvky: 997
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: odpojitelna sajda

Nový příspěvekod Dneprstein » 15 črc 2012, 11:21

Obávám se, že nejde. Ale ve skutečnosti tak jezdí kde kdo...
Dneprstein
 
Příspěvky: 608
Registrován: 21 led 2011, 13:28

Re: odpojitelna sajda

Nový příspěvekod Honda Wanderer » 15 črc 2012, 11:41

Papírově to nejde, mění se tím rozměry vozidla. Musely by tam být uvedeny dvoje rozměry, hmotnosti, počty sedadel apod. Jezdit s odpojenou sajdou, která je zapasána v papírech, že odpojit nejde, tj. motocykl má být provozován jen s ní, je podle mě dost o hubu. Obávám se, že v případě nehody, se na majiteli stroje pojišťovna zhojí, bez ohledu na to, kdo je viníkem. Ono jde lecos, ale do prvního průšvihu.
Don't give in without the fight!
Russian war motorcyclist on M-72 . . . adept na výuční list v ИМЗ
Неслушай машину, сматри крайину!
Uživatelský avatar
Honda Wanderer
 
Příspěvky: 373
Registrován: 21 zář 2011, 07:55
Bydliště: kde končej brambory a začíná víno

Re: odpojitelna sajda

Nový příspěvekod Ivo » 16 črc 2012, 18:37

Papírově to lze... Pokud budeš mít v papírech zapsáno : Alternativně sidecar+1 Tak to mám zapsané u bmw v papírech
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 256
Registrován: 20 led 2011, 18:30
Bydliště: Nový Hradec Králové

Re: odpojitelna sajda

Nový příspěvekod hipik634-750 » 16 črc 2012, 21:53

bezva,dik
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
hipik634-750
 
Příspěvky: 997
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: odpojitelna sajda

Nový příspěvekod Bzricho » 21 črc 2012, 11:33

je tu niekto kto má podobné skúsenosti z odpojiteľnou side zo slovenska. chcem namontovať side na kyvačku a podla sl zákonov je možné iba z alebo bes side jazdiť a iná možnosť udajne ani neexistuje
Bzricho
 
Příspěvky: 47
Registrován: 25 srp 2011, 20:19

Re: odpojitelna sajda

Nový příspěvekod jean » 22 črc 2012, 07:33

Bzricho, asi to nejde, ale jednoducho využi to, že ako súprava je to dosť raritné, policajti ťa zastavia skôr kvôli spoločnej fotke. Nemyslím, že by ich napadlo sa vrtať v tom, či je sajda zapísaná. Teda, ak ich nenasereš, to vedia byť veľmi dôkladní (vlastná skúsenosť s autom)
Na mňa na kývačke maximálne tak divno pozerajú, ale vždy mi dali pokoj.
jean
 
Příspěvky: 33
Registrován: 01 říj 2011, 20:17

Re: odpojitelna sajda

Nový příspěvekod Bzricho » 22 črc 2012, 09:18

no to pozná asi každý kto má o koleso navyše. mňa zastavili fízli z dneprom keď som ho mal na vlečke aby si ho obzreli.
ale mne ide o to mať možnosť použivať side tak ako kedysi keď budem potrebovať rýchli transport tak bez nej a ak sa budem chcieť voziť alebo niekoho tak s nou. zapísať ju do tp by nemal byť problém ale bezproblémovo bez nej jazdiť asi už bude predstavovať problém ak budem napríklad účastnikom dopravnej nehody
Bzricho
 
Příspěvky: 47
Registrován: 25 srp 2011, 20:19

Re: odpojitelna sajda

Nový příspěvekod Michal » 22 črc 2012, 19:49

Dříve šla přihlásit/zapsat spousta věcí.
Jestli dnes někdo dokáže protlačit do papírů odpojitelnou sajdu, tak to bude výkon hodný hluboké poklony.
Od té doby, co jeden pán dokázal neupřesněným způsobem v roce 2011 vojenského Dněpra MV-650 s ukrajinským TP přihlásit na normální bílé značky, věřím že je při tlačence na správných místech možné naprosto cokoliv.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
Michal
 
Příspěvky: 1072
Registrován: 14 led 2011, 22:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: odpojitelna sajda

Nový příspěvekod KOVROVEC5 » 28 bře 2013, 19:55

Ahoj,dle současné legislativy vytvořené dle evropské unie je motocykl solo kategorie vozidal LC,moto se side je LD.Legislativně je to tedy odlišné vozidlo,takže to klidně můžeme srovnávat třeba ze čtyřkolkou LE.
Změna kategorie vozidla je možná formou přestavby,absolvování úředního kolečka ,eventuelně STK a změnou zápisu v
dokladech.
Štastni ti co mají doklady dle staré legislativy kde je to zapsáno s odpojitelnou side.
Jinak na cestě bych ani tak neměl strach z policie,ti jsou spíš zvědaví na stroj,ale v případě nějaké nehody nastane velký problém s pojišťovnou.Ta se hrabe ve všech maličkostech a stačí i jiný rozměr pneu než je v dokladech a už krátí plnění i když povinné ručení je v pořádku.Platit je pak na postiženém a v případě nějakého léčení může jít o statisíce.
KOVROVEC5
 
Příspěvky: 99
Registrován: 04 čer 2012, 11:12

Re: odpojitelna sajda

Nový příspěvekod serpico-3 » 30 bře 2013, 17:39

Já mám papíry z dávné doby a nestudoval jsem, zda tam mám napsáno něco o odpojitelné sajdě..Ale byrokratičtí blbečci z EU, neustále vymýšlejí nové a nové "osvobozující" zákony. V dobách, z kterých já mám papíry, sajda nahrazovala automobil, který nebyl tak dostupný jako dnes. Sajda stála v kolně, rám na špalkách, majitel jezdil se solo motorkou do práce a když potřeboval odvézt rodinu nebo materiál na stavbu domku, sajdu zapojil a vyrazil.. Logické, srozumitelné , ale neevropské, dnes nikdo bez klimatizace nedá ani ránu... :)
Naposledy upravil serpico-3 dne 30 bře 2013, 22:33, celkově upraveno 1
serpico-3
 
Příspěvky: 454
Registrován: 16 led 2013, 17:03

Re: odpojitelna sajda

Nový příspěvekod hipik634-750 » 30 bře 2013, 20:21

a jak je to v pripade véček ? tam možná takové omezení nutně neplatí?
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
hipik634-750
 
Příspěvky: 997
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: odpojitelna sajda

Nový příspěvekod Jirka-MT9 » 31 bře 2013, 09:23

V případě veteránských papírů tam máš fotku, takže i blbý policajt musí na první pohled poznat že jedeš s něčím jiným, než na co byly doklady vydány.
Uživatelský avatar
Jirka-MT9
 
Příspěvky: 776
Registrován: 08 úno 2011, 03:07
Bydliště: Janovice nad Úhlavou

Re: odpojitelna sajda

Nový příspěvekod hipik634-750 » 31 bře 2013, 12:06

tak mu ukazes fotku z druhy strany :) ?
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
hipik634-750
 
Příspěvky: 997
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: odpojitelna sajda

Nový příspěvekod arno77 » 31 bře 2013, 14:56

hipik634-750 píše:tak mu ukazes fotku z druhy strany :) ?


Ono tu fotku ve veteránských dokladech si nemůžeš udělat jak se ti zlíbí a z jakého úhlu pohledu chceš.
Myslím, že je tam předoboční a zadoboční pohled. Tudíž neschováš vůbec nic ;)
Kolega odsud z fóra dělal Véčka na Emku a musel znovu dodat fotky, možná i dvakrát, než byli komisaři spokojeni. Má to své přesné pravidla.
M-72
Uživatelský avatar
arno77
 
Příspěvky: 442
Registrován: 01 kvě 2011, 20:27
Bydliště: Opavsko

Další

Zpět na Papírování

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník