Stránka 1 z 1

Konečně na papírech

Napsal: 10 črc 2014, 19:08
od Zuchnoff
Po velkém úsilí a nemalém finančním poplatku se nám podařilo přihlásit Dněpra z Ukrajiny z roku 1978 na normální RZ,a tak už nic nezbývá a můžu do něj investovat a upravit podle vlastních představ a jezdit.

Re: Konečně na papírech

Napsal: 10 črc 2014, 20:10
od hipik634-750
napises postup ?

Re: Konečně na papírech

Napsal: 13 črc 2014, 11:41
od Zuchnoff
koupeno na Ukrajině se známým Polákem,ten si to přihlásil v Polsku na sebe,odhlásil na mě a pak nekonečná práce s českýma úřadama-né každé STK a evidence mot.vozidel chce dělat přihlášení takových strojů

Re: Konečně na papírech

Napsal: 13 črc 2014, 13:51
od hipik634-750
co te ta sranda vysla - myslim to cely papirovani ... vcetne te PL strany

Re: Konečně na papírech

Napsal: 13 črc 2014, 18:48
od Zuchnoff
nevedu si účetnictví,ale asi 30000 včetně motocyklu

Re: Konečně na papírech

Napsal: 14 črc 2014, 22:16
od fapeko
hipik634-750 píše:co te ta sranda vysla - myslim to cely papirovani ... vcetne te PL strany
Pokud máš k tomu dovozové papíry a zaplaceno clo tak v Pl to vychází na cca 700zl
Pokud nemáš nic a papíry koupíš v PL tak to vyjde na cca 2000zl na K-750,M72(čím starší tím dražší)
Potom znovu musíš udělat další dovoz do CZ a to vychází na cca 4500kč.
Plus ještě další náklady jako notářsky potvrzený překlad atd.
A potom ještě najít tu správnou STK a úředníka na dopravce co nebudou mít blbé kecy :?

Pokud jsou ještě podmínky ježdění na veterán. SPZ benevolentní tak vždy půjdu do zelených značek ,ale pokud se to zpřísní tak jak je to na Slovensku ,tak budu hledat cestu k bílým SPZ přes to Polsko

Re: Konečně na papírech

Napsal: 19 črc 2014, 09:00
od Jarda
A jak je to na Slovensku?To je to o hodně přísnější,nebo se vyplnuje kniha jízd apod.?

Re: Konečně na papírech

Napsal: 19 črc 2014, 21:41
od fapeko
Pokud vím ,tak maji s požehnáním státu Združenie zberateľov historických vozidiel SR v čele s nějakým senilním ředitelem Váry a ti rozhodují o všem co lze a nelze přihlásit.
Tohle združení si vytvořilo na tomhle svůj byznys s vlastnímy zákony a to tak ,že pokud chceš přihlásit nějakého veterána ,tak jim musíš poslat žádost a oni tě následně pozvou na STK ,které ti předém určí,vyšlou tam svého člověka a tam posuzují stav tvého vozidla.Neuznávají žádné repliky a to včetně třeba šroubů s 13 hlavou. Pokud tam máš něco neoriginálního ,tak tě to bude stát nemalé peníze aby ti to schválili.
Mluvil jsem s klukem co měl na kyvačce šrouby M8 s 13 hlavou a kvůli tomu neprošel ,ale bylo mu řečeno že ty šrouby tam může nechat ,ale bude ho to stát 200Eur.
Prostě vše co je neorigo se bud musí vykoupit nějakou cenou co ti řekne ten komisař ,nebo jinak nedostaneš průkaz HV.Jednoduše řečeno čím více ten komisař najde neorigo dílu ,tím více dostane peněz a pry se můžu spolehnout ,že on vždy něco najde !! Lidi tam nadávají že renovovat nějaké vozidlo je strašně finančně náročné z důvodů nedostupnosti různých dílů.
Jo a tady malý dodatek který se musí podepsat :
PREHLÁSENIE ŽIADATEĽA

Prehlasujem, že uvedené vozidlo budem používať v zmysle novely *405/2000 Z.z. Zák.315/1996 Z.z.§ 2.písm.ba) / bude používané len na akcie pre historické vozidlá, (súťaže, filmovanie, výstavy). Historické vozidlo nebude používané v každodennej prevádzke.

* Zákon 405/2000 Z.z. Historickým vozidlom, je vozidlo vyrobené pred viac ako 30 rokmi, uchované a udržiavané v historicky správnom stave, je vo vlastníctve fyzickej alebo právnickej osoby, z dôvodov historických alebo technických, nie je určené na každodenné používanie a má vystavený preukaz historického vozidla vydaný príslušným národným orgánom Medzinárodnej organizácie historických vozidiel (FIVA).


Technický kódex FIVA 1.2
Historické vozidlo je mechanicky poháňané vozidlo vyrobené pred viac ako 30 rokmi, zachované a udržiavané v historicky správnom stave, nachádzajúce sa v starostlivosti osoby alebo organizácie, ktorá ho vlastní pre jeho historické a technické hodnoty, nepoužíva sa v každodennej premávke a má na základe príslušnej žiadosti vydanú identifikačnú kartu FIVA (FIVA Identity Card).


Technický kódex 1.3
Vozidlá sa majú v zásade zachovávať a udržovať v stave, v akom ich výrobca dodal pre verejnosť, vrátane príslušenstva alebo doplnkov ponúkaného výrobcom, alebo bežne predávaného počas normálnej životnosti vozidla.


Žiadateľ svojim podpisom potvrdzuje oboznámenie sa s metodikou testovania historických vozidiel, uverejnenou na internetovej stránke ZZHV.