Určení typu
Pravidla fóra
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 14 pro 2013, 22:55
- Kontaktovat uživatele:
Určení typu
Zdravím,
chystám se přihlásit dněpříka na veteránský papíry (předchozí zkušenost mám) ale bohužel mi na stroji chybí štítek a tak bych Vás chtěl poprosit, jestli by jste mi nepomohli s určením typu a roku výroby . Je to 650 s hnanou side + zpátečka, Typy MT10, MT10-36, MT11....nevím Přijde mi to všechno skoro stejný.
Díky moc za pomoc
chystám se přihlásit dněpříka na veteránský papíry (předchozí zkušenost mám) ale bohužel mi na stroji chybí štítek a tak bych Vás chtěl poprosit, jestli by jste mi nepomohli s určením typu a roku výroby . Je to 650 s hnanou side + zpátečka, Typy MT10, MT10-36, MT11....nevím Přijde mi to všechno skoro stejný.
Díky moc za pomoc
Re: Určení typu
Ahoj, zkus tyto stránky, podle nich se učím...kroupahans píše:Zdravím,
chystám se přihlásit dněpříka na veteránský papíry (předchozí zkušenost mám) ale bohužel mi na stroji chybí štítek a tak bych Vás chtěl poprosit, jestli by jste mi nepomohli s určením typu a roku výroby . Je to 650 s hnanou side + zpátečka, Typy MT10, MT10-36, MT11....nevím Přijde mi to všechno skoro stejný.
Díky moc za pomoc
http://www.goodkarmaproductions.com/HTM ... rence.html
Dněpr MT10.36
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 14 pro 2013, 22:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Určení typu
Díky, popravdě ale jsem z toho trochu blbej Buď mi nesedí filtr sání, diferák nebo rok Nejlepší by to bylo srovnat s nějakým jiným strojem - porovnat výrobní čísla. Nemá někdo podobný stroj? Přes SZ bych napsal v.č. a třeba by se nějaká shoda našla..
Re: Určení typu
MT 10
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 14 pro 2013, 22:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Určení typu
To je otázka,.... katalog k MT-10-36 nezná diferenciál...
Re: Určení typu
Já bych to neřešil co je to za typ .......
Pořád mi tam nesedí to sedlo .Taky je možné , že tam strčili soudruzi co právě měli na skladě jak se často u těchto motorek stává ,nebo to je lidová tvořivost.V těch motorkách se na 100% nikdo nevyzná
http://databikes.com/infophoto/ural/dne ... -1987.html
Pořád mi tam nesedí to sedlo .Taky je možné , že tam strčili soudruzi co právě měli na skladě jak se často u těchto motorek stává ,nebo to je lidová tvořivost.V těch motorkách se na 100% nikdo nevyzná
http://databikes.com/infophoto/ural/dne ... -1987.html
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Re: Určení typu
Mě to připadá jako MT16, jen tam někdo namontoval starší typ převodovky s mokrým filtrem. Pravděpodobně se mu vysypala a tahle byla po ruce. U těchto strojů nelze čekat, že se dochovají ve stavu, v jakém vyjely z továrny.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Určení typu
Přidám citaci z jednoho servru :
V roce 1974 přišel do výroby Dněpr MT-10, který kromě moderní 12V elektrosoustava s alternátorem přinesl nový tvar palivové nádrže, jak jej známe dodnes, modernější tlumiče odpružení a alternativně i nepohodlné jednodílné sedlo.
V roce 1977 spatřily světlo světa nové modely MT-12 a MT-10-36. V první případě šlo o na obsluhu nenáročný motor K.750 v podvozku MT Dněpr s phonem kola sajdkáru, v druhém o výkonější variantu MT-10 s výkonem 36 koní. 26. ledna 1979 vyrobil KMZ svůj milióntý motocykl a další výroba rostla doslova brutálním tempem. V roce 1985 přišel do výroby typ MT-11, který už známe i z českých silnic. Z konstrukčního hlediska odlišoval vylepšením převodovky o poloautomatické vypínání spojky a nahrazením původního mokrého filtru za moderní plastový airbox s papírovou vložkou. V téže době se začal v Kyjevě vyrábět i dodnes dobře známý MT-16 což byl MT-12 s pohonem obou zadních kol a diferenciálem s motorem a příslušenstvím MT-11.
V roce 1974 přišel do výroby Dněpr MT-10, který kromě moderní 12V elektrosoustava s alternátorem přinesl nový tvar palivové nádrže, jak jej známe dodnes, modernější tlumiče odpružení a alternativně i nepohodlné jednodílné sedlo.
V roce 1977 spatřily světlo světa nové modely MT-12 a MT-10-36. V první případě šlo o na obsluhu nenáročný motor K.750 v podvozku MT Dněpr s phonem kola sajdkáru, v druhém o výkonější variantu MT-10 s výkonem 36 koní. 26. ledna 1979 vyrobil KMZ svůj milióntý motocykl a další výroba rostla doslova brutálním tempem. V roce 1985 přišel do výroby typ MT-11, který už známe i z českých silnic. Z konstrukčního hlediska odlišoval vylepšením převodovky o poloautomatické vypínání spojky a nahrazením původního mokrého filtru za moderní plastový airbox s papírovou vložkou. V téže době se začal v Kyjevě vyrábět i dodnes dobře známý MT-16 což byl MT-12 s pohonem obou zadních kol a diferenciálem s motorem a příslušenstvím MT-11.
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 14 pro 2013, 22:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Určení typu
Takže stále těžko říct Tak mi alespoň poraďte co mám dát na štítek, jaký typ by mohl být nejvěhorodnější Ikdyž, ono je to asi stejně fuk co tam bouchnu .... Každej ví asi vcelku kulový
Re: Určení typu
Já naprosto souhlasím s Michalem. Jediný model s motorem 650 a náhonem sajdy byl MT16 a ta převodovka hold k tomu nesedí. Osobně bych vyměnil převodovku za typ se suchým filtrem a přihlásil to jako MT16 z doby začátku výroby tohoto modelu tj. 1985. Detail jako zadní světlo bych neřešil.
Re: Určení typu
Jenze ,kdyz rekne na testaci ze je to MT 16 a rok 1985 tak to neprihlasi . Pokud je mi znamo tak min. doba na prihlaseni veterana je 30 let
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Re: Určení typu
Ano, máš pravdu, bude muset ještě minimálně rok počkat, nebo tam dát motor 750SV, vyměnit zadní světlo a proklamovat to jako MT12. Myslím že lepší a čistější je ta varianta bez výměny motoru. Znám člověka, který už takhle trpělivě čeká dva roky. Trpělivost papíry přináší.
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 14 pro 2013, 22:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Určení typu
Čekat, to ne Investovat další desetitisíce to už taky ne (momentálně) Asi to vypadá na zneužití neznalosti a přihlášení na prostě nějaký typ. A nebo to přihlásit jako typ co nemá diferák a doplnit, že tam byl namontován v době kdy byl k dostání jako (unás v mototechně) ..., což si myslím, že lze.
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 14 pro 2013, 22:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Určení typu
Ještě mě napadlo, co typ MB-650 to by možná i sedělo...