Benzín special

Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Benzín special

Re: Benzín special

od serpico-3 » 31 črc 2014, 18:41

No pro mě je dálnice už jen rovná silnice 1. třídy..Dělám vše možné , abych jel jen po dvojkách a trojkách, km nerozhodují.. ;)

Re: Benzín special

od fapeko » 31 črc 2014, 14:02

Ja bych rekl ,ze je to tim benzinem ,protoze je urcite nejaky rozdil mezi 72 a 95 oktany.
Jo a ja jsem masochista ........dalnice je muj revir :-D

Re: Benzín special

od Vici » 31 črc 2014, 13:39

2x :roll:

Re: Benzín special

od Vici » 31 črc 2014, 13:34

serpico-3 píše:Zajímalo by mě, jak to řešili Němci a vlastně i Spojenci v Africe. Tam musela být teprve zabíračka, Někdy mi připadá, že se staronovodobé stroje nějak moc hřejí než originály. Když byla Sahara schopna jet na redukci krokem v koloně a neměla problém s přehříváním- byla konstrukčně podtočena a na tuhle skutečnost i konstruována. Mám takový dojem, že je to možná i modernizací těchto strojů, popřípadě nadměrným ježděním po dálnicích na plný plyn popřípadě nesmyslné předstihy a možná i ten benzin. Já osobně jsem tohle nikdy nezažil a vlastně si ani nevzpomínám, že bych motor někdy ulil./pouze jednou, když jsem otevřel kohout po zimě, šel na snídani a pak měl válec plný benzinu-byl zaseklý plováček/. Poslední léta motorku v horku netrápím, počkám si až na vlhký vzduch, abych měl radost z jízdy... :)
Povím ti to jinak. Se speciálem problém nebyl když byl. Když kluci natankovali naturál 95 na Slovensku tak také ne.
A zajímalo by mne, kdo je takový masochista a jezdí po dálnici s tímhle :lol:

Re: Benzín special

od Davy » 31 črc 2014, 13:16

serpico, jak to vis, ze nemeli problemy s prehrejvanim?

Re: Benzín special

od serpico-3 » 31 črc 2014, 12:51

Zajímalo by mě, jak to řešili Němci a vlastně i Spojenci v Africe. Tam musela být teprve zabíračka, Někdy mi připadá, že se staronovodobé stroje nějak moc hřejí než originály. Když byla Sahara schopna jet na redukci krokem v koloně a neměla problém s přehříváním- byla konstrukčně podtočena a na tuhle skutečnost i konstruována. Mám takový dojem, že je to možná i modernizací těchto strojů, popřípadě nadměrným ježděním po dálnicích na plný plyn popřípadě nesmyslné předstihy a možná i ten benzin. Já osobně jsem tohle nikdy nezažil a vlastně si ani nevzpomínám, že bych motor někdy ulil./pouze jednou, když jsem otevřel kohout po zimě, šel na snídani a pak měl válec plný benzinu-byl zaseklý plováček/. Poslední léta motorku v horku netrápím, počkám si až na vlhký vzduch, abych měl radost z jízdy... :)

Re: Benzín special

od Vici » 29 črc 2014, 15:11

fapeko píše:Pokud máš pod přírubama ty bakelitové podložky ,tak jsem viděl na Allegru takové krycí plechy na ty karbecy at nejde to teplo z válce na karbec.
Sice nejsou bakelitové, ale nějaké novodobé, ale mám je tam. A měli by být tepelně izolační. Plechy už jsem taky viděl, ale podle slov majitelů kteří je tam měli ani tohle prý není záchrana :cry:

Re: Benzín special

od fapeko » 28 črc 2014, 16:29

Pokud máš pod přírubama ty bakelitové podložky ,tak jsem viděl na Allegru takové krycí plechy na ty karbecy at nejde to teplo z válce na karbec.

Re: Benzín special

od Vici » 28 črc 2014, 15:47

Včera jsem se přesouval z Beskyd domu do Berouna, cca 420km v podstatě na jeden zátah a měl jsem problém s "vařícím" se benzínem v karburátorech. A nejen já. Po Beskydských kopcích s tím měli problémi i jiní díky velmi teplému počasí.
Nemáte někdo na to nějaký recept než cpát mezi válec a karburátor mech a zalévat ho vodou jak vymyslel kolega? :)

Re: Benzín special

od Mirek » 27 črc 2014, 08:10

Dobré ráno. U nás v Jilemnici Speciál také pořád prodávají. Barva je stejná akorád pumpař tvrdí, že olovo je nahrazeno sodíkem.

Re: Benzín special

od Michal » 26 črc 2014, 23:27

To by mě zajímalo, co to ve skutečnosti je, protože prodej olovnatého benzínu je v EU už mnoho let zakázaný. Nejbližší místo, kde je normálně k mání, je Ukrajina.

Re: Benzín special

od fapeko » 26 črc 2014, 20:18

Já dnes koupil SPECIAL 95 tady v Ostravě a ten chlap říkal ,že je to origo původní speciál s olovem bez aditiv a bude se tak dlouho prodávat dokud ho bude rafinerka dodávat. :shock:
Barvu má jako púvodní speciál a smrdí taky tak samo jako za mých mladých let kdy stál 5kč :lol:
http://www.tmas.cz/
DSC01685.jpg

Re: Benzín special

od arno77 » 24 úno 2013, 20:44

Michal píše:Otázka je, co tam pod názvem Speciál prodávají. Můj tip je běžný N95 s přilitou náhradou olova. Divil bych se, že by se nějaké rafinérce dnes ještě vyplatilo vyrábět N91 pro zbylé dvě pumpy, co ho ještě prodávají. Ale můžu se mýlit.
Já myslím, že máš pravdu. Četl jsem článek, který uvádí, že speciál jako takový už se hezký nějaký pátek nedělá. To co prodávají Pod označením Speciál je jak píše Michal N95 smíchaný s aditivy.
Takže výhoda je v podstatě v tom, že nemusíte přidávat aditiva zvášť, už tam jsou ;)

Re: Benzín special

od Michal » 24 úno 2013, 18:38

Otázka je, co tam pod názvem Speciál prodávají. Můj tip je běžný N95 s přilitou náhradou olova. Divil bych se, že by se nějaké rafinérce dnes ještě vyplatilo vyrábět N91 pro zbylé dvě pumpy, co ho ještě prodávají. Ale můžu se mýlit.

Re: Benzín special

od Naposled » 24 úno 2013, 15:59

Ave, objevil jsem další dvě pumpy. Vlašim a Kácov. Rozjasnili se mi oči. V Kácově ani nepřemýšlí, že by ho přestali prodávat. Prej je tam zájem o Special velký. Takže sice to neni recepis, ale dobrá zpráva - ANO.

Nahoru