od serpico-3 » 31 črc 2014, 12:51
Zajímalo by mě, jak to řešili Němci a vlastně i Spojenci v Africe. Tam musela být teprve zabíračka, Někdy mi připadá, že se staronovodobé stroje nějak moc hřejí než originály. Když byla Sahara schopna jet na redukci krokem v koloně a neměla problém s přehříváním- byla konstrukčně podtočena a na tuhle skutečnost i konstruována. Mám takový dojem, že je to možná i modernizací těchto strojů, popřípadě nadměrným ježděním po dálnicích na plný plyn popřípadě nesmyslné předstihy a možná i ten benzin. Já osobně jsem tohle nikdy nezažil a vlastně si ani nevzpomínám, že bych motor někdy ulil./pouze jednou, když jsem otevřel kohout po zimě, šel na snídani a pak měl válec plný benzinu-byl zaseklý plováček/. Poslední léta motorku v horku netrápím, počkám si až na vlhký vzduch, abych měl radost z jízdy...
Zajímalo by mě, jak to řešili Němci a vlastně i Spojenci v Africe. Tam musela být teprve zabíračka, Někdy mi připadá, že se staronovodobé stroje nějak moc hřejí než originály. Když byla Sahara schopna jet na redukci krokem v koloně a neměla problém s přehříváním- byla konstrukčně podtočena a na tuhle skutečnost i konstruována. Mám takový dojem, že je to možná i modernizací těchto strojů, popřípadě nadměrným ježděním po dálnicích na plný plyn popřípadě nesmyslné předstihy a možná i ten benzin. Já osobně jsem tohle nikdy nezažil a vlastně si ani nevzpomínám, že bych motor někdy ulil./pouze jednou, když jsem otevřel kohout po zimě, šel na snídani a pak měl válec plný benzinu-byl zaseklý plováček/. Poslední léta motorku v horku netrápím, počkám si až na vlhký vzduch, abych měl radost z jízdy... :)