zkušenosti s dovozem Urala s UA papíry přes PL

Dovozy, přihlašování na bílé nebo zelené značky, přestavby.
Pravidla fóra
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.

zkušenosti s dovozem Urala s UA papíry přes PL

Nový příspěvekod buboun » 24 říj 2019, 14:15

Ahoj,

máte někdo osobní zkušenost, jak přihlásit Ural s UA papíry v Polsku a zase odhlásit? Resp. stručný návod, jak postupovat a jaké doklady + kam přistavit motorku, jsou k tomu v Polsku požadovány?

Děkuji
buboun
 
Příspěvky: 3
Registrován: 05 čer 2019, 09:26

Re: zkušenosti s dovozem Urala s UA papíry přes PL

Nový příspěvekod host » 24 říj 2019, 19:32

Hledejte, pane kolego. Na těchto stránkách, nejlépe ještě před položením dotazu ;-):
viewtopic.php?f=10&t=1957
viewtopic.php?f=10&t=1390
atd., celé vlákno v podstatě...
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
host
 
Příspěvky: 288
Registrován: 01 bře 2011, 09:51
Bydliště: Pardubice

Re: zkušenosti s dovozem Urala s UA papíry přes PL

Nový příspěvekod buboun » 25 říj 2019, 10:41

Děkuji za odkazy na vlákna, které jsem samozřejmě celé pročetl. Zajímal mě detailnější rozbor dané problematiky od členů, kteří tímto procesem již prošli.
buboun
 
Příspěvky: 3
Registrován: 05 čer 2019, 09:26

Re: zkušenosti s dovozem Urala s UA papíry přes PL

Nový příspěvekod wiki56 » 30 říj 2019, 14:55

Ahoj , mám prošlápnutou cestu z PL značek na CZ bílé, takže ti úplně neodpovím.
Moje cesta:
-dovoz Dněpra 650 z PL se značkami,
-úprava stroje tak aby se co nejvíce podobal vzoru napsaném v Pl TP ( dle Kolyasky.pl)
- nafocení stroje a zaslání k panu Kučerovi do Rozhraní na doplnění údajů do českého TP
- pak proběhla TK
- všechny doklady vč. ( polského TP) jsem zanesl na městský úřad a za týden jsem šel pro novou SPZ !!!
vše trvalo cca 4 měsíce
2b.jpg
wiki56
 
Příspěvky: 23
Registrován: 14 dub 2019, 19:28

Re: zkušenosti s dovozem Urala s UA papíry přes PL

Nový příspěvekod Smartyn34 » 30 říj 2019, 19:55

Mám stejnou zkušenost.
K750 z ukrajiny s polskýma papírama.
Po koupi jsem to dal dohromady po technický stránce, pak od P. Kučery potvrzení dovozce, u nás dovozová STK a přepis na úřadě už byla maličkost.
Při koupi je třeba si dát pozor aby vše souhlasilo, číslo rámu, motor a pod. Poláci jsou schopní ti prodat cokoli.
Smartyn34
 
Příspěvky: 8
Registrován: 14 kvě 2019, 09:46

Re: zkušenosti s dovozem Urala s UA papíry přes PL

Nový příspěvekod buboun » 31 říj 2019, 11:43

Já se právě dostal k Uralu přes známého z UA, který mi ho přivezl až na dvůr s tím, že přejel hranice UA / PL po ose a je na bílých UA značkách. Bohužel ani jeden z nás nemá zkušenost s možností registrace v PL, následné kroky jako dovoz zde řešilo spousta lidí a je to věc řešitelná. Ovšem mezikrok není úplně znám.

Pohrávám si i s myšlenkou koupit vrak / případně jen rám se štítkem + PL doklady od Poláka zhruba za 500€.
buboun
 
Příspěvky: 3
Registrován: 05 čer 2019, 09:26

Re: zkušenosti s dovozem Urala s UA papíry přes PL

Nový příspěvekod wiki56 » 31 říj 2019, 12:05

Ta myšlenka sehnat polské papíry ( za cca500e) je asi nejlevnější pro stroj z UA. Jen si dej pozor na údaje v PL papírech ( jak psal Smartyn34), ať souhlasí typ , rok výroby, č.rámu, obsah motoru atd. Jen tak se dostaneš dál při přihlašování( postup je pak stejný jak jsem popsal výše).
Pokud to chceš na Véčka tak je postup jiný.
Karta pojazdu.pdf
(203.72 KiB) 15 krát
wiki56
 
Příspěvky: 23
Registrován: 14 dub 2019, 19:28

Re: zkušenosti s dovozem Urala s UA papíry přes PL

Nový příspěvekod fapeko » 31 říj 2019, 23:21

Pokud ta motorka je už tady a nemá celní papíry atd. tak už sni neuděláš nic ani tady ani v PL jedině večka.Nejlepší,nejrychlejší a asi nejlevnější je koupit moto s PL živéma dokumenty a tady to potom přihlásit jak psali kluci výše.
Nedoporučuji nikomu aby si zajel do UA tam koupil moto a snažil se ji dostat přes hranice do EU . Legálně nemáte šanci !!!. Já ji dostal ,ale prvně jsem čekal 5 hodin v koloně na UA straně , potom asi 30 min s Ukrajinskými celníky kde to proběhlo rychle až na jednoho celníka který protestoval že nic nedostal :lol: ,ale to nebyl muj problem o to se staral prodavající :P . Pak jsem přejel na PL stranu kde jsem vyřízoval 8 hod papíry +cca 2500 kauci na clo a DPH a ještě spedice cca 500kč . No a asi po 15 hod- strávených na hranici jsem mohl jet domů.
Doma na celní úřad cca 3 hod. clo+DPH+spedice 3000kč. Potom s potrzenim na PL celní uřad a tam mi vratili 2500kč kauci.
Následné prodání moto na PL osobu která udělá dovozovou STK v PL ,zaregistruje,zaplati pojistku dostané SPZ 3500kč
(Všimněte si , že už jsem dál 7000kč za poplatky nepočínaje desítky strávených hodin +1500km )
Ted máte moto na PL papírech ,které může vlastník v PL prodat myslím po půl roce , nebo dokonce roce jinak plati dan z prodeje . A dále už to je brnkačka..... ;)
Jediné pozitivum na tom bylo , že cesta byla z 90% po luxusních polských dálnici ;)
Dněpr moto servis Ostrava
Prodej náhradních dílů a opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Uživatelský avatar
fapeko
 
Příspěvky: 1247
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava


Zpět na Papírování

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník