Konečně na papírech
Pravidla fóra
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.
Konečně na papírech
Po velkém úsilí a nemalém finančním poplatku se nám podařilo přihlásit Dněpra z Ukrajiny z roku 1978 na normální RZ,a tak už nic nezbývá a můžu do něj investovat a upravit podle vlastních představ a jezdit.
Rusko není stát,to je životní styl.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Konečně na papírech
napises postup ?
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Konečně na papírech
koupeno na Ukrajině se známým Polákem,ten si to přihlásil v Polsku na sebe,odhlásil na mě a pak nekonečná práce s českýma úřadama-né každé STK a evidence mot.vozidel chce dělat přihlášení takových strojů
Rusko není stát,to je životní styl.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Konečně na papírech
co te ta sranda vysla - myslim to cely papirovani ... vcetne te PL strany
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Konečně na papírech
nevedu si účetnictví,ale asi 30000 včetně motocyklu
Rusko není stát,to je životní styl.
Re: Konečně na papírech
Pokud máš k tomu dovozové papíry a zaplaceno clo tak v Pl to vychází na cca 700zlhipik634-750 píše:co te ta sranda vysla - myslim to cely papirovani ... vcetne te PL strany
Pokud nemáš nic a papíry koupíš v PL tak to vyjde na cca 2000zl na K-750,M72(čím starší tím dražší)
Potom znovu musíš udělat další dovoz do CZ a to vychází na cca 4500kč.
Plus ještě další náklady jako notářsky potvrzený překlad atd.
A potom ještě najít tu správnou STK a úředníka na dopravce co nebudou mít blbé kecy
Pokud jsou ještě podmínky ježdění na veterán. SPZ benevolentní tak vždy půjdu do zelených značek ,ale pokud se to zpřísní tak jak je to na Slovensku ,tak budu hledat cestu k bílým SPZ přes to Polsko
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Re: Konečně na papírech
A jak je to na Slovensku?To je to o hodně přísnější,nebo se vyplnuje kniha jízd apod.?
Re: Konečně na papírech
Pokud vím ,tak maji s požehnáním státu Združenie zberateľov historických vozidiel SR v čele s nějakým senilním ředitelem Váry a ti rozhodují o všem co lze a nelze přihlásit.
Tohle združení si vytvořilo na tomhle svůj byznys s vlastnímy zákony a to tak ,že pokud chceš přihlásit nějakého veterána ,tak jim musíš poslat žádost a oni tě následně pozvou na STK ,které ti předém určí,vyšlou tam svého člověka a tam posuzují stav tvého vozidla.Neuznávají žádné repliky a to včetně třeba šroubů s 13 hlavou. Pokud tam máš něco neoriginálního ,tak tě to bude stát nemalé peníze aby ti to schválili.
Mluvil jsem s klukem co měl na kyvačce šrouby M8 s 13 hlavou a kvůli tomu neprošel ,ale bylo mu řečeno že ty šrouby tam může nechat ,ale bude ho to stát 200Eur.
Prostě vše co je neorigo se bud musí vykoupit nějakou cenou co ti řekne ten komisař ,nebo jinak nedostaneš průkaz HV.Jednoduše řečeno čím více ten komisař najde neorigo dílu ,tím více dostane peněz a pry se můžu spolehnout ,že on vždy něco najde !! Lidi tam nadávají že renovovat nějaké vozidlo je strašně finančně náročné z důvodů nedostupnosti různých dílů.
Jo a tady malý dodatek který se musí podepsat :
PREHLÁSENIE ŽIADATEĽA
Prehlasujem, že uvedené vozidlo budem používať v zmysle novely *405/2000 Z.z. Zák.315/1996 Z.z.§ 2.písm.ba) / bude používané len na akcie pre historické vozidlá, (súťaže, filmovanie, výstavy). Historické vozidlo nebude používané v každodennej prevádzke.
* Zákon 405/2000 Z.z. Historickým vozidlom, je vozidlo vyrobené pred viac ako 30 rokmi, uchované a udržiavané v historicky správnom stave, je vo vlastníctve fyzickej alebo právnickej osoby, z dôvodov historických alebo technických, nie je určené na každodenné používanie a má vystavený preukaz historického vozidla vydaný príslušným národným orgánom Medzinárodnej organizácie historických vozidiel (FIVA).
