Určení typu

Dovozy, přihlašování na bílé nebo zelené značky, přestavby.
Pravidla fóra
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.
kroupahans
Příspěvky: 17
Registrován: 14 pro 2013, 22:55
Kontaktovat uživatele:

Určení typu

Nový příspěvek od kroupahans »

Zdravím,
chystám se přihlásit dněpříka na veteránský papíry (předchozí zkušenost mám) ale bohužel mi na stroji chybí štítek a tak bych Vás chtěl poprosit, jestli by jste mi nepomohli s určením typu a roku výroby . Je to 650 s hnanou side + zpátečka, Obrázek Typy MT10, MT10-36, MT11....nevím :D Přijde mi to všechno skoro stejný.
Díky moc za pomoc :)
Uživatelský avatar
da'Weed
Příspěvky: 171
Registrován: 07 črc 2013, 18:30
Bydliště: Brno Královo pole

Re: Určení typu

Nový příspěvek od da'Weed »

pokud ma hnanou side, tak MT 16 řekl bych.
Dněpr MT 11
Pavel.N
Příspěvky: 12
Registrován: 19 led 2014, 18:20

Re: Určení typu

Nový příspěvek od Pavel.N »

kroupahans píše:Zdravím,
chystám se přihlásit dněpříka na veteránský papíry (předchozí zkušenost mám) ale bohužel mi na stroji chybí štítek a tak bych Vás chtěl poprosit, jestli by jste mi nepomohli s určením typu a roku výroby . Je to 650 s hnanou side + zpátečka, Obrázek Typy MT10, MT10-36, MT11....nevím :D Přijde mi to všechno skoro stejný.
Díky moc za pomoc :)
Ahoj, zkus tyto stránky, podle nich se učím...

http://www.goodkarmaproductions.com/HTM ... rence.html
Dněpr MT10.36
kroupahans
Příspěvky: 17
Registrován: 14 pro 2013, 22:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Určení typu

Nový příspěvek od kroupahans »

Díky, popravdě ale jsem z toho trochu blbej :D Buď mi nesedí filtr sání, diferák nebo rok :D Nejlepší by to bylo srovnat s nějakým jiným strojem - porovnat výrobní čísla. Nemá někdo podobný stroj? Přes SZ bych napsal v.č. a třeba by se nějaká shoda našla.. :|
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Určení typu

Nový příspěvek od fapeko »

MT 10
Obrázek
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
kroupahans
Příspěvky: 17
Registrován: 14 pro 2013, 22:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Určení typu

Nový příspěvek od kroupahans »

To je otázka,.... katalog k MT-10-36 nezná diferenciál... :oops:
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Určení typu

Nový příspěvek od fapeko »

Já bych to neřešil co je to za typ .......
Pořád mi tam nesedí to sedlo .Taky je možné , že tam strčili soudruzi co právě měli na skladě jak se často u těchto motorek stává ,nebo to je lidová tvořivost.V těch motorkách se na 100% nikdo nevyzná
http://databikes.com/infophoto/ural/dne ... -1987.html
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1123
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: Určení typu

Nový příspěvek od Michal »

Mě to připadá jako MT16, jen tam někdo namontoval starší typ převodovky s mokrým filtrem. Pravděpodobně se mu vysypala a tahle byla po ruce. U těchto strojů nelze čekat, že se dochovají ve stavu, v jakém vyjely z továrny.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Určení typu

Nový příspěvek od fapeko »

Přidám citaci z jednoho servru :
V roce 1974 přišel do výroby Dněpr MT-10, který kromě moderní 12V elektrosoustava s alternátorem přinesl nový tvar palivové nádrže, jak jej známe dodnes, modernější tlumiče odpružení a alternativně i nepohodlné jednodílné sedlo.
V roce 1977 spatřily světlo světa nové modely MT-12 a MT-10-36. V první případě šlo o na obsluhu nenáročný motor K.750 v podvozku MT Dněpr s phonem kola sajdkáru, v druhém o výkonější variantu MT-10 s výkonem 36 koní. 26. ledna 1979 vyrobil KMZ svůj milióntý motocykl a další výroba rostla doslova brutálním tempem. V roce 1985 přišel do výroby typ MT-11, který už známe i z českých silnic. Z konstrukčního hlediska odlišoval vylepšením převodovky o poloautomatické vypínání spojky a nahrazením původního mokrého filtru za moderní plastový airbox s papírovou vložkou. V téže době se začal v Kyjevě vyrábět i dodnes dobře známý MT-16 což byl MT-12 s pohonem obou zadních kol a diferenciálem s motorem a příslušenstvím MT-11.
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
kroupahans
Příspěvky: 17
Registrován: 14 pro 2013, 22:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Určení typu

Nový příspěvek od kroupahans »

Takže stále těžko říct :D Tak mi alespoň poraďte co mám dát na štítek, jaký typ by mohl být nejvěhorodnější :D Ikdyž, ono je to asi stejně fuk co tam bouchnu .... Každej ví asi vcelku kulový
Uživatelský avatar
Jirka-MT9
Příspěvky: 871
Registrován: 08 úno 2011, 02:07
Bydliště: Janovice nad Úhlavou

Re: Určení typu

Nový příspěvek od Jirka-MT9 »

Já naprosto souhlasím s Michalem. Jediný model s motorem 650 a náhonem sajdy byl MT16 a ta převodovka hold k tomu nesedí. Osobně bych vyměnil převodovku za typ se suchým filtrem a přihlásil to jako MT16 z doby začátku výroby tohoto modelu tj. 1985. Detail jako zadní světlo bych neřešil.
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Určení typu

Nový příspěvek od fapeko »

Jenze ,kdyz rekne na testaci ze je to MT 16 a rok 1985 tak to neprihlasi . Pokud je mi znamo tak min. doba na prihlaseni veterana je 30 let
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Uživatelský avatar
Jirka-MT9
Příspěvky: 871
Registrován: 08 úno 2011, 02:07
Bydliště: Janovice nad Úhlavou

Re: Určení typu

Nový příspěvek od Jirka-MT9 »

Ano, máš pravdu, bude muset ještě minimálně rok počkat, nebo tam dát motor 750SV, vyměnit zadní světlo a proklamovat to jako MT12. Myslím že lepší a čistější je ta varianta bez výměny motoru. Znám člověka, který už takhle trpělivě čeká dva roky. Trpělivost papíry přináší.
kroupahans
Příspěvky: 17
Registrován: 14 pro 2013, 22:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Určení typu

Nový příspěvek od kroupahans »

Čekat, to ne :D Investovat další desetitisíce to už taky ne :D (momentálně) Asi to vypadá na zneužití neznalosti a přihlášení na prostě nějaký typ. A nebo to přihlásit jako typ co nemá diferák a doplnit, že tam byl namontován v době kdy byl k dostání jako (unás v mototechně) ..., což si myslím, že lze.
kroupahans
Příspěvky: 17
Registrován: 14 pro 2013, 22:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Určení typu

Nový příspěvek od kroupahans »

Ještě mě napadlo, co typ MB-650 to by možná i sedělo...
Odpovědět