Tak se to povedlo a z Dněpra 11 bez poháněné sajdy je Dněpr 16 z poháněnou sajdou. Akorát to chtělo zažádat na Odboru dopravy žádost k přestavbě, od Pavla Kučery jako dovozce potvrdit co se při přestavbě změní, potom zase na Odbor dopravy aby dali k přestavbě číslo jednací, zajet s Dněprem na STK, kde to zkontrolovali a udělali novou technickou a napsali pro Odbor dopravy údaje, které se změní v TP. Na Odboru dopravy změnili údaje v TP, vydali nový malý techničák a mám legálně Dněpr 16 KZM 8.922 z původního Dněpr 11 KMZ 8.155.
Dohromady celkem za 3 600 Kč.
Z Dněpra 11 na Dněpra 16
Pravidla fóra
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.