Technický kódex FIVA 1.2
Historické vozidlo je mechanicky poháňané vozidlo vyrobené pred viac ako 30 rokmi, zachované a udržiavané v historicky správnom stave, nachádzajúce sa v starostlivosti osoby alebo organizácie, ktorá ho vlastní pre jeho historické a technické hodnoty, nepoužíva sa v každodennej premávke a má na základe príslušnej žiadosti vydanú identifikačnú kartu FIVA (FIVA Identity Card).
Technický kódex 1.3
Vozidlá sa majú v zásade zachovávať a udržovať v stave, v akom ich výrobca dodal pre verejnosť, vrátane príslušenstva alebo doplnkov ponúkaného výrobcom, alebo bežne predávaného počas normálnej životnosti vozidla.
Žiadateľ svojim podpisom potvrdzuje oboznámenie sa s metodikou testovania historických vozidiel, uverejnenou na internetovej stránke ZZHV.
Tohle združení si vytvořilo na tomhle svůj byznys s vlastnímy zákony a to tak ,že pokud chceš přihlásit nějakého veterána ,tak jim musíš poslat žádost a oni tě následně pozvou na STK ,které ti předém určí,vyšlou tam svého člověka a tam posuzují stav tvého vozidla.Neuznávají žádné repliky a to včetně třeba šroubů s 13 hlavou. Pokud tam máš něco neoriginálního ,tak tě to bude stát nemalé peníze aby ti to schválili.
Mluvil jsem s klukem co měl na kyvačce šrouby M8 s 13 hlavou a kvůli tomu neprošel ,ale bylo mu řečeno že ty šrouby tam může nechat ,ale bude ho to stát 200Eur.
Prostě vše co je neorigo se bud musí vykoupit nějakou cenou co ti řekne ten komisař ,nebo jinak nedostaneš průkaz HV.Jednoduše řečeno čím více ten komisař najde neorigo dílu ,tím více dostane peněz a pry se můžu spolehnout ,že on vždy něco najde !! Lidi tam nadávají že renovovat nějaké vozidlo je strašně finančně náročné z důvodů nedostupnosti různých dílů.
Jo a tady malý dodatek který se musí podepsat :
PREHLÁSENIE ŽIADATEĽA
Prehlasujem, že uvedené vozidlo budem používať v zmysle novely *405/2000 Z.z. Zák.315/1996 Z.z.§ 2.písm.ba) / bude používané len na akcie pre historické vozidlá, (súťaže, filmovanie, výstavy). Historické vozidlo nebude používané v každodennej prevádzke.
* Zákon 405/2000 Z.z. Historickým vozidlom, je vozidlo vyrobené pred viac ako 30 rokmi, uchované a udržiavané v historicky správnom stave, je vo vlastníctve fyzickej alebo právnickej osoby, z dôvodov historických alebo technických, nie je určené na každodenné používanie a má vystavený preukaz historického vozidla vydaný príslušným národným orgánom Medzinárodnej organizácie historických vozidiel (FIVA).
Technický kódex FIVA 1.2
Historické vozidlo je mechanicky poháňané vozidlo vyrobené pred viac ako 30 rokmi, zachované a udržiavané v historicky správnom stave, nachádzajúce sa v starostlivosti osoby alebo organizácie, ktorá ho vlastní pre jeho historické a technické hodnoty, nepoužíva sa v každodennej premávke a má na základe príslušnej žiadosti vydanú identifikačnú kartu FIVA (FIVA Identity Card).
Technický kódex 1.3
Vozidlá sa majú v zásade zachovávať a udržovať v stave, v akom ich výrobca dodal pre verejnosť, vrátane príslušenstva alebo doplnkov ponúkaného výrobcom, alebo bežne predávaného počas normálnej životnosti vozidla.
Žiadateľ svojim podpisom potvrdzuje oboznámenie sa s metodikou testovania historických vozidiel, uverejnenou na internetovej stránke ZZHV.
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz