Uff, jsem trošku v šoku.
Existuje něco jako" Největší svislé statické zatížení spojovacího zařízení (závěs horní / spodní) točnice) [kg]".
Je uvedeno (pokud má vozidlo spojovací zařízení) v TP.
U tohoto motocyklu konkrétně je to 12 kg.
Jen tento samotný nosič na tažné zařízení má dle výrobce hmotnost 23 kg (+ k tomu ještě samotný motocykl, nevím, jakou má hmotnost).
Tažné zařízení ani rámy motocyklu a postranního vozíku na toto nejsou dimenzovány.
- zatizeni-spojovaci-zarizeni-ural.jpg (24.81 KiB) Zobrazeno 3736 x
Nevím, asi bych to řešil nějakým malým elegantním přívěsem na 1 motocykl, co nejlehčí.
Pokud má přívěs větší hmotnost než je uvedeno v TP, je to legislativní problém, ale s tím se dá žít. Je to spíš o brzdách
a ty má tento motocykl 3 x kotoučové.
Pokud je ovšem zatížení na kouli několikrát překročeno, bál bych se škod na motocyklu.
Takže, asi bych spíše tahal než zavěšoval.
Uff, jsem trošku v šoku.
Existuje něco jako" Největší svislé statické zatížení spojovacího zařízení (závěs horní / spodní) točnice) [kg]".
Je uvedeno (pokud má vozidlo spojovací zařízení) v TP.
U tohoto motocyklu konkrétně je to 12 kg.
Jen tento samotný nosič na tažné zařízení má dle výrobce hmotnost 23 kg (+ k tomu ještě samotný motocykl, nevím, jakou má hmotnost).
Tažné zařízení ani rámy motocyklu a postranního vozíku na toto nejsou dimenzovány.
[attachment=0]zatizeni-spojovaci-zarizeni-ural.jpg[/attachment]
Nevím, asi bych to řešil nějakým malým elegantním přívěsem na 1 motocykl, co nejlehčí.
Pokud má přívěs větší hmotnost než je uvedeno v TP, je to legislativní problém, ale s tím se dá žít. Je to spíš o brzdách :-) a ty má tento motocykl 3 x kotoučové.
Pokud je ovšem zatížení na kouli několikrát překročeno, bál bych se škod na motocyklu.
Takže, asi bych spíše tahal než zavěšoval.