doklady k ural 750
Pravidla fóra
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.
doklady k ural 750
zdravím naletěl jsem ukrajinským dodavatelům moto šrotu.přivezli k750 snad nemám s tím žádné skušenosti,moto je bez štítku a hlavně bez papírů.moje blbost,nechal jsem to zgenerálkovat.další chyba go dělal břídíl který o tom nemá ani páru.moto vypadá dobře ale nezavrčí a nezavrčí.nakonec jsem zjistil že na čísla co je na rámu jezdí nějaký ural v pelhřimově.poradí někdo co mám dělat?nacpal jsem do mota dost peněz a nic se neděje.udělal by někdo novou go celého motociklu?a jestli se dají sehnat papíry na přihlášení?díky za odpověd
Re: doklady k ural 750
1: Ural K750 motocykl neexistuje
2: Čislo se dá přerazit, zajit na úřad dopravy s mým virtuálním číslem a zjistit jestli náhodou nekoliduje s jiným motocyklem a potom udělat veteránskou testaci
3:Všechny motorky z bývalého východního bloku dovezeny k nám jsou šroty
4: Než někomu něco dám na opravu ,tak si prvně zjistím recenze na něj
2: Čislo se dá přerazit, zajit na úřad dopravy s mým virtuálním číslem a zjistit jestli náhodou nekoliduje s jiným motocyklem a potom udělat veteránskou testaci
3:Všechny motorky z bývalého východního bloku dovezeny k nám jsou šroty
4: Než někomu něco dám na opravu ,tak si prvně zjistím recenze na něj
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
- Pavel Kučera
- Příspěvky: 121
- Registrován: 16 úno 2011, 11:12
- Kontaktovat uživatele:
Re: doklady k ural 750
Dobrý den,
bohužel nejste jediný, už dlouho jsem chtěl tento příspěvek napsat, pro Vás bohužel pozdě:
https://uralforum.cz/viewtopic.php?f=10 ... =15#p20073
Jinak rada nechat si od někoho jiného než registru vozidel "přidělit" jiné výrobní číslo/VIN, není možná úplně ideání.
Pokud si někdo doveze motocykl se stejným číslem a originálními doklady, bude se zkoumat, kdo podváděl a máte zase problém. Jen pro info, nejedná se pouze o databázi registru vozidel ČR, ale celé EU!
Vím, musela by to být velká náhoda, ale ...
... a navíc je to podvod, nebo už trestný čin, nevím
bohužel nejste jediný, už dlouho jsem chtěl tento příspěvek napsat, pro Vás bohužel pozdě:
https://uralforum.cz/viewtopic.php?f=10 ... =15#p20073
Jinak rada nechat si od někoho jiného než registru vozidel "přidělit" jiné výrobní číslo/VIN, není možná úplně ideání.
Pokud si někdo doveze motocykl se stejným číslem a originálními doklady, bude se zkoumat, kdo podváděl a máte zase problém. Jen pro info, nejedná se pouze o databázi registru vozidel ČR, ale celé EU!
Vím, musela by to být velká náhoda, ale ...
... a navíc je to podvod, nebo už trestný čin, nevím
SovMotCentr | Pavel Kučera
Rozhraní 75 | 569 03 Rozhraní | Česká republika
tel.: +420 461 723 746
e: info@ural.cz | w: www.ural.cz | fb: MotocyklyUral
Rozhraní 75 | 569 03 Rozhraní | Česká republika
tel.: +420 461 723 746
e: info@ural.cz | w: www.ural.cz | fb: MotocyklyUral
Re: doklady k ural 750
pejsek32> Spousta věcí mi tu zní divně.
K750 ani Dněpr nemá z výroby VIN, jen krátké sériové číslo. VIN tomu přidělil až úředník v ČR nebo jinde v EU. Nevím tedy, jak na tom jsou exportní verze Dněprů, zda neměly VIN z výroby. Nevím, od kdy mají VIN Uraly. Ural jen se sériovým číslem rámu může mít klidně stejné číslo, jako K750, pokud mají stejný počet číslic. Narozdíl od VIN není zaručena světová unikátnost čísla, jde o výrobky dvou různých továren, co spolu nic nesdílely.
