Tak se to povedlo a z Dněpra 11 bez poháněné sajdy je Dněpr 16 z poháněnou sajdou. Akorát to chtělo zažádat na Odboru dopravy žádost k přestavbě, od Pavla Kučery jako dovozce potvrdit co se při přestavbě změní, potom zase na Odbor dopravy aby dali k přestavbě číslo jednací, zajet s Dněprem na STK, kde to zkontrolovali a udělali novou technickou a napsali pro Odbor dopravy údaje, které se změní v TP. Na Odboru dopravy změnili údaje v TP, vydali nový malý techničák a mám legálně Dněpr 16 KZM 8.922 z původního Dněpr 11 KMZ 8.155.
Dohromady celkem za 3 600 Kč.
Z Dněpra 11 na Dněpra 16
Pravidla fóra
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.
Re: Z Dněpra 11 na Dněpra 16
Blahopřeji k porážce úředního šimla. To se ti to bude jezdit po pláži až budeš trénovat na sraz co? Už se na tu vaši zatracenou pláž mooc těším. Jsem na tebe zvědav jak si poradíš se šumavskými cestami, zvažuji zařadit do vyjížďky jeden takový zajímavý úsek, ale nejdříve musím zkusit jak se to dá projet se sajdou. Zatím jsem to projížděl jen v solu. Ale neboj, mám připravenou i objízdnou trasu pro méně postižené jedince. Nic, jdu do dílny konečně ladit ty hladiny na karburátorech. Ve snaze optimalizovat směs dle svíček Colortune jsem si to tak rozhodil že bych si dal facku. Bylo to stále bohaté v celém rozsahu až jsem se rozhodl laborovat s hladinou a to jsem neměl dělat. Vrátím to vše zpět, bohaté nebohaté - hlavně že to jede.