Má K750 vůbec mít z výroby číslo rámu? Někde jsem slyšel, že má jen štítek s číslem. A ten je ještě šroubovací. Ale mám to jen z doslechu. Číslo rámu tam mohl vyrazit někdo až v Evropě, protože úřednímu šimlovi se spousta zvláštností cizí produkce vysvětluje těžko.
Tedy štítek je přišroubovaný určitě, to mám stejně i na Dněpru r.v. 2002.
Papíry u stroje z Ukrajiny? Polovina Dněprů (a všechny skůtry), co jsem na Ukrajině viděl jezdit, neměla SPZ. Na Ukrajině papíry neřeší, po normálních silnicích s tím nejezděj. A také většinou chyběla světla a vůbec vypadaly jako absolutní šrot, co maj místní na vození dřeva z lesa a sena z pole. Bez čeho to ještě nějak jede, to se neopravuje a když už to nejede, dobastlí se to aby to ještě chvíli nějak jelo. Do Polska se to přiveze jako šrot, rám zvlášť, motor zvlášť. Poláci z náhodně vybraných dílů z hromady šrotu složí motorku tvořenou díly všech modelů a ročníků, KMZ a IMZ dohromady. Na stojáka to nastříkají na zeleno i s pneumatikama a voila, generálka je hotová. V čechách na burze to někdo koupí.
Pokud by to papíry mělo, určitě neřešili oficiální vývoz, takže jsou spíše formální překážkou.
K750 ani Dněpr nemá z výroby VIN, jen krátké sériové číslo. VIN tomu přidělil až úředník v ČR nebo jinde v EU. Nevím tedy, jak na tom jsou exportní verze Dněprů, zda neměly VIN z výroby. Nevím, od kdy mají VIN Uraly. Ural jen se sériovým číslem rámu může mít klidně stejné číslo, jako K750, pokud mají stejný počet číslic. Narozdíl od VIN není zaručena světová unikátnost čísla, jde o výrobky dvou různých továren, co spolu nic nesdílely.
Má K750 vůbec mít z výroby číslo rámu? Někde jsem slyšel, že má jen štítek s číslem. A ten je ještě šroubovací. Ale mám to jen z doslechu. Číslo rámu tam mohl vyrazit někdo až v Evropě, protože úřednímu šimlovi se spousta zvláštností cizí produkce vysvětluje těžko.
Tedy štítek je přišroubovaný určitě, to mám stejně i na Dněpru r.v. 2002.
Papíry u stroje z Ukrajiny? Polovina Dněprů (a všechny skůtry), co jsem na Ukrajině viděl jezdit, neměla SPZ. Na Ukrajině papíry neřeší, po normálních silnicích s tím nejezděj. A také většinou chyběla světla a vůbec vypadaly jako absolutní šrot, co maj místní na vození dřeva z lesa a sena z pole. Bez čeho to ještě nějak jede, to se neopravuje a když už to nejede, dobastlí se to aby to ještě chvíli nějak jelo. Do Polska se to přiveze jako šrot, rám zvlášť, motor zvlášť. Poláci z náhodně vybraných dílů z hromady šrotu složí motorku tvořenou díly všech modelů a ročníků, KMZ a IMZ dohromady. Na stojáka to nastříkají na zeleno i s pneumatikama a voila, generálka je hotová. V čechách na burze to někdo koupí.
Pokud by to papíry mělo, určitě neřešili oficiální vývoz, takže jsou spíše formální překážkou.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: doklady k ural 750
já vím že jsem naletěl ale číslo to má na rámu vyražený vzadu u tlumiče na levý straně,a štítek šroubovací ten tam nebyl ten někdo vyšrouboval,narval jsem do toho balík a ted mi to stojí v garáži, a vlastně ani nevím jestli je to ural nebo dněpr.dík za odpovědi.
Re: doklady k ural 750
pane neměl by ste zájem udělat mi go celého motociklu?jsem ze severních čech díkyfapeko píše:1: Ural K750 motocykl neexistuje
2: Čislo se dá přerazit, zajit na úřad dopravy s mým virtuálním číslem a zjistit jestli náhodou nekoliduje s jiným motocyklem a potom udělat veteránskou testaci
3:Všechny motorky z bývalého východního bloku dovezeny k nám jsou šroty
4: Než někomu něco dám na opravu ,tak si prvně zjistím recenze na něj